Bukefalos 28 år!

Varulvsleken

Hittintills mest jag är här inlägg, men qitis gör ett försök att börja teoria genom att fundera hur många onda det kan finnas. Ser inget orimligt i hennes fundering där! Inte mycket att teoria om alltså, tyvärr.
 
Funkar nattdl imorgon runt 10.30?

Gör det säkert.. jag ligger oavsett och sover. Så dör jag blir det den perfekta döden i sömnen :laugh:

Har precis kommit hem från stallet nu och måste hinna äta och så innan jag åker till jobbet igen så jag kommer inte hinna vara så aktiv i kväll. Men det är sista natten nu på en vecka så sedan hinner jag ta del i leken.
Den här första DL är ju helt omöjligt att få till något vettigt av O_o
 
verkar som alla utom @_CorpseBride_ har hittat hit.
Och i övrig håller jag med fio, finns inte direkt något att säga om någon så här långt.

Q har börjat fundera på fördelningen och jag har nog inget mer att tillägga där. Det är ju vanligast med tredjedels-regeln. Mirtai noterar att fåret inte behöver dö för att goda ska vinna, men denne räknas med i ondas vinstvillkor.
 
för mig spelar det egentligen ingen roll när nattDL sker - jag är iaf på jobbet :)
Å om du skulle lägga den direkt efter kl 22 så skulle jag iaf inte vara här för då jag har gått å lagt mig :D
+ 1 på den! :p
(inte helt oväntat med tanke på när vi skrev våra inlägg i morse... :D)
 
Mycket enkel sammafattning så här långt:

*Alla utom @_CorpseBride_ har hittat leken
*mest diskussion har det varit om bokstaven Q :p:rofl:
*vanligaste inlägget är att man hittat leken :cool:

Mirtai har hunnit citera vinstvillkoren och noterat hur fåret räknas/ inte räknas för var sidas vinstvillkor
flertalet har aviserat att de ska äta innan de kan leka och andra har besök/ont om tid att leka idag - även jag har lite svårt att delta senare

Så hur sjutton ska man hitta något att rösta på utifrån detta? :idea:
 
Jag måste rösta nu då vi ska se film med besöket så snart maken fått igång alla apparater.. utan att kasta ut dom :angel:
Det finns inte mycket alls att gå på och jag vågar liksom inte vänta till senare med att rösta för jag kanske inte har möjlighet att komma in igen.
Eftersom CB lyst med sin frånvaro tänker jag att hen kan vara ond, hen kanske förlitar sig på att hens lurviga vänner ska hjälpa hen?
bollen__ röstar på _CorpseBride_

mycket dålig röst, jag vet. Hinner jag in igen så kan jag absolut tänka mig att ändra rösten när det skrivits mer, för då kanske det finns något vettigt att gå på!
 
Gör det säkert.. jag ligger oavsett och sover. Så dör jag blir det den perfekta döden i sömnen :laugh:

Har precis kommit hem från stallet nu och måste hinna äta och så innan jag åker till jobbet igen så jag kommer inte hinna vara så aktiv i kväll. Men det är sista natten nu på en vecka så sedan hinner jag ta del i leken.
Den här första DL är ju helt omöjligt att få till något vettigt av O_o
Det enda jag hittar just nu, är fio ovan. Att hon erkänner att hon sover dagtid. Vad jag vet är det ulvar som sover då. Och vanliga arbetande människor då. Så det säger ju inget, egentligen.
 
Det enda jag hittar just nu, är fio ovan. Att hon erkänner att hon sover dagtid. Vad jag vet är det ulvar som sover då. Och vanliga arbetande människor då. Så det säger ju inget, egentligen.
Fast åas så skriver hon ju om att dö och det gör ju sällan ulvar vid natt-DL. ;)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 896
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 660
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 560
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 292
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp