Hunduppdatering del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade en bok jag inte ens visste att jag hade i bokhyllan och började läsa i den. Blev dock ledsen ganska snabbt. Boken är tryckt 2006, så inte ny men inte heller jättegammal. Finns det på riktigt folk som tränar sitt i halterna i fria följet/linförigheten så här?

Visa bifogad fil 10615

Men gud :eek: vad är det för bok?? Har aldrig sett någon använda ett sådant tillvägagångssätt och skulle garanterat fråga vad i helvete personen håller på med om jag skulle se det. Usch.
 
Men gud :eek: vad är det för bok?? Har aldrig sett någon använda ett sådant tillvägagångssätt och skulle garanterat fråga vad i helvete personen håller på med om jag skulle se det. Usch.

Har tack och lov inte heller sett någon göra det och hoppas verkligen att ingen gör så. Det är Lyckas med din hund i brukslydnaden, skriven av Mette Klavenes.
 
Har tack och lov inte heller sett någon göra det och hoppas verkligen att ingen gör så. Det är Lyckas med din hund i brukslydnaden, skriven av Mette Klavenes.

Alltså, urk verkligen. Den är ju knappt gammal heller liksom.
 
Elakartad. Den har ätit på tanden och vävnaden runt. Det går att försöka plocka bort men risken att det spridit sig är stor. I teorin kan käkbenet gå av imorgon.
:cry: Beklagar så! Kan man kolla om det har spritt sig och därefter ta beslut om operation?
 
Fridolf är hemma :heart

Vi har några dagar kvar innan vi vet att tarmen klarar sig utan infektioner eller andra dumheter, han ska gå på specialkost i en månad och har fått med sig antibiotika och smärtstillande. Blev så glad av att få komma hem, nu har han slocknat i sin favoritsoffa :love:

Personalen ville ha kvar honom, han har skaffat sig en fanclub, min superhund :heart
 
Kan också hälsa att de här 2 dygnen med intensivvård, komplicerad bukoperation och fantastisk service kostade lika mycket som Karlas okomplicerade "rutiningrepp" och 14 timmar på Strömsholm, med skitbemötande och usel kontakt.

Plus att jag nu har fått direktnummer till veterinären som jag ska använda vid minsta komplikation...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Ni vet hur det fungerar. Förra tråden hittar ni här...
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
109 521
Senast: Viva
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
113 136
Senast: LenaH
·
Hundavel & Ras Del 1 http://www.bukefalos.com/threads/valp-2017.1412229/page-100#post-18206032 Här fortsätter vi!
38 39 40
Svar
780
· Visningar
55 747
Senast: bollen__
·
  • Låst
Relationer Här kör vi hårt, vi vill ha alla detaljer. Förra tråden...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
115 178
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Störiga saker vi stör oss på, del 33
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp