Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
5
· Visningar
936
Senast: lundborg
·
L
Hästmänniskan Brukar ni försöka pruta ned priset vid hästköp? Hur lägger ni fram det för säljaren isåfall?
2 3
Svar
53
· Visningar
4 211
Senast: Ziemona
·
G
Hästmänniskan Finns här någon som sökt till Specialen eller tävlingshästskötarkursen som börjar i sommar...? Minn syster har just fått kallelse...
Svar
2
· Visningar
923
Senast: Garnier
·
J
Hästmänniskan hejsan! har ett stort problem och undrar mest om ja någonsin kommer få se min häst igen. i januari skickade ja min häst på prov till en...
Svar
15
· Visningar
2 263
Senast: Scilla
·
S
Hästmänniskan Är det enklast att ta reda på en del olika banker (tips tas gärna emot!) och sedan ringa upp dem angående att söka bolån? Antar att...
2
Svar
22
· Visningar
2 415
Senast: Spirit
·
Hästmänniskan Har en fråga , undrar varför många eldar sina marker? Eldar man för att det växer ska bättre eller för att man vill ha bort ogräs. Har...
Svar
6
· Visningar
1 126
Senast: javill
·
B
Hästmänniskan Hej! Alldeles nyss ringde det på min mobil telefon. Det var en man i luren som sa att jag hade en guld chans framför mig. Det ligger...
Svar
17
· Visningar
1 537
Senast: burton
·
A
Hästmänniskan Hej, jag undrar om det är någon som vet någon clear round eller utbildningshoppning i närheten av Göteborg den kommande tiden fram till...
Svar
6
· Visningar
1 354
Senast: Koppen
·
Gnägg Arabvalack 4 år eft. Om El Tanam. Han är hela 159 cm hög i manken. Jättetrevlig häst med mycket energi.
Svar
0
· Visningar
136
Senast: jenny82
·
Gnägg Här är han klar för en ridtur med mig.
Svar
0
· Visningar
126
Senast: jenny82
·
Svar
0
· Visningar
139
Senast: asaria
·
Hästmänniskan Är det någon som vet det? Jag får alltid ont i ryggen av att stå så böjd och försöka ta i med högerarmen och kratsa för att få bort all...
Svar
15
· Visningar
2 628
Senast: Whirlie
·
Hästmänniskan Vi har fått in en massa småfåglar i stallet som vi inte lir av med. Några tips för att slippa dem? // C
2 3 4
Svar
65
· Visningar
9 391
Senast: Sveipur
·
N
Hästmänniskan Någon som vet och kan hjälpa mig... Jag har jordbruksfastighet, 10 hästar, tillstånd för hästverksamhet. Nu tänkte jag bygga ett...
Svar
2
· Visningar
977
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Som en ärlig hästsäljare måste man ju berätta om hästen har haft några skador. Många hästar, särskilt de som kommit upp en bit i åren...
Svar
18
· Visningar
2 321
Senast: elle12
·
E
Hästmänniskan Om hästen ej varit formelt registrerat, det finns endast ett kvitto på att hästen är betald...vem äger då hästen?? är det då den som...
Svar
6
· Visningar
1 697
F
Hästmänniskan Vart köper man sån??? Finns det någon sida på nätet???
Svar
4
· Visningar
1 207
Senast: Skatan
·
B
Hästmänniskan Jag skulle behöva hjälp med en fråga. Det handlar om att låta mina hästar stå på allmänning. Nu är det så att jag kanske ska ha mina två...
Svar
4
· Visningar
1 142
Senast: jennyjenny
·
Gnägg Min gullepålle Aladdin (vbl-travare på 18 bast) på bushumör som vanligt!
Svar
0
· Visningar
210

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp