Bukefalos 28 år!

Bonde söker fru 2013

Sv: Bonde söker fru 2013

Men alltså, har vi fått se någon dejt mellan Marlene och Mats, mer än när hon släpade runt honom i skogen i tidigare program?
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Ja dom satt på en brygga vid en sjö och fikade nån gång. Inte för att det sas så mycket:p
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Vilket program då? Inte efter att det bara blev två kvar, väl?
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Jaha, så han valde Sofi???

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om Per istället ... Kanske är det jag som har fått fel på ögonen, men av det jag såg, så visade han ju att han så uppenbart gillade Kristin. Eller så är han en jäkligt bra skådis. Såg inget av detta mellan Sofi och honom ... Fast jag har ju inte tittat på dagens avsnitt än förstås. Men tycker att det var ganska fult gjort av honom att hålla om Kristin, kyssa henne, och allt, och sedan inte välja henne ...

Ja, nu har jag ändrat mig, efter att ha läst expressen med Kristins uttalanden ... dessutom kom jag ihåg hennes uttalanden i de tidigare TV-programmen. Nu tycker jag att hon förtjänar att bli besviken, om hon nu blev det ...

Fast jag undrar vad Sofi egentligen känner för Per, efter vad hon sa i programmet. Men kanske är hon sådan att hon är lite realistisk och försiktig innan hon rusar in i något, och i så fall är det ju bra.

Läste också i Expressen att Daniela inte vill prata med pressen om sin medverkan, eftersom hon inte vill bli kändis på programmet. Det hedrar henne, tycker jag.
 
Sv: Bonde söker fru 2013

*kl*

Alltså, det var ju så JAG blev kärlekskrank när man fick se Mikael säga "Jag älskar dig" :love:
 
Sv: Bonde söker fru 2013

*kl*

Alltså, det var ju så JAG blev kärlekskrank när man fick se Mikael säga "Jag älskar dig" :love:
:D :love:
Jo, man blir ju nästan lite kär i deras kärlek, på något konstigt sätt... :D Underbart att man kan bli så himla kär!
 
Sv: Bonde söker fru 2013

*kl*

Alltså, det var ju så JAG blev kärlekskrank när man fick se Mikael säga "Jag älskar dig" :love:


Dom verkar så himla rara ihop! Det kommer nog gå riktigt bra för dom tror jag:)

Tycker de andra gjorde rätt val också , synd om Marlene bara men man får hoppas att det växer fram lite känslor framöver.
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Jag får också rysningar av Pia, tycker den andra (hon är ju dessvärre så försynt att jag inte ens vet vad hon heter) ger ett betydligt mer sympatiskt intryck. Hoppas han väljer henne!

I övrigt tror/hoppas jag så här:
Marlene - Mats, om bara hennes känslor vaknar till liv. Vilket kanske är svårt om man mest får ha rollen som mamma/arbetsledare.
Pär - Sofie. Har jag trott hela tiden, fast för trailern som visades igår inför nästa veckas avsnitt så verkade han ju ligga och nästan hångla med Kristin, så där är jag kanske helt ute och cyklar.
Nisse - Carina (?), hon som inte är finska och inte är den mörka som han var och fiskade med.

4 rätt av 4 möjliga. Nu köper jag en trisslott!
 
Sv: Bonde söker fru 2013

kl

Kanske finns svaret någonstans men jag hittar det inte. Under hur lång tid spelas programmet in? De pratar som om det vore en hel sommar, men det känns som det inte är så himla länge. Någon som vet?
 
Sv: Bonde söker fru 2013

*kl*
Det som förvånade mig mest med avsnittet var Malins kommentar när Nisse valde bort henne - vart kom det ifrån? Att hon och Carina inte varit bästisar direkt har ju varit uppenbart men det verkade ju rätt så dåligt om hon säger sådana saker.

Angående de andras val så blev jag så rörd av Mikaels, han var så himla rar! Och Sofie känns som att hon resonerar väldigt klokt angående förälskelse etc och inte bara följer med och överdriver sina känslor bara för att passa in i programmet :)
 
Sv: Bonde söker fru 2013

I kväll får man se deras resor.
Jag är mest bara nyfiken på hur lång tid det är mellan valet på gården tills de åker iväg? Åker de typ direkt?
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Kl

Alltså, Pärs kalsonger??! Hahaha.
Inte vad jag skulle tagit på mig första natten med min nya tjej. Särskilt inte om jag visste att jag skulle vara med i tv... :p
 
Sv: Bonde söker fru 2013

tänkte samma :p såg lagom urtvättade och sunkiga ut.

Känner fortfarande att jag gillar Sofie mer och mer, hon verkar ha en ganska sund och förnuftig inställning :)
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Haha jag reagerade också på hans kallingar. Såg ju som sagt väldigt välanvända o pösiga ut ^^
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Kl

Finns väl minst en bukefalist som varit med hela vägen, även på resan en säsong.
Har för mig det är en vecka på gården. Sen resa direkt?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Veterinären Andreas Sandin och dressyrtränaren Marie Johnson är två av deltagarna i årets upplaga av tv-programmet Bonde söker fru. "Det...
Svar
0
· Visningar
807
Senast: Gunnar
·
Relationer Ja, då var det dags för en ny säsong. Årets bönder...
44 45 46
Svar
916
· Visningar
89 216
Äldre Några här som såg säsongspremiären igår av Bonde söker fru? Vad tror ni om valet av tv-bönder? Någon som känner någon av bönderna eller...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
59 608
Senast: Elina8
·
Relationer Det som började så fantastiskt bra för exakt ett år sedan...verkar ha tagit slut. Kommer någon ihåg historien från ifjol? Han, 52:an...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 144
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp