Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag tror min hund skulla må bra av att slappna av i sina muskler. Han kanske mår toppen men med tanke på den stressad individ han varit...
Svar
1
· Visningar
603
Senast: Lona
·
Hundhälsa Elvis är nu (idag) ett år. När jag köpte honom i höstas (omplacering) märkte jag att han ibland misslyckades inne när han hade legat och...
Svar
9
· Visningar
1 167
Senast: Swat
·
Hundhälsa Sitter här plötsligt med en KNÄhund :p:love: och funderar på vad en kastrering egentligen kan ändra på, och hur fort?? Kastrerade...
Svar
15
· Visningar
4 723
Senast: skuggi
·
B
Hundhälsa Ja, då var det dags igen! Har precis tingat en sobelkille som kommer hem om 2 veckor och jag har lite frågor och hoppas jag kan hitta...
Svar
7
· Visningar
894
Senast: muppia
·
Hundhälsa Min hund kliar sig jämt och ständigt. Han har tjock fin päls och jag hittar inge små krup i pälsen. Vad kan det vara ? Och vad ska...
Svar
7
· Visningar
978
Senast: Eve
·
Hundhälsa har en hund på 12 år. och för 2 år sen bodde hon hos min mamma i ett år, det året skulle hunden vaccineras, min mamma sa att hon hade...
Svar
2
· Visningar
918
Senast: Belethien
·
K
Hundhälsa Sommaren närmar sig (så smått..) och funderingarna på vad vi ska ha för fästingmedel på vovvarna i år har kommit. De gamla hundarna har...
Svar
10
· Visningar
2 570
Senast: starcastle
·
H
Hundhälsa Hej allihopa:). I dag fick jag lite av dom provsvar som vi tagit på Frida, i detta brevet så togs mest foderrelaterade reaktioner...
2
Svar
34
· Visningar
5 480
Senast: Hjalti
·
A
Hundhälsa Min hund har betett sig så märkligt vid två tillfällen de senaste dagarna. Både igår mitt på dagen, och idag alldeles nyss vid kl 21 har...
2
Svar
28
· Visningar
3 370
Senast: sukrig
·
Hundhälsa det här är min första tik jag har, och nu känner jag mig lite nojig. hon slutade löpa i slutet av januari och nu har jag sett...
Svar
3
· Visningar
3 903
Senast: sukrig
·
Hundhälsa För 15 dagar sen var jag hos en kompis med min hund. Det visade sig när jag kommit hem igen att den hunden hade kennelhosta. Jag har...
2
Svar
28
· Visningar
4 858
Senast: sagalisa
·
Hundhälsa Jag har en omplaceringshund på 1,5 år. I sitt förra hem åt han Doggy professional extra skonsam lamm & ris (i tidigare hem ?). Har haft...
Svar
17
· Visningar
1 920
Senast: kol
·
I
Hundhälsa Någon som hört talas om, eller testat? Min lilla vovve har svamptecken under tassarna. Hon kliar inte, men jag vill ändå behandla...
Svar
2
· Visningar
973
Senast: Swat
·
Hundhälsa Kom att tänka på det där med försäkringsbolagens rasgrupper. Någon som har en lista som visar vilka raser som ingår i vilka grupper? Har...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: Glimfeather
·
Hundhälsa Är det någon som erfarenhet av att en tik plötsligt börjar löpa bara en gång om året (våren)? Loka är fem år (imorgon) och jag har...
Svar
4
· Visningar
1 258
Senast: Blandrastik
·
S
Hundhälsa Kastrerade min hane igår och hämtade honom klockan tre. Då var han groggy och pipig vilket är helt normalt. Väl hemma pep han ett tag...
Svar
6
· Visningar
6 535
Senast: Roxer
·
Hundhälsa Jag har tidigare nämnt att jag under mina kurser på SLU fått höra att man jobbat på att ta fram ett verktyg i still med...
Svar
4
· Visningar
887
Hundhälsa Vi har en liten kolsvart cockerpoo på 8 månader. Han verkar ha foderallergi och har varit/är kliig av och till, ansikte, framben...
Svar
10
· Visningar
6 191
Senast: Lupin
·
Hundhälsa Hej alla. Har en Basenjitik som börjar bli lite dålig i pälsen. På hennes vita partier så börjar hon bli lite tunn och rosa. Inget...
Svar
12
· Visningar
5 363
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Våran tik på 1 år har börjat bete sig lite underligt och jag skulle behöva lite råd om vad ni tror? Hon löpte strax innan jul och...
2
Svar
22
· Visningar
2 690
Senast: Grana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp