Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan kan man hämta det på nätet? I så fall var? elelr köper man det i en vanlig ridsportbutik?
Svar
4
· Visningar
716
Senast: Lillo
·
Hästmänniskan Jag ska bygga ett tillfälligt stall över vintern till mina två hästar, och jag har då lite frågor... Måste/bör man isolera golvet...
Svar
4
· Visningar
1 049
Senast: Moppa123
·
Hästmänniskan Hur mkt skulle ni tro att det kostar att transportera en häst ca 90 mil ?
Svar
15
· Visningar
1 149
Senast: hillevie
·
P
Hästmänniskan om man vill att det skall bli näringsförbud på en person???
Svar
2
· Visningar
911
Senast: Masse
·
P
Hästmänniskan för att försöka få stopp på någon som t ex är ute och tävlar en häst som tidigare blivit "utdömd" och som möjligen skulle kunna fungera...
2
Svar
22
· Visningar
1 639
Senast: KateB
·
Hästmänniskan Nu har jag skrivit ut en ansökan om autogiro från Ag***s hemsida. Dum fråga kanske men jag vill fylla i det rätt...
Svar
4
· Visningar
774
Senast: Heulwen
·
J
Hästmänniskan Hej, Vi ska bygga nytt stall och undrar om man ska installera ngn sorts åskledare? Samt brandvarnare, -som kan larma i vårt hus; -är...
Svar
17
· Visningar
2 873
Hästmänniskan Jag ska byta väggar i min transport och skulle nu vilja ha lite kloka råd angående material. Tänkte ha plyfaskivor men har inte lyckats...
Svar
8
· Visningar
1 447
Senast: kima
·
Hästmänniskan I mitt stall finns en paddock. Som den är just nu är den toppen när det precis har regnat mycket, men är det sol ett tag så torkar två...
Svar
10
· Visningar
1 071
Senast: 95johsv
·
Hästmänniskan Vart kan man köpa höfrö ,och då helst via postorder? Jag bor i Mora. Var och kollade på Granngården,och det var hemskt dyrt :crazy: .
Svar
12
· Visningar
6 341
Senast: syrran
·
N
Hästmänniskan Det finns så mycket kompetens på den sidan så jag måste bara fråga - finns det nån som kan hjälpa mig med ideer om vindskydd? vad som...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: noblesse
·
Svar
0
· Visningar
99
Senast: Vica
·
Hästmänniskan Någon som vet vad som gäller när en häst behöver grundvaccineras om? Alltså om man inte får tävla och liknande förrän hästen är helt...
Svar
2
· Visningar
642
Senast: sarma
·
D
Hästmänniskan Vem tycker ni det är bäst att köpa häst av? Från annons, genom kontakter, via hästmäklare eller salustall?? Om man vill ha tag på en...
Svar
6
· Visningar
2 185
Senast: protection
·
Hästmänniskan På ligghall och vindskydd. Är det någon skillnad öht? Jag har fått för mig att om man bygger vindskydd så behöver man inget bygglov...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: Mysaan
·
Gnägg Plaisir i större hage för första gången efter 5 månader på boxvila/i sjukhage.
Svar
0
· Visningar
123
Senast: Stereo
·
I
Hästmänniskan Funderar fram och tillbaka på hur en lämplig lösdriftshall skulle kunna byggas i min hage. Pappa föreslog nu att vi skulle bygga den i...
Svar
4
· Visningar
1 724
Senast: skaraborg
·
M
Hästmänniskan Hej! Jag har nu definitivt bestämt mig för att satsa i dressyrvärlden. Kommer jobba hos en mycket bra ryttare i Holland i sommar men...
Svar
1
· Visningar
3 093
Senast: Daniel
·
S
Hästmänniskan Ni som fått pass från SH nyligen när lämnade du in ansökan? Jag lämnade in i slutet av December men ej fått passet ännu? Du som fått...
Svar
3
· Visningar
717
Senast: Lazy Lady
·
Gnägg Vintern 2005/2006, höll på å skratta ihjäl mig. :) Dubbelhaka fick jag också.
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Grålly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp