Jaha. Här var det ju livat.
Jag har kommit hem nu och nu känns det mest som om man väntar på natt-dl. Jag har inte ändrat mina tankar sen innan dl. Att hedinn var fårulv kändes inte som en överraskning och det enda jag undrar nu är om det är en eller två ulvar kvar och om det är två så är det cirkus och emetherlia och är det en så vet jag inte vem av dem som skulle kunna vara god.
 
Jag har kommit hem nu och nu känns det mest som om man väntar på natt-dl. Jag har inte ändrat mina tankar sen innan dl. Att hedinn var fårulv kändes inte som en överraskning och det enda jag undrar nu är om det är en eller två ulvar kvar och om det är två så är det cirkus och emetherlia och är det en så vet jag inte vem av dem som skulle kunna vara god.

Mm jag har också fått ihop det. Måste ju vara två kvar, 10 deltagare ger ju normalt sett 3 ulvar och det är ju de vanligaste specialrollerna som finns typ med (förutom fårulven då, den är väl inte så gammal/vanlig men jag menar på goda sidan) och så bybor. Jag vill bara lyncha ulvar nu :devil:.
 
Om alla är online och med på det kan vi köra nattDL strax (21.30?) DagDL imorgon bitti med nattDL strax efter och sedan DagDL imorgon kväll.
Vi kastar alltså om lite? Jag vet inte hur mycket jag har tid att hänga här imorgon bitti, men å andra sidan så är jag kanske redan död då. ;)
 
Jag kommer kanske inte vara vaken imorgon bitti så jag behöver rösta nu. Som jag tidigare skrivit är Em och cirkus mina huvudmisstänkta nu.

Niyama röstar på Emtherlia
för att jag misstänker att hennes röständring var för att skapa alibi och för att det känts som att hon försökt så misstankar mot mig (detta med att jag tog bort min försenade röständring)

Är här ett par timmar till och kan ändra men är nog inte här imorgon bitti.
 
Dag 1
12.13 hemlig röstar på LenaH
20.18 LenaH röstar på quarter4ever
20.27 Hedinn röstar på bumpo
20.32 Idahoe röstar på LenaH
20.38 Emtherlia röstar på Idahoe
20.44 Snurrfian röstar på Bumpo
20.49 Idahoe ändrar röst till Q
20.51 bumpo röstar på snurrfian
20.55 cirkus röstar på Hedinn
20.58 Quarter4ever röstar på Emtherlia
20.59 Niyama röstar på bumpo

Q bybo lynchas
hemlig bybo käkas

Dag 2

18.48 Idahoe röstar på Hedinn
20.13 cirkus röstar på Hedinn
20.30 LenaH röstar på bumpo
20.41 Snurrfian röstar på Hedinn
20.47 Emtherlia röstar på Bumpo
20.58 Hedinn röstar på bumpo
21.00 Niyama röstar på Idahoe
21.01 Emtherlia ändrar sin röst till Hedinn (för sent)

bumpo bybo lynchas

Dag 3
14.39 Emtherlia röstar på Hedinn
16.18 snurrfian röstar på hedinn
16.51 Hedinn röstar på Idahoe
18.19 Idahoe röstar på Hedinn
18.29 Niyama röstar på Hedinn
18.36 LenaH röstar på cirkus
18.44 cirkus röstar på Hedinn
18.51 LenaH ändrar till Hedinn

Hedinn fårulv lynchas
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 950
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 878
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 695
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 467
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp