Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning jag vet inte riktigt vad det heter, men sånna här skyltar som är som små whiteboard tavlor som man kan skriva mängden mat bl a på...
Svar
15
· Visningar
1 092
Senast: Sorbe
·
Utrustning Måste man ha "flugor" på tyglar som har "gömda" spännen?""
Svar
14
· Visningar
1 318
Senast: Sorbe
·
J
Utrustning Finns dessa bett (tredelade varianten) i vanligt stål? Andra typer av bett som fungerar liknande i stål då hästen inte tål syntetet...
Svar
11
· Visningar
1 841
Senast: Nate
·
E
Utrustning \"Flippan bettet\" Någon som har erfarenhet av det och ev vet hur myket ett sånt kostar ?
Svar
9
· Visningar
1 591
Senast: Petunia
·
Utrustning Vart kan man hitta ett billigt Flippanbett nu när H**ks inte har dom längre??
Svar
6
· Visningar
1 520
Senast: Sorbe
·
N
Utrustning Fick hem min nya bomlosa sadel forra veckan och det ar lite av en omstallning att rida i den men vad jag marker mest ar att i galoppen...
Svar
7
· Visningar
907
Senast: Nibalda
·
A
Utrustning \"FISH\" Sadlar? Denna sadel går det att justera vidden mellan bossorna med hjälp av inlägg, så att den är lätt att anpassa efter...
Svar
6
· Visningar
1 227
Senast: Aultmore
·
Utrustning Har suttit och kollat på Tr*d*ra en stund och häpnar över en del sadlar och beskrivningen av dem :eek: "Fint skick" "Jätteskön att...
Svar
3
· Visningar
1 015
Senast: _Sascha_
·
P
Utrustning Tänkte lyxa till det lite med ett nytt fin-träns, och har hittat lite olika kandidater. Ett av dem finns på en norsk sida, så vet någon...
2
Svar
23
· Visningar
1 747
Senast: popeye
·
S
Utrustning Har ni sett sådana i ordentlig stretch som täcker hela halsen och delar av ansiktet? Skyddar mot smuts och damm. Har sett någon gång på...
Svar
11
· Visningar
1 992
Senast: Huntress
·
O
Utrustning \"Fetta av\" läder Finns det någon som vet hur man ska få lädret mindre fett, tänkte be pappa färga en brun nosgrimma svart, men det...
Svar
1
· Visningar
889
Senast: EmelieR
·
Utrustning ...ett vanligt vadderat pannband (ev. med brodyr) med en slät, ofodrad nosgrimma?:angel: Eller ser det helt tokigt ut? Funderar på...
Svar
4
· Visningar
698
Senast: Ellyne
·
M
Utrustning Vet att för en massa år sedan fanns det säkerhets västar som var typ som en t-shirt, med typ en massa "fastsydda" klossar på, som gjorde...
Svar
4
· Visningar
667
Senast: Nate
·
Utrustning Mässing på billiga träns och så är ju alltid färgat och färgen brukar tyvärr skavas bort efter ett tag. Just den här gången hoppas jag...
Svar
3
· Visningar
1 099
Senast: Remix
·
O
Utrustning Jag får inte ihop det. Om jag kollar i en vanlig skoaffär, så är strl 36 och uppåt vuxen. Jag har kollat lite på en del ridkläd siter...
Svar
5
· Visningar
1 434
Senast: Morran
·
Utrustning Nu behöver jag hjälp av någon klok bukefalist. På min Countysadel (dressyr) av obestämt datum, rätt gammal, finns det en extrastropp...
Svar
6
· Visningar
1 153
Senast: Cats
·
Utrustning Nån som vet vart man kan köpa ett sånt? Alltså ett ridtäcke som är konstruerat för att ligga under sadeln och som alltså inte har "hål"...
2
Svar
25
· Visningar
1 882
Senast: bollen__
·
M
Utrustning Hööks har ju en annan sorts stigläder nu också, såna där "enkla" med t-spänne nere vid stigbygeln. Hoppas ni fattar min förklaring! Hur...
2
Svar
35
· Visningar
6 972
Senast: kryptisk
·
Utrustning \"enkelsidiga\" gummityglar? jag har ett par lädertyglar med ett ganska tunt (men slitstarkt) lager gummi på insidan. jag älskar dem...
2
Svar
21
· Visningar
1 821
Senast: peperoni2
·
Utrustning Ja, det är andemeningen i ett påstående som jag stött på idag när jag har surfat på sadelutprovningssajter. Anledningen att jag...
Svar
6
· Visningar
896

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hyra ut lägenhet möblerad
  • Semestertips
  • Vad såg ni senast? Del 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp