Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Good ol' fashion tråd :love: Om du hade 4 timmar med en, idag levande, känd person, vem och vad skulle ni träffa och göra?
2 3
Svar
44
· Visningar
3 892
Senast: Twihard
·
Tjatter Om du skulle beskriva dig själv med tre egenskaper/egenheter, vilka vore det? Vi är ju lite komplexa, så tre är nog det minsta som...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 662
Senast: lizzie
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Rie
·
Tjatter Byggmax byter namn till Gunnars Byggnetto pga 30-års jubileet :D...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 253
Senast: mysboll
·
Tjatter Vad är dagens aprilskämt i media som ni hittat?
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 915
Senast: MiaMia
·
Tjatter Hur blev ni lurade idag :p
2
Svar
33
· Visningar
3 264
Senast: honung
·
Tjatter Kära buke! i nitton år har ni fått stå ut med mig! Jag är bara tacksam för det ni har gett mig.
Svar
18
· Visningar
1 436
Senast: Hermelin
·
Tjatter Hoppade in här på buke för första gången på en halv evighet och såg att jag fått en trofé för att ha varit här i 18 år. Hej å hå, time...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 075
Senast: YlvaG
·
Tjatter Loggade in ikväll, första gången på ganska länge, men ändå... Så ser jag en liten röd markering för "notiser" och undrar såklart vad det...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 190
Senast: Sasse
·
Tjatter Tant Edla hade som vanligt ondgjort sig över Mios tillkortakommanden och sedan skickat honom för att köpa hennes älsklingsskorpor i...
32 33 34
Svar
679
· Visningar
19 907
Senast: Madalitso
·
Tjatter Snor denna idé totalt från "Gnägg" men gör en liten twist på det hela. Det kan inte bara jag som varit pinsamt gammal när jag insåg...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 871
Senast: nexxa
·
Tjatter Någon som vill haka på min otroligt briljanta idé som innebär att under en vecka (eller är ett par dygn bättre?) svara/tacka Ja på/till...
Svar
18
· Visningar
1 313
Senast: CillaW
·
  • Låst
Tjatter And the winner is: SWEEEEDEN!!!!! Måns hann knappt greppa segerpokalen i Eurovision Song Contest innan arbetet med att ta fram vilken...
47 48 49
Svar
960
· Visningar
31 920
Senast: Lobelia
·
Tjatter Tänkte att vi, med mkt kärlek, kunde ha en tävling fram till jul, om vem som har charmigast julpyssel hemma. Antingen ngt ni tillverkat...
Svar
3
· Visningar
780
Tjatter Stötte på den här danska reklamvideon och kände att jag bara måste visa den vidare för bukefolket då den var rolig och lite satir av tv...
Svar
1
· Visningar
664
Senast: Nordthor
·
Tjatter Utifrån diskussioner i tråden "Ull, merinoull och bambu i kläder (underställ)... etik?" om sovsäckar och liggunderlag specifikt för...
11 12 13
Svar
250
· Visningar
11 840
Senast: Dentaku
·
Tjatter När jag har tråkigt sitter jag och läser en del gamla trådar. Ibland (ganska ofta) hamnar man i något riktigt intressant. Allt för ofta...
2
Svar
25
· Visningar
2 732
Senast: Ninnurur
·
Tjatter Var just inne på en sajt för att hyra bil. Där skulle man ange sin titel, och de som fanns att välja på var "Herr", "Fru", "Fröken" och...
2
Svar
39
· Visningar
3 883
Senast: Mirtai
·
Tjatter Finns det någon som någonsin svarar på de tjatiga enkäterna som spammar datorn så gott som dagligen? Antingen på mailen när man...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 836
Senast: mandalaki
·
F
Tjatter Den meningen skrev jag nyss som svar på ett FB-inlägg, men möttes av en undrande kommentar gällande om det verkligen blir korrekt...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 277
Senast: Aviello
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp