LenaH - mina tankar har inte ändrats från imorse. Hon verkar efter en hackig start ha kommit igång och fixat ulvometern och känns som hon brukar göra när hon är god.
Lite pusslande och funderande får mig att tro att både Snurrfian och Niyama troligtvis är åt det godare hållet. De känns ärliga i sitt ulvletande.

Om det var 3 onda från början så ger uteslutningsmetoden att Cirkus och Emtherlia bör vara onda.

Cirkus har röstat på Hedinn alla tre dagar.
Hjälp jag fick telefon. Jag måste kasta iväg en röst

cirkus röstar på Hedinn

tycker att hon håller korten nära bröstet - inga teorier om någon annan

cirkus röstar på Hedinn dels för att mina tankar från igår kvarstår. Hon har i princip bara gått i svaromål idag - fortfarande inga nya teorier som styrker ulv-letande + att hon kan vara fårulv som röstat på ulven bumpo, bumpo visste det och var inte bekymrad över den rösten, det är ett rätt starkt indicium. Visserligen har hon haft hyffsat bra svar på tal med tankar som slagit mig med dvs et brutalt väldigt outande - å andra sidan har ju sånt hänt förr.

Herregud, plötsligt så har alla röstat och jag har inte ens hunnit in i leken för att läsa.
Jag har inga planer på att ändra mig idag jämfört med de andra dagarna

cirkus röstar på Hedinn
Nog för att cirkus är väldigt skicklig, men jag är tveksam till om hon skulle hittat rätt direkt och sen bitit sig fast så säkert. Och undrar om det inte istället är ett försök till ett sjujäkla alibi? Det känns mer troligt tycker jag.
Emtherlia kan ju som sagt också vara ond, men om det bara är en ulv kvar vilket inte är omöjligt så tror jag att det är mer sannolikt att Emtherlia skulle vara en förvirrad god än att cirkus skulle vara en så himla pricksäker god.
Så min röst hamnar på cirkus idag. Fortsätter leken efter det, och det alltså finns en ulv till, så tror jag det är Emtherlia.

Idahoe röstar på cirkus
 
Eftersom jag tror Ida är god (med tanke på jakten på Hedinn), att cirkus är min andra misstänkta och att det inte finns nån anledning att sprida rösterna:

Niyama ändrar röst till cirkus
 
Dag 4
21.58 Niyama röstar på Emtherlia
22.37 Idahoe röstar på cirkus
22.50 LenaH röstar på cirkus
22.52 Niyama ändrar röst till cirkus
 
Jag tror att jag var ganska tydlig igår med vad jag tyckte och trodde och jag håller med Niyama att det inte är någon idé att sprida rösterna så Snurrfian röstar på Cirkus eftersom jag tror att hon är en av två kvarvarande ulvar. Röstningsraden ser lite för bra ut för att vara god och det gör att jag tror att hon är ulv.
 
Tack för leken @bollen__ och ni andra!

Jagfår be om ursäkt för fantastiskt dåligt spel från min sida :o Har mått pyton de här dagarna så borde egentligen hoppat av när jag insåg hur dåligt tankeverksamheten fungerade :(

(Och angående en av mina kommentarer så blev det fel och jag hann inte ändra innan det var för sent tyvärr. Hoppas det inte förstörde alltför mycket :( )
 
Tack för leken @bollen__ och ni andra!

Jagfår be om ursäkt för fantastiskt dåligt spel från min sida :o Har mått pyton de här dagarna så borde egentligen hoppat av när jag insåg hur dåligt tankeverksamheten fungerade :(

(Och angående en av mina kommentarer så blev det fel och jag hann inte ändra innan det var för sent tyvärr. Hoppas det inte förstörde alltför mycket :( )
No hard feelings, misstag begår vi alla! Hoppas du mår bättre snart. :heart
 
Jag märkte ingen felaktig kommentar. :o
Jag var lite frustrerad på @Niyama som var efter mig, när jag tyckte jag visat rätttydligt att jag visste något, så jag skrev nåt i stil med att om hon tänkte efter så fanns det nog andra anledningar till att jaginte kunde svara bättre än så. Kom på lagom när jag klickat svara att det var lite väl tydlig hint :o
 
Jag var lite frustrerad på @Niyama som var efter mig, när jag tyckte jag visat rätttydligt att jag visste något, så jag skrev nåt i stil med att om hon tänkte efter så fanns det nog andra anledningar till att jaginte kunde svara bättre än så. Kom på lagom när jag klickat svara att det var lite väl tydlig hint :o

Jaså... Så långt tänkte inte jag. ;)
 
Tack allihopa för en rolig lek även om jag faktiskt tyckte synd om lyan, ni fick inget lätt jobb när jag efter första natten fick veta att ängeln skyddade @Niyama , siaren siade Hedinn och att fårulven inte hade lagt någon röst i dl 1. Alltså var jag tvärsäker på att Hedinn var fårulven annars fanns det inte en chans att Q hade åkt i dl 1. Sen var @Idahoe grym på att sia och jag kunde följa henne direkt! :D
 
Jag var lite frustrerad på @Niyama som var efter mig, när jag tyckte jag visat rätttydligt att jag visste något, så jag skrev nåt i stil med att om hon tänkte efter så fanns det nog andra anledningar till att jaginte kunde svara bättre än så. Kom på lagom när jag klickat svara att det var lite väl tydlig hint :o

Grejen var att jag tänkte direkt jag såg ditt inlägg att du kunde vara siare, tidig och "säker" röst. Så jag var beredd att köra på det men ville inte bli lutad så ville känna lite på det, därför frågade jag vad du tänkte om det jag hade skrivit. Men sen tyckte jag din reaktion på det var urskum, det var ju en ganska enkel fråga liksom.

Ulvar, försökte ni käka igår?
 
Grejen var att jag tänkte direkt jag såg ditt inlägg att du kunde vara siare, tidig och "säker" röst. Så jag var beredd att köra på det men ville inte bli lutad så ville känna lite på det, därför frågade jag vad du tänkte om det jag hade skrivit. Men sen tyckte jag din reaktion på det var urskum, det var ju en ganska enkel fråga liksom.

Ulvar, försökte ni käka igår?
Japp, varje natt. Du gjorde ett onödigt bra jobb. ;)
 
Japp, varje natt. Du gjorde ett onödigt bra jobb. ;)
:rofl: jag var helt säker på att ni hade gett upp och låtit bli att käka, jag brukar vara världens sämsta ängel. Lite trist att det inte blev en natt till, att skydda igår var rätt kul för jag behövde inte känna press utan bara försöka fundera på vem ni skulle ta.

Tycker det är ganska roande att Ida fick överleva som outad och oskyddad siare :laugh:

Men varför la du ingen dold röst dag 1? Jag tyckte också lite synd om er, leken var ju välbalanserad egentligen men med få starka specialroller kan det ju snabbt dra iväg åt nåt håll... Hade ängel och siare dött snabbt hade det istället varit väldigt svårt för goda.
 
Första lugna natten försökte de käka dig, andra försökte de käka mig, så tack! :love:
Jag var inne på att skydda dig redan första lugna natten, tänkte att jag kommer bli så jävla sur om jag missar att skydda dig IGEN :banghead:. Tänkte att Ida vågar de nog inte ge sig på, och med tanke på läget i leken känded det inte som en katastrof om de ändå skulle käka henne. Roligare att försöka skydda rätt än att säkra siaren om det inte är absolut nödvändigt för leken.

Förresten, jag skrev väl faktiskt inte SÅ mycket? @Hedinn @LenaH
 
Jag var inne på att skydda dig redan första lugna natten, tänkte att jag kommer bli så jävla sur om jag missar att skydda dig IGEN :banghead:. Tänkte att Ida vågar de nog inte ge sig på, och med tanke på läget i leken känded det inte som en katastrof om de ändå skulle käka henne. Roligare att försöka skydda rätt än att säkra siaren om det inte är absolut nödvändigt för leken.

Förresten, jag skrev väl faktiskt inte SÅ mycket? @Hedinn @LenaH
:love:
Jag tycker inte att du brukar skriva så mycket, kanske för att jag tycker att det är mycket substans i det du skriver, jag blir personligen mer trött på de som inte skriver alls eller väldigt lite, det finns liksom inget att gå på då.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 366
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 834
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 953
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 879
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp