Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag är sugen på en sån där murad grill att ha istället för vår lilla klotgrill :p. Ngt man bör tänka på? Kan man ha dom var som helst...
Svar
19
· Visningar
18 292
Senast: Lupin
·
L
IT & mobiler Just nu så har jag min brors dator och när jag t ex ska kolla på nåns bild här inne så blir dem jättemörka! Samma bild som är jättemörk...
Svar
7
· Visningar
866
Senast: BeastieBabe
·
IT & mobiler Fick jag precis när jag försökte skicka ett sms som hade blivit lite långt och konverterats till ett mms. Mamma nämnde i slutet av...
2
Svar
29
· Visningar
3 548
Senast: Cha9
·
Relationer Ja, myt eller verklighet? Finns det en sådan? Finns det bara EN? Har ni träffat den? Lever ni ihop med hen? Om inte, isf varför? Lite...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 501
Senast: Trissa
·
Äldre Vad är det som står i journalerna där? Jag väntar och väntar på att dom ska bli synliga för västra götaland men det verkar inte hända...
2
Svar
33
· Visningar
2 011
Senast: Grazing
·
Äldre Alltså, allvarligt talat nu!!! Och ja, jag får använda många utropstecken nu!!!!!!!! För nu har månen trillat ner på solen och svimmat...
Svar
6
· Visningar
3 701
Senast: Kakis
·
IT & mobiler \"menyraden\" längst ner den vägrar att visa ens "start"-knappen, om man tar dit pekaren så visas ett jag-jobbar-för-fullt-timglas inte...
Svar
5
· Visningar
1 959
Senast: Bedeviler
·
E
IT & mobiler Nu har jag ingen aning om vad funktionen kallas, men om man har en hemsida med mycket info på samma sida, med många olika...
Svar
6
· Visningar
780
Senast: Egonson
·
Kropp & Själ De senaste 1-2 månaderna har jag fått ett lite konstigt problem. Ibland när jag varit på joggintur kan jag mot slutet/en stund efter få...
2
Svar
30
· Visningar
10 957
Senast: MCP
·
Kropp & Själ Jag lyssnade på radio under promenaden och då kom diskussionen om p-piller för män upp. En expert (läkare/forskare/docent nånting)...
Svar
11
· Visningar
1 436
Senast: Blue
·
Kropp & Själ För snart fyra veckor sedan genomgick jag en dubbel käkoperation. Flyttade alltså både över- och underkäken. Efter detta har jag...
Svar
16
· Visningar
3 259
Samhälle Costco ska öppna i Täby nästa år och jag är otroligt nyfiken på vad den butiken kommer ha att erbjuda. Konceptet med medlemsbutiker...
Svar
0
· Visningar
399
Senast: MissFideli
·
S
IT & mobiler Ibland när jag t ex ska döpa om mappar jag har på skrivbordet (med bilder i) eller slänga dem eller något annat, så kommer det upp en...
Svar
3
· Visningar
1 312
Senast: Attjoo
·
Skola & Jobb Det är ju ett ämne som kommer på tal lite då och då i TV och tidningar. Helt i ärlighetens namn har jag aldrig tagit reda på mer fakta...
2
Svar
27
· Visningar
3 541
Senast: Sol
·
Hemmet Jag vill se bilder från "Madickenhus", dvs de som har det där mysigt lite romantiska utseendet som i Astrid Lindgrens filmer. Både...
Svar
8
· Visningar
2 256
Senast: snurran
·
Kropp & Själ Då och då drabbas jag av en märklig åkomma som jag brukar kalla "löst ben" eftersom det liksom känns att benet "lossnar" i leden upp mot...
2
Svar
31
· Visningar
5 467
Senast: Miran
·
IT & mobiler \"Logga/banner\" Finns det någon som kan ge mig tips hur jag skall göra en "logga" eller "banner" till min hemsida? Jag har Photoshop...
Svar
6
· Visningar
926
Äldre Gör ni det? Jag kör på Essingeleden/E4 Uppsalavägen varje dag. Jag har i flera veckor funderat på varför det blinkas på mig strax innan...
24 25 26
Svar
510
· Visningar
23 326
Senast: Solis
·
Hemmet Har shoppat loss på Hem- & Villamässan för mer pengar än vad jag egentligen vill tänka på. :o "Impulsköpte" en ny spis, element och...
Svar
6
· Visningar
917
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Konstig tråd kanske, men jag börjar bli lite less på mig själv att jag har en svindyr mobil, som jag enbart kollar Facebook och...
Svar
4
· Visningar
1 104
Senast: Idas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp