Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Tävling Jag tävlar kanske varranan helg... Är de mycket eller ganska lagom? Hur ofta tävlar ni? Tacksam för svar... :)
Svar
8
· Visningar
1 169
Senast: Beauty_Boss
·
N
Tävling Hur gör ni med utevistelse för era hästar när ni tränar eller tävlar. Oftast har man ju ingen hage man kan släppa dom i. Struntar ni i...
2
Svar
20
· Visningar
2 069
Senast: Asterix
·
Tävling Är det någon som har en häst med lång man som tävlar dressyr? Vad gör ni i så fall med manen. Har nämligen ett halvblod som har helt...
Svar
6
· Visningar
1 483
Senast: Beauty_Boss
·
Tävling Vad betyder de olika förkortningarna på rasen som brukar stå bredvid hästens namn? Vissa har jag koll på, ex SWB-sweedish warmblood...
Svar
17
· Visningar
6 556
Senast: Etoile
·
Tävling Hej hej.. igår så berättade en av tjejerna att på nationell tävling måste man ha kavaj o vita ridbyxor.. men förr förra sommaren var...
2
Svar
23
· Visningar
2 141
Senast: staaria_
·
Tävling Vet inte om jag skulle lagt två olika trådar under resp. grens forum o frågat, men jag provar såhär. Funderade på en sak idag. Om man...
Svar
9
· Visningar
1 265
Senast: tant agda
·
S
Tävling På nummerlappen som man ska ha på tävlingen, vad är det för nummer som ska stå där? Var är det bäst att sätta den?
Svar
13
· Visningar
10 884
Senast: X_tremless
·
Tävling Får min häst tävla två gånger i samma klass (banhoppning) fast med olika ryttare? Och måste dom två ryttarna tävla för samma klubb?
Svar
2
· Visningar
1 891
H
Tävling Får man skritta några steg i en hopptävling? :o
Svar
19
· Visningar
1 338
Senast: Asterix
·
Tävling Hej Vet någon om gurkmeja, glucosamin och djävulsklorot ger karenstid inför tävling? I så fall 96 tim el 14 dgr? mvh Lejonelle
2 3
Svar
46
· Visningar
6 472
Senast: lundsbo
·
Tävling Jag ögnade igenom nya Ridsport som hastigast där det bla var en artikel om hingstar som tävlas av barn. En av mammorna tycker att man...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 165
Senast: Angel
·
P
Tävling Bara en snabb fråga, om det står (0+100) så betyder det väl att man betalar en startavgift på 100kr när man kommer dit? Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 103
Senast: tant agda
·
S
Tävling Vad menas egentligen med det? En klubb här i närheten ska ha en träningstävling i hoppning om några veckor, det verkar intressant för...
Svar
14
· Visningar
1 367
Senast: chokladmonster =)
·
M
Tävling Har hört att en häst bara får starta två klasser per tävling i banhoppning stämmer detta?. tack för hjälpen alexandra
Svar
13
· Visningar
1 455
Senast: Notorius
·
K
Tävling Alla här på BUKE har bilder på sina hästar i olika grenar (t.ex dressyr,hoppning ) börjar bli lite tjatigt.Nu skulle jag vilja se lite...
Svar
16
· Visningar
1 763
C
Tävling Får man tävla med en allround mot hopp sadel eller måste man ha en dressyr sadel? Jag tävlar bara på lokall nivå... :cool: Lc,Lb...
Svar
5
· Visningar
1 158
Senast: kopparberg
·
Tävling Bara en tanke... Som jag förstod det så räknar man inte några poäng i lokala tävlingar och kan alltså inte bli uppklassad. Tycker ni att...
Svar
13
· Visningar
1 203
M
Tävling Hej jag håller på att ta grönt kort och jag skulle vilja ha exempel på frågor som kan komma på provet. Jag vet att det är olika prov men...
Svar
7
· Visningar
3 585
Senast: karatefisken
·
L
Tävling Hej! Jag har provat på shettisagility hemms och så, men jag vill veta mer. Vilka hinder är det? Vart finns täVlingar? mm.. Här i...
Svar
1
· Visningar
1 099
Tävling Hur tänker ni som har knepiga hästar ?? Idag så var det en dom började longera sin unghäst på framridningen.Hon behagade inte att fråga...
Svar
9
· Visningar
1 323

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp