Bukefalos 28 år!

Ulvlek -påsk

Men om cirkus skulle vara sista ulven och vi får ut henne, så slipper vi ju noja över käk i fortsättningen? Även om ängeln lyckades bra i natt.
Men vill ni rösta ut mig för att få mer svar inför resten av leken så går det fint det med.
Om cirkus är ulv lär leken vara slut. Det är väl mer min noja att hon inte är ond alls, och att kanske nån av dig och Lenis inte heller är onda.
 
Själv behöver jag läsa igenom mer igen och fundera rörande Lenis/Gabby för att få mer konkreta tankar kring fåret. Men jag tar det imorgon istället, om vi nu inte lyckas få ut sista ulven och om jag i så fall överlever natten
 
Jag råkade bli chaufför och glömde att det kanske blev att vi skulle köra precis vid DL... Så jag måste rösta nu och har inte riktigt tid att gå igenom igen.

Gabby_Ossi röstar på Killaloe

Är egentligen inte så mycket för hämndröster men tycker inte teorin är dåligt underbyggd och eftersom jag vet min roll... Kan inte heller bevaka och röständra om jag skulle få fler röster.
Det här var Gabbys röstinlägg då... Och innan under dagen var det inte mycket mer än disksussioner om fåret försökt kommunicera och hur. Inget om någon spelare egentligen.

Så ja, rösten byggde enbart på att Killaloe hade röstat på Gabby. Borde ju inte vara omöjligt att det var alibiröster, nog hade väl både Gabby och Killa en del misstankar mot sig då? Tredjerösten på Mistimed skulle ju också enkelt kunna vara en alibiröst, som det såg ut var det ju ändå relativt tydligt...

Jag orkar inte! :arghh:
 
Tredjerösten på Mistimed skulle ju också enkelt kunna vara en alibiröst, som det såg ut var det ju ändå relativt tydligt...
Ja, den känns ganska typiskt alibi. Samma minut som Misti röstar på dig. Lyan har alltså insett att det är kört för Misti. Å andra sidan tycker jag det är märkligt att Misti inte fick fler röster, så att Gabby skulle rösta där som god är helt rimligt också.
 
Ja, den känns ganska typiskt alibi. Samma minut som Misti röstar på dig. Lyan har alltså insett att det är kört för Misti. Å andra sidan tycker jag det är märkligt att Misti inte fick fler röster, så att Gabby skulle rösta där som god är helt rimligt också.
Ja, det är ju det som är det värsta... Två missade ju att rösta också, så den är ju lite svår...
 
Ja, det är ju det som är det värsta... Två missade ju att rösta också, så den är ju lite svår...
Jag kan iofs också tänka en möjlighet att Gabby är god och du ond. Så här supergrävande som du är nu brukar du ju bli både när du är god och nåt på spåren, och när du är ond och i princip godförklarad.
 
Jag kan iofs också tänka en möjlighet att Gabby är god och du ond. Så här supergrävande som du är nu brukar du ju bli både när du är god och nåt på spåren, och när du är ond och i princip godförklarad.
Hahaha tack, jag tar det som en komplimang! :D
 
Det blir inte alls lätt när en av de tre man håller åt godare hållet ligger för lynch och övriga är luriga. Tycker Magnum försvunnit rätt mkt från folks teorier men hon är svår för mig, jag hade inte köpt hennes teorier o tankar från en rutinerad men från en hyfsat ny (?) kan det ju vara annorlunda och känns lite taskigt lägga en röst där då, Ida skriver mkt o vrider runt iaf, o så är det Gabby som jag tycker mest skriver rollrelaterat och inte så mkt om vad folk faktiskt gör.

Jag ser ju att cirkus verkar ryka men det känns avigt för mig just nu. Jag borde citerat för att få in mer av mina tankar men tajt med tid o haft skur-kväll pga magsjuk hund :turd:

Har ju röstat där innan och står för det jag skrivit då och jag tycker att en borde kommit med mer riktade tankar ändå så här långt, känns som mkt prat om oväsentligheter, för att fylla ut?

Lenis röstar på Gabby_Ossi
 
Killa försvarar Lenis innan DL 1. Ett sätt att visa sig som ulv för fåret Lenis? I så fall borde inte Idahoe vara sista ulven eftersom hon röstade på Lenis i DL1. Och Magnum trodde jag ju inte skulle vara i lyan enligt rösten på LenaH. I så fall skulle det lämna cirkus i lyan... Hmm, slänger bara upp det här medans jag läser vidare.

Drar upp det här inlägget jag skrev i förmiddags eftersom det är det bästa pusslet jag lyckats få ihop idag. Cirkus röstade ju även på Magnum, vilket skulle kunna vara räddningsförsök för Killa. Samlar även rösterna med den jag tror är god.

Gabby_Ossi röstar på cirkus
 
Röstlista DL3 KL 21.30

20.12 Hedinn röstar på cirkus
20.44 Magnum röstar på cirkus
20.47 Idahoe röstar på cirkus
21.24 Lenis röstar på Gabby_Ossi
21.25 Gabby_Ossi röstar på cirkus


cirkus 4
GO 1
 
Jag kan iofs också tänka en möjlighet att Gabby är god och du ond. Så här supergrävande som du är nu brukar du ju bli både när du är god och nåt på spåren, och när du är ond och i princip godförklarad.
Ge mig inte mer att noja över nu tack! :arghh:
 
Ni får noja över vad ni vill, men jag tänker hålla mig till att noja över om vi gör helfel som lynchar cirkus. Å andra sidan verkar ju inte cirkus ha tid alls, hon har väl inte varit inne sen igår kväll?
 
Nu ryker ju cirkus hur jag än gör, och jag misstänker egentligen tre spelare lika mycket. Men men,

Niyama röstar på cirkus
för att hon och Misti kan ha försökt rädda Killa
 
Ni får noja över vad ni vill, men jag tänker hålla mig till att noja över om vi gör helfel som lynchar cirkus. Å andra sidan verkar ju inte cirkus ha tid alls, hon har väl inte varit inne sen igår kväll?
Vi har ju råd att göra fel nu, det är väl mest om hon är god som jag inte tycker det ger så mycket svar på var andra står.
 
Vi har ju råd att göra fel nu, det är väl mest om hon är god som jag inte tycker det ger så mycket svar på var andra står.
Du har en klar poäng där. Fast Lenis vågar jag nog tro på som ond om cirkus är god, för jag är fortfarande inte vän med hennes godförklaring av cirkus.
 
Om cirkus är god så tror jag faktiskt att Gabby sitter i lyan. Ju mer jag tänker på det desto mer känns det som alibiröstning. Röstraden känns liksom lite "för bra", på nåt sätt. Plus att det har varit mer "jag ska kika på det där sen" än faktiska tankar och mer prat om roller än spelare de första dagarna...

Så kan jag tänka mig att bli käk inatt så får ni andra lösa resten. :p
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 586
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 363
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 471
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 104
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Erfarenhet av Opel Mokka
  • Svensk politik nr 3
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp