Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Eftersom ingen verkar snickra egna grindar har jag en annan fråga ang. grindar. Jag undrar om någon köpt någon av de "självstängande...
Svar
0
· Visningar
1 498
Senast: kopia
·
Hästmänniskan Använder ni alltid samma liniment, eller använder ni olika för olika tillfällen? Personligen använder jag Radital både före och efter...
Svar
8
· Visningar
1 554
Senast: Evergreen
·
Z
Hästmänniskan Hästpass - ännu mera obesvarade frågor!!? Jag har kollat runt på massa av trådar om hästpass, men jag tror inte att jag ändå riktigt...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
15 413
Senast: linn_westy
·
Hästmänniskan Hur får man kontakt med djurskyddsinspektörer i Borås kommun? Jag har letat på google men inte hittat någon kontakt sida. Jätte...
Svar
5
· Visningar
1 117
Hästmänniskan Fördelar? (Dra moms på olika saker?) Nackdelar? I vilka fall fungerar det inte osv. Ge mig alla era tips och åsikter. Funderar...
Svar
18
· Visningar
7 774
Senast: fejko
·
B
Hästmänniskan :mad: ...Vi bor i ett litet samhälle som är omgivet av skogar, ängar och insjöar. Här finns massor av fina ridvägar, sandvägar...
2
Svar
20
· Visningar
2 757
Senast: mala
·
Hästmänniskan Brukar ni vara tvungna betala årspremien i förskott? Kan ni dela upp det på månadsbetalningar i ert bolag?
Svar
8
· Visningar
773
Senast: suisyola
·
Hästmänniskan Vad skulle ni använda för material för att anlägga en ridbana på sandjord? Ska fungera för allroundridning och inte bli alltför dyrt.
Svar
4
· Visningar
1 818
Senast: Inka-90
·
V
Hästmänniskan hej hallå alla kloka !! För er som har eget stall hemma på gården kan nu klicka er vidare :rofl: eller läsa och begrunda. för...
Svar
6
· Visningar
1 210
Senast: Kivina
·
K
Hästmänniskan Vart kan man köpa sådana?
Svar
3
· Visningar
700
Senast: mizzcat
·
Hästmänniskan Låt säga att vi fyllt i att avtalet gäller tom 1/1-07, kan jag då som hästägare 1. ändå säga upp avtalet tidigare utan att egentligt...
Svar
6
· Visningar
1 959
Hästmänniskan Det ska eventuellt byggas en ny, BRA ridbana/ridhus i närheten, och tänkte fråga här lite vad ni har för erfarenheter av Paddex och...
Svar
12
· Visningar
9 013
Senast: Febbe
·
S
Hästmänniskan Hur gör man ? var gör man det ? isåfall...
Svar
1
· Visningar
874
Senast: Chex
·
Hästmänniskan Min foderhäst ska ha en tatuering, en sjua, någonstans på kroppen som ägaren inte har lyckats lokalisera (tittat öron nos, mun och lite...
Svar
15
· Visningar
2 564
Senast: giffan
·
Gnägg Nytagen bild på mamma och ungen
Svar
0
· Visningar
119
Senast: carrin
·
Gnägg Oljemålning av ett fjordföl.
Svar
0
· Visningar
125
Hästmänniskan Jag har för mig att det var lag på det om staketet gick längs allmän väg. Men jag kan inte hitta något om det på nätet. Jag har kollat...
2
Svar
24
· Visningar
4 196
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Hjälp önskas *långt* :( En förening fick mark av kommunen för att flytta från staden till landet. Marken där den tidigare låg behövdes...
Svar
14
· Visningar
1 173
Senast: Lickety
·
S
Hästmänniskan Får en D-ponny på 146 cm och en mini-shetland stå i samma box om den är 4 x 4 meter? :bump:
Svar
12
· Visningar
968
Senast: sweet_extraa
·
A
Hästmänniskan Ska köpa en häst att tävla med i hoppning. Undrar vad jag bör tänka på när det gäller köpekontraktet:cool: . Säljaren ska skicka mig ett...
Svar
6
· Visningar
1 217
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp