Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Jag ska hålla i en studiecirkel i Grönt kort som börjar idag. Har gjort upp en prelimenär planering på vad cirkeln ska innehålla och...
Svar
6
· Visningar
1 205
M
Tävling Nu har jag blivit tävlingssugen. Men jag vet inte alls hur man börjar. Vill helst tävla i dressyr eller western, men i början väldigt...
Svar
11
· Visningar
1 071
Senast: kicki71
·
G
Tävling Jag och min kompis börjar bli sugna på att tävla. Men eftersom att vi inte har någon transport så är det ju svårt att komma iväg! Är...
Svar
3
· Visningar
942
Senast: gullnosan
·
H
Tävling Får man - om man är 17 år - tävla på en vuxens kort? Alltså det är inte förmyndaren. :crazy:
Svar
3
· Visningar
1 054
Senast: tratten
·
H
Tävling Hej alla glada människor.. har en liten fråga.. får man tävla på sin mammas gröna kort om man är 17??? bara nyfiken.. :confused:
Svar
6
· Visningar
873
Senast: starcraft
·
B
Tävling Tjabba! Visste inte om Grönt Kort hörde hemma här, men det handlar ju om tävling så..:p I alla fall ska jag så snart som möjligt ta...
2
Svar
21
· Visningar
2 003
Senast: Beauty_Boss
·
Tävling Avd B är ju till för ungponny upp tom 6 år med ponnyryttare eller överårig ryttare. men har hört att det varit lite disskutioner runt...
Svar
1
· Visningar
970
Senast: megasus
·
Tävling Någon som vet karenstiden på domosedan, och t någonting som användes ihop med domosedanen? Var och fick gjort i ordning tänderna på...
Svar
4
· Visningar
5 809
Senast: CK
·
B
Tävling Hur ung måste hästen/ponnyn vara för att räknas som ungponny? Får jag (är 13 år) tävla en ung B-ponny som är ca. ca. 4-5 år? Elin
Svar
10
· Visningar
1 742
Senast: Beauty_Boss
·
W
Tävling Vad tycker ni? Har en syster som har en d ponny 5 år som har börjat tävla lite hoppningar nu. Problemet är att han blir bara piggare...
Svar
9
· Visningar
1 646
Senast: Xeline
·
Tävling Arrgh... jag blir tossig på vad som är vad i propositionen. Trodde jag hade lärt mig hur det låg till men nu blir jag osäker igen...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: Snorpan
·
E
Tävling Hur är det nu med detta lilla kort? Jag tog mitt -99, men ändringar har ju gjort sedan dess, måste jag ta om det eller gäller det bara...
Svar
1
· Visningar
901
Senast: Real_Life
·
Tävling finns det någon sida där man kan se alla kommande tävlingar för respektive gren? eller får man vackert sitta och leta upp alla små/stora...
Svar
3
· Visningar
1 080
Senast: Pålly
·
L
Tävling Hur lång tid tog det innan ni fick er licens från det att ni skickade in papperna? Jag skickade i mitt för lite mer än en månade sen...
Svar
17
· Visningar
1 140
Senast: beauspirit
·
Tävling tyvärr fick jag stryka mig senast jag skulle tävla hoppning,lokal tävling pga att en häst i vårat stall drabbats av 40 graders feber...
Svar
5
· Visningar
1 252
Senast: Jezzie
·
L
Tävling Lämnar man in både reg papprerna och mätintyget då?
Svar
1
· Visningar
852
Senast: _Peplis_
·
Tävling Ska tävla nästa söndag, typ första gången ;) (tävlat 2 ggr tidigare för typ 5 år sedan) Bara klubbtävling men ändå, har lite frågor...
Svar
13
· Visningar
1 191
Senast: Widerberg
·
Tävling Fick reda på i dag i samband med mätning att det fins ingen lag (ennu) som säger att alla hästar ska ha pass/shipp senast 2005. Detta är...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 395
Senast: Doneloge
·
M
Tävling Jag har en tinker med väldigt långt man. Om jag hade tävlat dressyr med henne, hade jag varit tvungen att knoppa den då? Det hade sett...
Svar
4
· Visningar
1 055
Senast: Moej
·
M
Tävling Vet inte om jag satt detta på rätt forum. Vad krävs av en "handikapphäst"? Hur tränas en sådan?
Svar
4
· Visningar
1 261
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp