Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

P
Hästmänniskan Hur stoppar man privata oseriösa personer som säljer hästar som inte är okej och därav massa köpare blir lurade??:confused: Och hur...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: suisyola
·
L
Hästmänniskan Tänkte bara höra om det är fler än jag som får värk i höfterna av ridning, och om man kan göra något åt det? tacksam för svar!!
2
Svar
23
· Visningar
4 188
Senast: Snobben
·
Hästmänniskan i en del fodervärdsannonser jag läser vill man ha en referens och det är ju inte så konstigt... men vem 17 ska jag uppge som referens...
Svar
8
· Visningar
1 077
Senast: emma74
·
Hästmänniskan Tror att det heter mockalett, en slags maskin som man kör runt med i hagarna och suger upp bajs!!! Var hittar man såna? Vad kostar en...
Svar
6
· Visningar
2 686
Senast: poff
·
Gnägg Vi efter KM-dressyren. Nöjda men vi bortser från domarens kritik ;)
Svar
0
· Visningar
135
Senast: _Runaway_
·
Svar
0
· Visningar
138
Senast: Vica
·
Svar
0
· Visningar
137
Senast: Vica
·
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Vica
·
S
Hästmänniskan En dum fråga, och kanske i fel forum men jag måste veta. Om någon har lagt en handpenning på en häst, finns det isåfall NÅGOT sätt...
Svar
9
· Visningar
1 072
Senast: Hassebasse
·
Hästmänniskan Planerar ett lösdriftstall för 4 hästar. Vill gärna se hur era lösdriftstall ser ut! Kan ni vänligen sätta in bilder, samt kommentera...
Svar
0
· Visningar
1 561
Senast: Join Me
·
M
Hästmänniskan Som jag hittils har uppfattat det och själv har erfarenhet av så är man som praktikant en obelönad extrahjälp som tyvärr alltför ofta...
Svar
6
· Visningar
963
Senast: Suuz
·
M
Hästmänniskan Jag vet inte om jag satt den här tråden på rätt plats....om inte så flyttas den men,men,men till mitt problem..... Jag ska ev stalla upp...
Svar
17
· Visningar
1 944
Senast: Boj
·
T
Hästmänniskan Har suttit här nu i flera timmar och letat alternativ till ev hästhämtning en bra bit ifrån mig. Har hört att det skall finnas Hyr här...
Svar
4
· Visningar
889
Senast: Oktiv
·
K
Hästmänniskan Hur gör ni därute, har ni alla kontrakt på era stallplatser? Hur löser ni det om stallägaren inte vill skriva kontrakt? Kan man skriva...
Svar
10
· Visningar
1 995
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Ni som byggt stall genom att gjuta plattan själv och sedemera köpt ett modulstall, vart köpte ni det? Har tittat på olika alternativ...
2
Svar
22
· Visningar
9 874
M
Hästmänniskan Funderar på att hålla i ridlektioner på min shetlandsponny, då hans medryttare snart växer ur honom. Vad kan man ta betalt för en 45...
Svar
9
· Visningar
3 398
Senast: shampiz
·
F
Hästmänniskan Blir inte klok pâ hur dom menar, alla fönster i boxar mâste sâ klart ha galler, men andra dâ som är tex i gângen? I princip stâr ju inte...
Svar
13
· Visningar
5 416
Senast: corzette
·
Gnägg Fjordfölet Alena och kompisen Felicia
Svar
0
· Visningar
115
Senast: elmelts
·
F
Hästmänniskan Vi skall köpa ponny och jag vill veta vad som är NORMALT att köparen står för vid köpet ex. Veterinärbesiktningen och ev. röntgen...
2
Svar
23
· Visningar
2 126

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp