Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra! Jag har möjlighet att försöka rädda mig själv om inte bollen eller q lägger sin röst på mig men det tror jag inte då de inte presenterat några misstankar mot mig . Jag är bara rädd att jag får ut någon som kanske är viktigare och kan förvalta sin roll bra...

Men jag följer nog min magkänsla och röstar såhär:

Lilltess röstar på BSF

Pga att jag tycker att hennes "hugg" i sitt första inlägg var lite misstänksamt!
 
Jag vill inte missa att rösta som jag gjort i tidigare lekar och jag känner inte heller att jag har tillräckligt på fötterna för att lägga en andraröst på hemlig. Hon kan vara vad som helst även om jag reagerat på henne.
Så därför bollen__ röstar på ferrari pga hennes röst på q, q som faktiskt teoriat lite och man ändå fått se tankar ifrån.
 
Vad är det för reaktioner du vill ha? Jag ville inte missa att rösta och såhär första dygnet har det inte hänt så mycket jag reagerar på. Då var det mest diskussionen om ondas vara eller icke vara som fångade min uppmärksamhet. Svårt första dl. :(
ja det är det ju alltid!
men jag har väl tydligt skrivit vad jag ville ha reaktioner på?
Eller är jag så otydlig?
 
Vad är det för reaktioner du vill ha? Jag ville inte missa att rösta och såhär första dygnet har det inte hänt så mycket jag reagerar på. Då var det mest diskussionen om ondas vara eller icke vara som fångade min uppmärksamhet. Svårt första dl. :(

Jag noterar ofta de som gör teoriinlägg som mest summerar leken men inte analyserar. Ett bra sätt att verka aktiv men faktiskt inte komma med något eget, det brukar vara ett bra sätt för en ulv att gömma sig
 
Jag noterar ofta de som gör teoriinlägg som mest summerar leken men inte analyserar. Ett bra sätt att verka aktiv men faktiskt inte komma med något eget, det brukar vara ett bra sätt för en ulv att gömma sig

Där har du en helt klart vettig poäng. Fanns inte så mycket att analysera när jag läste igenom dom två sidorna som var tidigare idag. Först nu under kvällen det kommit mer inlägg som man faktiskt kan analysera lite djupare.
 
Är det nu leken med bara goda roller äger rum? @Habina :D

10 deltagare, en tredjedel är ungefär 3.
Så, kanske 3 onda? Hemligt vinstvillkor och hemlig roller borde väl göra att det inte är fler tänker jag.

Hittat hit!

Är detta leken utan ulvar/onda? :up::laugh:

Aha, intressant. :idea: Både @Lilltess och @cirkus undrar om detta är en lek utan onda (pga rollistan) - kan det vara så att de är onda och vill verka oskyldiga med sina kommentarer?

En långsökt tanke ;)

Varför är det mer misstänkt att hoppas att det inte finns några onda än att börja räkna på dem? En god vet ju inte om det finns onda, men en ond vet det och behöver inte fundera på det utan kan gå på en uträkning av antalet direkt.
 
Jag går motvalls
jag röstar på hedinn för att hon verkligen borde vara ond just nu
Vettig är hon väl alltid när hon inte är delfin:love:
men jag tror hon skriver från ett ont perspektiv i denna leken faktiskt
det är något hur hon väljer vad hon fokuserar på som fått mig på det spåret
god damn me otherwise

Q röstar på hedinn
 
En långsökt tanke ;)

Varför är det mer misstänkt att hoppas att det inte finns några onda än att börja räkna på dem? En god vet ju inte om det finns onda, men en ond vet det och behöver inte fundera på det utan kan gå på en uträkning av antalet direkt.

Det har du ju rätt i, det är faktiskt konstigt att det bara var misstänkt att fundera om det inte finns några ulvar..
 
DL 1
11:41 Blacksmithfarm röstar på Lilltess
17:56 Lenis röstar på Lilltess
18:22 cirkus röstar på Lenis
19:40 hemlig röstar på Hedinn
20:17 Ferrari röstar på quarter4ever
20:39 Hedinn röstar på bollen__
20:41 Mirtai röstar på hemlig
20:51 Lilltess röstar på Blacksmithfarm
20:51 bollen__ röstar på Ferrari
21:00 quarter4ever röstar på hedinn


Lilltess 2
Hedinn 2
Lenis 1
Q 1
bollen 1
Hemlig 1
BSF 1
Ferrari 1
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 497
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 041
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 277
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 815
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp