Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Är idag jourhem åt två katter, en med TR/forl. Nu när dem varit här ett tag har jag ju börjat fästa mig vid dem och vi funderar på att...
2
Svar
35
· Visningar
2 709
Senast: kolblakkur
·
Katthälsa Tyvärr har Abbie slutat äta Olivers. Vi var utan RC i drygt 2 dgr och hon var helt kollrig. Så jag fick ju gå och köpa RC igen nu. Vad göra?
Svar
2
· Visningar
866
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Såg nu att Abbie haltar. Har känt igenom hennes knän och hon ömmar inte och jag får böja knäna och räta ut dom utan att hon säger nått...
Svar
4
· Visningar
2 707
Senast: MissFideli
·
A
Katthälsa A-fil funkar super till både hundarna och oss människor när magen är i tillfälligt kaos. Men hur är det med katter, kan dom dricka det...
Svar
6
· Visningar
10 185
Senast: Atalantha
·
Katthälsa Jag har en kull kattungar på 6 veckor. Sommardagar som denna när det är varmt och hyfsat vindstilla funderar jag om jag kan ha en liten...
Svar
2
· Visningar
928
Senast: Sol
·
S
Katthälsa hejsan.. har en katthona som är ca 6 månader. nu dom senaste 2 veckorna har hennes urin luktat väldigt starkt. va kan det bero på ? hon...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: sveaa
·
Katthälsa 1. Har en hankatt på 5 månader och undrar nu när den bästa tiden att kastrera honom är? Har hört så mkt olika... 2. Min katthona som...
Svar
4
· Visningar
1 246
Senast: Tindrus
·
M
Katthälsa Jag har 2 kattsystrar som alltid får klåda på somrarna. Jag har varit hos veterinär med den ena katten och gjort en allergiutredning...
Svar
3
· Visningar
1 304
Senast: Magic Mika
·
Katthälsa När jag har köpt mina katter så har det varit leverans vid 16 veckor. Men jag tycker att det verkar som om många (enligt annonser) har...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
15 580
Senast: Hedwig
·
Katthälsa Hej min bondkatts flicka på 12 år har 2ggr nu trillat ihop & krampat i ett framben. Första gången var för 1 ½ månad sedan, hon drog upp...
Svar
2
· Visningar
1 264
Senast: LindgrenV
·
T
Katthälsa Vår katt fick ungar förra onsdagen, tills i går pep katten , åt och klättra de runt (ena dog för 3 dagar sedan av samma symtom dock...
Svar
7
· Visningar
3 158
Senast: Shark
·
A
Katthälsa Lämnat in min lilla kisse Luna idag på djursjukhuset :cry: Hon har varit trött och hängig flera dagar och inte ätit nåt. Dom ringde...
Svar
8
· Visningar
1 305
Senast: soffa
·
Katthälsa förutom att katten hasar/åker kana.... (som jag antar de även kan göra om de har lös avföring) finns de andra "symtomer":crazy: tex...
Svar
3
· Visningar
5 435
Katthälsa Nu hoppas jag att ni här på buke ska kunna hjälpa mig. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det här men det är så att jag för någon...
Svar
6
· Visningar
6 488
Senast: Cheeserica
·
Katthälsa Vi har en katt på foder från uppfödaren. När vi fick henne förklarade ägaren att hon ibland då hon blev orolig av en eller annan...
Svar
6
· Visningar
1 195
Katthälsa Hur gör ni som har innekatter med motion.. visst man kan gå ut o promenera med dom, men än har jag inte införskaffat sele :p Men...
Svar
10
· Visningar
6 518
Senast: Breakdown
·
Katthälsa Jag behöver framför allt få bolla med någon och försöka komma fram till det bästa alternativet. Ja min katt har uvi igen. Hon har fått...
Svar
16
· Visningar
1 466
Senast: Marty
·
Katthälsa Jag har ca 4 m takhöjd och känner att det är dumt att inte utnyttja allt luftrum. Men eftersom jag inte kan göra något som JAG har nytta...
Svar
4
· Visningar
1 345
Senast: LindgrenV
·
G
Katthälsa hej jag har tagit hand om en katt från ett katthem i Stockholmsområdet det enda jag vet om hans historia är att en man kom med honom...
Svar
1
· Visningar
1 040
Senast: Boj
·
B
Katthälsa Hej, Min Zorro som är sju år har "hostat" ett par tre veckor. Jag var hos veterinär för två veckor sedan som inte hitta nåt fel. Nu...
Svar
2
· Visningar
2 941
Senast: Brynas_bruden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp