Bukefalos 28 år!

Bonde söker fru 2013

Sv: Bonde söker fru 2013

Jupp tombola var det! Fast lite knepigt uttalat, tyckte jag.

Jag sitter här och ömsom ler och ömsom skäms över de olika resorna.. Tycker Nisse och Carina är otroligt lika varandra och verkar passa bra ihop, grinar lite illa över att Per återigen mest verkar kommentera Sofies utseende, och blir lite fånglad när Micael sa att han älskade Catarina :love: :D
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Det verkar ju inte som att Sofies känslor är så starka dock, men jag tycker faktiskt inte att Pär verkar så himla spännande...

Jag hoppas nog mest på att Marlene faktiskt ska upptäcka Mats, jag gillar honom!
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Nej, Sophie verkar inte så överdrivet intresserad ... Men är Per det? Det finns ingen riktig "tyngd" bakom hans ord, tycker jag ...

Och det är nog rena lyckträffen om man blir kär på en vecka ... Jag skulle inte vilja dela säng med någon jag bara har känt i en vecka. Så jag skulle helt klart gjort som Marlene, tycker inte alls att det är konstigt om hon inte vill dela säng, även om hon hade varit småförälskad i Mats.
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Vart visst allvar mellan Nisse och Carina med, nu när förlovningen är offentliggjord :)
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Det känns ju mycket märkligt att den informationen inte väntade tills imorgon? Jag menar, vad är det för mening med uppföljningsprogram om Linda ändå kläcker ur sig det på bloggen innan programmet är visat?

Dessutom avskyr jag verkligen hennes förlovningshets! Varje säsong är det likadant när det är uppföljning och hon prompt ska fråga om förlovning. Varför liksom? I min värld är det inte direkt självklart att sådana tankar finns så tidigt i en relation och det verkar ju inte alltid vara så hos bönderna heller, så jag förstår inte varför Linda är så forcerad i den frågan?
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Visst, det är kanske att gå händelserna i förväg litegrann, men samtidigt - hur många läser Lindas blogg? Jag hade inte letat reda på det om jag inte sett det här...
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Jag vet inte riktigt hur många det är, men det har ju kommit ut på Aftonbladet eller om det var Expressen också tack vare bloggen. Så någon läser den ju iaf ;)

Jag vet att de har hållit tyst om saker väldigt länge på grund av programmet, men jag tycker nog ändå att de kunde väntat tills ikväll eller så med att publicera den nyheten (Linda alltså) med tanke på att det bara handlar om några timmar till.
 
Sv: Bonde söker fru 2013

enligt han själv så har han förlovat sig, men man vet ju inte allt, för han får ju inte avsöka vad som helst innan programmet är slut så att säga.
Men han nämnde nått om att efter dagens program så kan han börja vara mer öppen om livet till alla så det återstår väl att se ;)

men både han och Carina gillar alla gratulationer på fb :P
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Inte jag heller, men nu har jag varit in och läst Lindas blogg ;)

Ska ändå bli spännande att se programmet ikväll, se hur det har blivit för alla.
Hoppas att det håller än för Mikael och Katarina, dom var så söta ihop :love:
 
Sv: Bonde söker fru 2013

ja, det är ju märkligt att programledaren av alla personer går händelserna i förväg. Jag trodde att man skrev på kontrakt och grejer för att inte avslöja händelserna i förväg???

Jag irriterar mig också på att Linda ska forcera fram förlovningar och giftermål, och dessutom låter det som att hon tycker att det är en sensation varenda gång. Det händer ju i princip varje dag att folk förlovar sig och gifter sig ... Läste hennes blogg ett tag, men tröttnade, när det i princip bara handlar om hennes familj och de kläder hon shoppat. Eftersom hennes blogg ligger på hemsidan "bonde söker fru" tycker jag att man bloggar om just "bonde söker fru". Inte en massa om sitt privatliv, det kan man göra någonannanstans ...
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Förmodligen. :)

/bävar för att bli sambo! :p (eller nä, det gör jag inte, men jag vill inte ha fler kilon. HAha)
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Hehe, jag lyckades klara mig ifrån sambokilona i 3 år, sen kom det 7 på en gång! O_o De försvann sen igen när jag tog mig i kragen, men det var inte kul :p
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Nån som vet vad som hände med tjejen som skulle få dejta själv under sommaren? Skånska tror jag hon var och långt brunt hår.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Veterinären Andreas Sandin och dressyrtränaren Marie Johnson är två av deltagarna i årets upplaga av tv-programmet Bonde söker fru. "Det...
Svar
0
· Visningar
807
Senast: Gunnar
·
Relationer Ja, då var det dags för en ny säsong. Årets bönder...
44 45 46
Svar
916
· Visningar
89 220
Äldre Några här som såg säsongspremiären igår av Bonde söker fru? Vad tror ni om valet av tv-bönder? Någon som känner någon av bönderna eller...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
59 608
Senast: Elina8
·
Relationer Det som började så fantastiskt bra för exakt ett år sedan...verkar ha tagit slut. Kommer någon ihåg historien från ifjol? Han, 52:an...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 144
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Gräs i näshålan?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp