Bukefalos 28 år!

Ulvlek -påsk

Förlåt allihop. NU är jag hemma

Det gick verkligen inte att spela med ett icke-fungerande nät.

Vi försökte INTE rädda Killa - jag hade ingen aning om vem Misti skulle röstat på - jag hade inget nät och försökte få till nånting...och min röst på Misti skulle hamnat strax efter Niyamas....nej det går inte att spela från den hemska västkusten.
 
@Hedinn
det här skrev jag till våra LL, tur att jag inte slösade bort sian på dig :D
Skulle egentligen via sia Hedinn, hon tycks ha blivit min offentliga försvarare. Men har hon siat mig och jag slösar bort sian på henne kommer hon bli så jävla trött på mig. Samtidigt fattar jag inte, om hon har siat mig så kan hon väl hejda sig lite i sitt försvar? Samma gäller väl om hon är ond, är ju jätteskumt att agera försvarare åt mig, hon borde veta att jag reagerar på det? Men vågar inte skriva nåt om det i tråden än, om hon är god och ulvarna lyckats missa hur hon försvarar mig. Eller så är hon får och fått för sig att jag är ulv, men så här uppenbar borde hon ju inte vara då? Det är liksom konstigt oavsett vilken roll hon har.
 
Förlåt allihop. NU är jag hemma

Det gick verkligen inte att spela med ett icke-fungerande nät.

Vi försökte INTE rädda Killa - jag hade ingen aning om vem Misti skulle röstat på - jag hade inget nät och försökte få till nånting...och min röst på Misti skulle hamnat strax efter Niyamas....nej det går inte att spela från den hemska västkusten.
men ni ( i alla fall Killaoe )försökte rädda ert får i första DL :p tänkte så jag ... och så röstade ni ut mig :meh::cool:
Såklart jag röstade på Killaloe när jag väl fattade att Hedinn nog inte siat Idahoe som jag först fick för mig :o ändrade röst i sista minuten:D
 
Och mitt underengagemang. Men det gick ju bra för mig med tanke på hur lite tid jag hade :rofl:

Är stolt att jag lyckades med ett skydd i alla fall :angel:

Men vem var siad inatt?
 
@Hedinn
det här skrev jag till våra LL, tur att jag inte slösade bort sian på dig :D
Hahahaha och det här skrev jag:

Hoppas att Niyama fattar att sian var från mig, så hon slipper slösa bort den på att sia mig. Men det borde hon göra.
Får jag skicka med en hälsning annars? Ni kan hälsa från hennes får! :D

Alltså, jag vet att jag var övertydlig bitvis. Men jag räknade liksom med att dö varje natt så jag tänkte att även de goda skulle få en chans att förstå att de kunde lita på dig :o
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 587
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 374
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 485
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 109
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp