Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, tack.
Och antal Onda är gissningsvis en tredjedel av besättningen, vilket ger 4.
Då får vi vid sidan av alla Goda specialroller en enda ynkans bybo utan extra superhero-krafter. Vilket ser logiskt ut, då "bybo/r" antyder en god chans till ental.
 
Jag har hittat hit nu. :) Känner mig lite ringrostig, men det skall bli så roligt att leka igen. :D

Som jag skrev i anmälan så är fredag och lördag halvdumma dagar för mig. Kommer förbereda för bruksprov för mitt sto (hennes son på min avatar) på fredagen och på lördagen åker vi 6 h tur och retur för att under några ynka minuter visa att hon bör bli AB-premierad. :angel: Så om jag är kvar i leken då, hoppas jag att ni har överseende med min knappa närvaro. Lovar att påminna strax innan också, eftersom jag själv vet hur lätt man kan glömma någons förklaring till frånvaro.
 
Jag har hittat hit :) Men just strular buke på min telefon såklart och jag ska till mormor och måla ladugård, så jag återkommer inte förrän senare i eftermiddag/kväll.
 
Hittat hit jag med! :D

Vet inte hur aktiv jag kommer att kunna vara idag och imorgon dock. Har precis blivit paxad upptagen av en vän som vill ha hjälp med bröllopsinköp och allmänt sällskap. Men ska göra mitt bästa. :)
 
Det är just nu, ja.
I eftermiddag kommer jag dock ändra taktik till att de som använder stora bokstäver mitt i meningar måste vara Onda.

Hade det funnits ett svart får jag blivit misstänksam även om det är lite väl tydligt. Nu finns det inget svart får....så då blir jag väl inte misstänksam. Då. Kanske. Ulvspelsnojja HEJ!
 
Jag kommer förresten att bli tvungen att avlägga min röst ganska så tidigt. Min kusin vill ha med mig på Täby galopp så jag måste åkaklockan 17 senast och jag är så kass på att spela från mobilen (det är då jag måste sitta inlåst på muggen i nån halvtimme för att få till det)
 
Ja, jag vet inte alls jag... Tror att Jeffery skämtar, men kan ändå inte helt släppa det. Får lite känsla av att det inte spelar någon roll för Jeffery vad han har för "taktik", eftersom han sitter med facit. Samtidigt är det en sådan där kommentar som jag tycker är typiskt Jeffery, så... :crazy: :banghead:
 
Hade det funnits ett svart får jag blivit misstänksam även om det är lite väl tydligt. Nu finns det inget svart får....så då blir jag väl inte misstänksam. Då. Kanske. Ulvspelsnojja HEJ!
Jag tolkar hans kommentar som ironisk, eftersom han själv har stor bokstav mitt i en mening: "Onda".
 
Jag tänker lite som så: att göra ett utstickande utspel redan det första man gör är lite som en dimridå. Å ena sidan och å andra sidan. Jag säger ju det att ulvspelsnojjan sätter klorna i mig direkt.

Jag tror också att det var ett skämt eller något bara för att få igång spelet.
Men att dra det till att
Får lite känsla av att det inte spelar någon roll för Jeffery vad han har för "taktik", eftersom han sitter med facit.

Varför får du en känsla av att Jeffery sitter med facit?
 
Jag tolkar hans kommentar som ironisk, eftersom han själv har stor bokstav mitt i en mening: "Onda".

Ja precis Han gör precis det som han ska tycka är skumt ....
Därav min tanke att OM det funnits ett svart får så hade det varit att visa sig för lyan...men som sagt nu finns det inget får. Och det hade ju varit lite VÄL övertydligt kanskse
 
Ja precis Han gör precis det som han ska tycka är skumt ....
Därav min tanke att OM det funnits ett svart får så hade det varit att visa sig för lyan...men som sagt nu finns det inget får. Och det hade ju varit lite VÄL övertydligt kanskse

Han kanske har missuppfattat och tror att han är ett svart får. :rofl: Nä, nu får jag skärpa mig och försöka tänka mer ulvlek och mindre roligheter. :D
 
Jaha jag måste lägga in röst nu. Och det har ju inte hänt så särskilt mycket.
Det jag reagerar lite på är två saker: det ena är Jefferys - vad jag tror är ett skämt, men min reaktion är inte mer än ett litet OBS och not i kanten(hade det däremot funnits ett svart får hade det varit skummmare). Det andra är Habinas kommentar om tankarna runt Jefferys eventuella taktikande. Det finns en illa dold ondförklaring och det gör mig liiite, lite misstänksam dessutom så undrar jag lite som Mammas - vad är ett normalt taktikande så här allra första dagen?. Visserligen avrundas allt med en brasklapp. Ingen stark teori nånstans, men det är mina tankar hittills.

cirkus röstar på Habina
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 128
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 425
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 036
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 992
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp