Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Tävling Det har ju blivit en del ändringar när det gäller vaccinationer. Vet någon om det blivit några ändringar i TR, vad det står om hur...
Svar
5
· Visningar
2 176
Senast: Ylva
·
S
Tävling vad gör ni med er häst dagarna innan en tävling? Jag ska hopptävla (träningstävling bara) på lördag och undrar vad som är bäst att göra...
Svar
16
· Visningar
1 555
Senast: Rufsan.
·
Tävling Är man registrerad någonstans när man tagit det? Då jag har tappat bort det så undrar jag ifall det står någonstans att jag har...
Svar
5
· Visningar
1 211
Senast: Ylva
·
H
Tävling Undrar lite vad man får ha för klädsel på klubb / lokal tävling? (Hoppning.) Får man ha ridskor + shortchaps på sig? (Samma färg)...
Svar
4
· Visningar
1 103
Senast: Ylva
·
S
Tävling Har lite idétorka, hoppas på påfyllning :) Vi funderade på att ha någon slags lagtävling på våra klubbtävlingar för de ryttare som...
Svar
7
· Visningar
1 028
Senast: shampiz
·
Tävling I morgon på tävlingen jag ska på är det i första klassen 4 B-ponnyer, sen är vi bara 2 C-ponnyer och sen 6 D-ponnyer (japp, väldigt...
Svar
9
· Visningar
1 609
Senast: megasus
·
K
Tävling Nu när tälvlingarna sätter igång lite mer, finns det någon sida man kan kolla på så man vet när tävlingarna är i ladet? datumar och så...
Svar
5
· Visningar
1 017
Senast: frolic
·
L
Tävling Okej, det finns säkert redan trådar på detta ämne, men orkar itne läsa igenom allt. så jag hoppas det finns någon därute som orkar svara...
Svar
1
· Visningar
950
Senast: Joyride
·
Tävling Hur är det egentligen? Får man ha håret utsläppt på tävling?
Svar
9
· Visningar
1 405
Senast: Solvira
·
C
Tävling hur långa sporrar får man ha när man tävlar hoppning? man får väl ha sporrar? :confused:
Svar
1
· Visningar
1 023
Senast: starcraft
·
M
Tävling Nu vet jag inte om den här tråden ska vara på gnägg, tävling, ridning eller på dressyr, men jag testar här. Om en tjej som ridit min...
Svar
1
· Visningar
1 708
Tävling Min medryttare ska troligen börja tävla min häst i hoppning och fälttävlan nu i vår och då undrar jag om jag som hästägare får gå banan...
Svar
10
· Visningar
1 268
Senast: Hallonsoda
·
Tävling Gäller samma regler som på lokal tävling vad gäller klädsel? Är en träningstävling som våran grann klubb bjudit in till.
Svar
3
· Visningar
927
Senast: Hallonsoda
·
F
Tävling Tänkte ev delta på en klubbtävling snart (som programträning :p ) Enligt klubben är klädseln valfri. Vad skulle ni ha på er? Vanliga...
Svar
4
· Visningar
1 045
Senast: Beauty_Boss
·
Tävling Är det ok att tävla i vit skjorta och svart väst? Alltså inte en stor dunväst, utan en vanlig, ganska tunn ridväst. Det är inget tryck...
2
Svar
25
· Visningar
2 462
Senast: Arwyn
·
Tävling När räknas inte ponnyn som ungponny (avd B) på hopptävling egentligen? Från året den fyller ???
Svar
1
· Visningar
853
Senast: tant agda
·
K
Tävling När räknas man som senior? Fyller 18 i år fast i höst, råkade betala in junioravgift för medlem i min ridklubb (av vana) :angel: ...
Svar
5
· Visningar
3 756
Senast: superstar
·
Tävling Är officiell klass fr o med regional nivå eller? För att räkna ut hur många poäng ett sto får på sina avkommor så får hon t ex 3 poäng...
Svar
3
· Visningar
979
Senast: starcraft
·
Tävling Kan man hoppas på att få licensen nu innan årets andra tävling, som för mig går av stapeln på söndag? Jag skickade in betalning och...
Svar
7
· Visningar
971
Senast: starcraft
·
Tävling har lovat att ställa upp och ordna med priser och prisutdelning i min klubb. har noll erfarenhet av detta och tävlar inte själv. Men jag...
Svar
9
· Visningar
1 079
Senast: Beauty_Boss
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp