Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
När ditt inlägget skrevs så var klockan nästan 12 och 6 timmar till avgång. Verkar vara en knepig tidszon med halvtimmar ...

Ja det är det!

Jag som jobbar mkt med Indien i vanliga fall får mer eller mindre sammanbrott när de vill ha möten på heltimme IST - alltid lika knepigt att hålla koll på - i gengäld så har de inget daylight saving. Som bra är så är min klocka på datorn fortfarande på svensk tid så jag bör kunna hålla ordning så jag är i tid för DL
 
Jag velar. Men eftersom jag ska åka till Göteborg torsdag - lördag tror jag att jag får avstå. Jobbar som vanligt onsdag - torsdag.
 
Jag som egentligen har en helt annan bok jag måste läsa "råkade" låna hem Harry Potter and the Prisoner of Azkaban från biblioteket... Jag har egentligen ute efter Terry Prachet men det blev så förvirrat vilken bok jag skulle jag börja med så jag högg Harry Potter istället... ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 706
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 393
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 502
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 185
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp