Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Niyama , @glömmerallt och @LenaH Jag har flyttat in draken där jag tror ni ville ha den? Ska de andra rollerna in också? Och var... Om inte LenaH hinner fixa innan så fixar jag det i morgonbitti i sådana fall. :D

Tack, det blev rätt! Nä, dom andra rollerna kan ligga kvar sådär, det är ju på första sidan. Innan dom ska in i listorna behöver dom skrivas lite "neutralare" dvs inte temabaserat.
 
Vet dock inte vad du har ändrat i inlägget med neutrala roller? Det står att det är ändrat av moderator?
 
LL: Paddington

1. Hjartagna
2. quarter4ever
3. Habina
4. bollen__
5. Snurrfian
6. Lilltess
7. Klara
8. Lobelia
9. FiaM
10. Idahoe
11. Gabby_Ossi
12. fio
13. LenaH
14. glömmerallt
15. Mirtai
16. Blacksmithfarm
17. Koppen


Jag vill gärna försöka mig på en lek igen. Har ont om tid tom torsdag då jag jobbar heltid och umgås med min 10-månaders på kvällen. Han somnar sällan före 21 oftare 22-23 på kvällen... Men om ni kan ha överseende med det är jag gärna med. Påskhelgen är jag ju ledig.
 
Har alla hittat den nya tråden, förresten?

Taggar er som inte svarat i tråden (tror jag):
LL: Paddington

1. Hjartagna
2. quarter4ever
3. @Habina
4. bollen__
5. Snurrfian
6. @Lilltess
7. @Klara
8. @Lobelia
9. @FiaM
10. @Idahoe
11. Gabby_Ossi
12. @fio
13. @LenaH
14. glömmerallt
15. @Mirtai
16. Blacksmithfarm
17. @Koppen
18. Artline

Och så några till jag kom att tänka på (från förra tråden/tidigare lekar), så att ni inte missar att det är en ny tråd på gång nu, menar jag ;):
@Sasse @Mammas @cirkus @Lillgrådis @zassoo @Habina @_CorpseBride_ @Matmissbrukaren @bumpo @Jfrelin @Breaktown @Hedinn @TeamLundVer

Jag har säkert missat flera stycken, hoppas ni hittar hit ändå ;)

Och om jag taggat någon som sagt att den inte vill bli kontaktad ang. lekar så ber jag om ursäkt då jag i sådana fall har missat det :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 895
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 614
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 436
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 204
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Att bjuda någon?
  • Inredningstips kök

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp