Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

P
Hästmänniskan har praoat på ett stall i en vecka nu o fått mocka as-många boxar :angel: ajaj i handlederna o axlarna säger jag bara... Det här slutar...
Svar
16
· Visningar
2 125
Senast: Irona
·
Z
Hästmänniskan En triangelmärkt häst är ju en utdömd häst. Om den t.ex ska säljas, får den gå igenom vet. bes ändå? För är den ju t-märkt så är den ju...
Svar
7
· Visningar
1 235
Senast: poff
·
Hästmänniskan Är det en regel att hästen måste ha kollats av en veterinär innan nödslakt kommer och avlivar? Även vid akuta skador där det inte råder...
Svar
14
· Visningar
3 713
Senast: elle12
·
G
Hästmänniskan Jag skulle vilja höra lite åsikter om hästtransporter med dörrar. Har en häst som tycker det är lite otäckt när hon ska gå uppför...
Svar
8
· Visningar
887
Senast: Marie_K
·
Hästmänniskan Nu har vi kommit så långt med stallet att jag måste inhandla två fönster. Drömmen är att ha två fönster som är möjliga att lyfta av så...
Svar
4
· Visningar
1 258
N
Hästmänniskan Tänkte att i stallet där jag står med flera andra kanske skulle bygga en egen paddock på ena sidan stallet. Behöver tips och råd om allt...
Svar
6
· Visningar
3 241
Senast: Scilla
·
K
Hästmänniskan Nu har jag bestämt mig för att måla mitt nyinredda stall, men jag har inte bestämt mig riktigt för vilken färg än, vill gärna ha tips...
2
Svar
24
· Visningar
4 852
Senast: Targa
·
J
Hästmänniskan Vet inte om det här inlägget hamnar rätt annars får väl någon flytta det till det rätta.. Det är så att jag undrar om någon vet något...
Svar
1
· Visningar
606
Senast: Korven
·
Gnägg Karmen är en New Forest Född 1978 och fyller 28 år den 24 maj -06 Detta är en sån där ponny man bara får en gång i livet ,så nu tar vi...
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Albertina
·
M
Hästmänniskan Pressmeddelande från jordbruksverket...
Svar
11
· Visningar
1 001
Senast: Kritos
·
T
Hästmänniskan har nyligen köpt gård och ska snart bygga stall...hade tänkt att ha några inackoderingar då men hur är det igentligen?Måste man ha...
Svar
7
· Visningar
822
Senast: elle12
·
R
Hästmänniskan är det nån som har gått där lr kanse går där nu?? är det bra där?? jag va där i heljen å det verkar ju versta bra där ju =) e det de lr??
Svar
7
· Visningar
1 307
Senast: sweet_extraa
·
J
Hästmänniskan Hej, vad har ni för åsikter angående löshoppning (handledd av erfaren tränare)? Är det bra med löshoppning, om hästen är lite utav en...
Svar
3
· Visningar
786
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Är det någon här som är bra på att snickra ihop egna grindar? Jag behöver idéer för öppningarna mellan våra hagar. De gindar som finns...
Svar
1
· Visningar
1 196
Senast: Abova
·
F
Hästmänniskan i det vanliga köpekontraktet för häst, under punkt9 står följande ;såsom förutsättning för detta köp gäller att hästen kan försäkras...
Svar
3
· Visningar
1 326
Senast: Fantasi
·
Hästmänniskan Eftersom ingen verkar snickra egna grindar har jag en annan fråga ang. grindar. Jag undrar om någon köpt någon av de "självstängande...
Svar
0
· Visningar
1 496
Senast: kopia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp