Varulvsleken!

Status
Stängd för vidare inlägg.
:confused::D@Mammas - vaddå rubbad humor??? [smileys här egentligen]

Jag tyckte ärligt talat att det vore bättre att starta leken med att diskutera något som har med leken att göra än att drunkna i OT. Mitt out of character telefonlekande gör mig mindre OT-benägen både vad gäller att skriva men framförallt läsa.

Och jag skulle bli... oroad om du INTE höll ögonen på mig. Ömsesidig misstroende/paranoia hör väl till leken?

MEN tanken slår mig att det din kommentar om hint faktiskt kan vara en hint det med. Från en ulv som tror hon hittat fen eller från fen som tror att en ulv kallat på henne. Eller naturligtvis från en kommentar från en god som reagerar på det hela.

Ja, vad kan jag mena? ;)

Eller så skrev du som du gjorde för att hinta, tror att jag hintade tillbaka och skriver sådär för att framföra "Jag ser dig fellow ond, wink wink"? :cautious: ...Eller så är du bara en god som skriver sådär för att du är misstänksam på allt som skrivs? Men det är ju så båring! :meh: ;)
 
har visst inte hänt så mycket här sedan i morse, lite småkommentarer om hintar hit och dit men utifrån LLs ganska så tydliga inlägg så drar nog iaf jag nästan slutsatsen att ingen av dem som hintar om att ev hinta om någon roll egentligen inte hintar om någon roll eftersom hintning av roll av rollinnehavaren skulle granskas mer av LL än hintning av någon annans roll så jag tror ju inte att varken @Mammas eller @Myrten skulle göra en så övertydlig hint, vilket gör att jag tror inte att någon av dem hintar om sin ev roll...

Eller något sånt.... :p

Fast det här skulle ju i princip innebära att både jag och Myrten måste vara goda enligt ditt sätt att se på saken? Godförklara två spelare på sida fyra känns lite misstänksamt! :cautious:

;) Nej men jag tänker nog att det inte går att läsa ut något av det. Nu vet jag att det inte är hintar från mitt håll, men även om det var det skulle jag inte kunna läsa något in i det, lite för mycket glimten i ögat för att jag skulle våga lita på det oavsett, vilket gör att jag tycker att de diskvalificeras som hintar. Alltså ska det vara hintar måste det ju förmedla någon information, här är det rätt uppenbart skämt tycker jag? Eller ja, för mycket skämt för att informationen man skulle kunna läsa in i den skulle gå att lita på iaf. :)

För mig ändrar inte det här något om min uppfattning om Myrtens roll, jag har fortfarande ingen koll, hon kan vara både god som ond för mig.
 
Fast det här skulle ju i princip innebära att både jag och Myrten måste vara goda enligt ditt sätt att se på saken? Godförklara två spelare på sida fyra känns lite misstänksamt! :cautious:

;) Nej men jag tänker nog att det inte går att läsa ut något av det. Nu vet jag att det inte är hintar från mitt håll, men även om det var det skulle jag inte kunna läsa något in i det, lite för mycket glimten i ögat för att jag skulle våga lita på det oavsett, vilket gör att jag tycker att de diskvalificeras som hintar. Alltså ska det vara hintar måste det ju förmedla någon information, här är det rätt uppenbart skämt tycker jag? Eller ja, för mycket skämt för att informationen man skulle kunna läsa in i den skulle gå att lita på iaf. :)

För mig ändrar inte det här något om min uppfattning om Myrtens roll, jag har fortfarande ingen koll, hon kan vara både god som ond för mig.

Har du läst mitt inlägg, tror du läser in lite mer i det än vad jag menar - och jag skriver det ju också på ett skämtsamt sätt, jag skämtar ju om eran skämtsamhet ;)

Sedan har jag ingen aning om var någon av er står men efter att ha spelat med er så många ggr tidigare så vill jag nog vänta till LL publicerar rollfördelningen efter lekens slut innan jag bestämmer mig ;).
 
Har du läst mitt inlägg, tror du läser in lite mer i det än vad jag menar - och jag skriver det ju också på ett skämtsamt sätt, jag skämtar ju om eran skämtsamhet ;)

Sedan har jag ingen aning om var någon av er står men efter att ha spelat med er så många ggr tidigare så vill jag nog vänta till LL publicerar rollfördelningen efter lekens slut innan jag bestämmer mig ;).

Nej, du var helt seriös, vilket betyder att du garanterat är ond! Sådetså! :mad: ;) (Nej, jag fattade det. Var kanske otydlig, men första delen av mitt svar var med glimten i ögat, sedan var jag tvungen att spinna vidare på tanken. :p)
 
Jag har kommit tillbaka efter matlagning och diskning, nu ska jag snart stoppa barnen i säng också men de har 20 min kvar innan de ska gå och lägga sig. ;)
Det är extremt svårt så här första dagen, sin egen roll har man förhoppningsvis koll på,:confused::D @Mammas och @Myrten är gamla rävar som åtminstone inte jag vet var jag har. De är alldeles för skickliga för mig! :D @Habina är precis lika förvirrad som vanligt, precis som jag... Hm som sagt mycket att gå på finns det inte.
 
Hej badboll (Jag alltså) Det är ju omöjligt att få ut något av det som har skrivits idag. Allt prat om hintar som inte är hintar som är hintar gör mig mer förvirrad än vanligt. Ja det går :p och jag vet varken ut eller inte. Men som någon skrev är @Myrten s väl det mest graverande än så länge. Om vi inte ska räkna @Paddington s inlägg om hintar och förbud om hintar.... :arghh:
 
Hej badboll (Jag alltså) Det är ju omöjligt att få ut något av det som har skrivits idag. Allt prat om hintar som inte är hintar som är hintar gör mig mer förvirrad än vanligt. Ja det går :p och jag vet varken ut eller inte. Men som någon skrev är @Myrten s väl det mest graverande än så länge. Om vi inte ska räkna @Paddington s inlägg om hintar och förbud om hintar.... :arghh:

Vad är det som skiljer mina inlägg från myrtens och paddans? :)
 
panik.
jag var tvungen att följa med som groom på hoppträning...så jag ska försöka läsa igenom och komma med nån form av tankar
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 272
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 486
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 282
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 997
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp