Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har Biltemas backkamera som transportkamera. Nu har det blivit glapp i sladden mellan cigarettuttaget och displayen. Kabeln står...
2 3
Svar
47
· Visningar
1 797
Kropp & Själ ...eller "Invektiv vi glömt den dag de skulle behövts". Denna tråd skall ses som en lagerhylla man kan plocka invektiv från, de dagar...
Svar
11
· Visningar
708
Senast: tanten
·
IT & mobiler Jag blir tokig snart... Hittar ingen direktmail till Twitter och får inte den hjälp jag behöver. Skulle registrera ett konto idag. Får...
Svar
12
· Visningar
777
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Har de senaste dagarna haft rätt mycket huvudvärk och värk i ansiktet- tänk typ känslan av bihåleinflammation men jag har inte alls...
Svar
16
· Visningar
15 884
Relationer Den har premiär ikväll. Ska ni gå på den :nailbiting:. Den kan ju vara superläskig :crazy:
Svar
0
· Visningar
341
Senast: Gammeln
·
Hemmet Jag har en vattenkran/vattenutkastare på södersidan av huset. Det har alltid varit lite fördröjning på tillströmningen av vatten när man...
Svar
19
· Visningar
12 639
Senast: pimy
·
Kropp & Själ Länge sedan jag var aktiv på sidan. Tror att många av er kommer att ropa TROLL för detta som har skett kan inte och ska inte kunna...
Svar
11
· Visningar
1 456
Senast: vallhund
·
Relationer Underbart sköna typer :D. Dom går på A-kassa, får sjukbidrag o hela baletten. Njuter av livet nere på grillen i byn. Hur skulle dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 520
Senast: Raderad medlem 68338
·
Äldre Slängde ganska nyligen bort de gamla löpskor som fått agera vandringsskor sina sista mil, och börjar nu fundera på om jag borde köpa...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 478
Senast: Anders
·
Kropp & Själ Någon här som går och intimvaxar sig på salong? Vad har ni för erfarenheter? För och nackdelar? Hur länge brukar det hålla innan det är...
Svar
1
· Visningar
553
Senast: lady_vip
·
Äldre Vi bytte batteri till bilen oktober då det var helt slut. Jag kunde ha kört 20 mil i sträck, dvs. laddat upp batteriet ordentligt för...
2
Svar
25
· Visningar
2 546
Kropp & Själ Snart kanske jag står utan häst. Jag kommer sakna det men samtidigt ska det bli skönt att lägga tusenlapparna på sparande istället...
Svar
5
· Visningar
486
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Träningsvärk inom citationstecken, för jag tror inte att det är träningsvärk. Men det känns som en öm muskel. Jag får det lite då och...
Svar
6
· Visningar
1 315
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ Det ska jag göra:-) Dock har jag i-landsproblemet att jag inte har valt vilket ännu. Har ni några trevliga tips? Jag tror att jag vill...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 073
Senast: Inglorion
·
IT & mobiler Veckoslutets nya virus har fått mig att fundera lite. VAD är det som sparas när man gör en backup på datorn? Är det något mer än...
Svar
3
· Visningar
562
Äldre Jag har precis sett sista avsnittet av Bones. Den serien har hållit på i 12 säsonger så mycket har ju hänt. Bara för skojs skull började...
Svar
12
· Visningar
1 299
Senast: Habina
·
Äldre Behöver egentligen bara skriva av mig, fick ett samtal tidigt i går morse från en vän. Våran gemensamma vän sen 25 år tillbaka hade gått...
Svar
19
· Visningar
1 162
Senast: ekra
·
Äldre ...bara för att få automat? Jag köpte "ny" bil i höstas inför hunden. Kör dagligen via hunddagis till jobbet vilket innebär en väg med...
2
Svar
22
· Visningar
1 511
Senast: Tranan
·
Trädgård & Växter Jag skulle behöva en dränkbar pump att ta upp vatten ur en bäck med tillhörande damm till växterna. Problemet är att jag inte har...
Svar
19
· Visningar
2 423
Senast: sthu
·
Hemmet ..eller hur jag nu ska formulera det :D Vill köpa hem köttlåda från en gård som har KRAV-grisar och det säljs ju då bara i hel o halv...
2
Svar
24
· Visningar
5 172
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp