Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag funderar på vad man kan göra med en släkting som mår riktigt dåligt psykiskt. Jag är en total lekman men det känns verkligen som hen...
Svar
17
· Visningar
1 583
Kropp & Själ Utbruten från http://www.bukefalos.com/threads/jag-orkar-inte-leva-langre.1435860/ Siffrorna på hu många personer som tar livet av sog...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
9 871
Relationer Hur tusan gör man för att inte bara minnas det som varit bra i en relation? För att inte ramla tillbaka och ångra sig? Jag vet innerst...
Svar
16
· Visningar
1 241
Senast: Lipperta
·
Skola & Jobb Jag kommer imorgon ha varit hemma 5,5 dagar från jobbet då min sambo sagt att han skulle lämna mig. Det resulterade i att jag blev...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
13 113
Senast: Diabetikern
·
Äldre Halvt spinn off på min tråd från igår ang. att köpa hus i annan stad. Vi fortsätter att fundera och tankarna finns på att OM vi skulle...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 926
Senast: Piek
·
  • Omröstning
Äldre Om det finns några ytterligare nördar i ämnet här. Viss tveksamhet. Jag kommer i alla fall att sitta och sjunga temat från Disney's...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
5 469
Senast: åke
·
Hemmet Jag och sambon kollade på en lägenhet igår som faktiskt verkar kunna gå riktigt billigt. Det föreligger ganska stort renoveringsbehov...
Svar
15
· Visningar
2 294
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Mitt liv är en jävla soppa och jag orkar inte kämpa mer. Jag orkar inte. Jag vet inte vad jag ska ta mig till och ser inget ljus alls...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
10 693
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Jag behöver lite input från er som joggar. Jag har precis tagit tag i min löpträning igen efter att ha haft uppehåll sen i september...
Svar
9
· Visningar
694
Senast: Zinfernia
·
Äldre Jag är så besviken. :( Jag ställer alltid upp och för 2 veckor sedan fick min syster och sambo låna min bil för att hämta ett skåp. Det...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 568
Kropp & Själ Jag kan inte vara ensam här inne om att att ha en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning. Hur får ni era liv att fungera?
12 13 14
Svar
266
· Visningar
16 484
Senast: Fan of Bill
·
Hemmet Jag håller på att ta in offerter för flytthjälp och blir inte riktigt klok på de jag får in då priserna varierar kraftigt. Ett företag...
2
Svar
21
· Visningar
1 598
Senast: As_Vegas
·
Kropp & Själ Hej någon som vet hur man klarar att sluta med zolpidem? Jag har ätit denna tablett 10 mg varje dag i ca 3 veckor, först ca 2 veckor...
Svar
9
· Visningar
1 641
Senast: vallhund
·
Äldre Någon som har tips på bra poddar? Eller annat att lyssna på när man pendlar långt?
2
Svar
33
· Visningar
2 351
Senast: Malin_L
·
Äldre När man har köpt en helt ny tröja, finns det någon risk att det finns kvar kemikalier eller bakterier från tillverkningen efter en 40...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
17 762
Senast: aetheh
·
Äldre 1. Vilket sätt firar ni helst valborg? 2. Hur firar ni i år? 3. Någon speciell mat eller annan tradition som ni "alltid" vill ha? 4. Får...
2
Svar
35
· Visningar
1 713
Senast: Skorpion76
·
Tjatter Det här är en tråd för människor med författarambitioner, men inte tillräckligt med tid och/eller koncentration i sitt liv för att kunna...
Svar
2
· Visningar
373
Senast: Luff
·
Skola & Jobb Sökte en plats som Elingenjör i Australien bara för att varför inte. Nu mejlar dom om en skype intervju...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 570
Äldre Årets viktigaste tråd... Men vad är det som orsakar den karaktäristiska doften hos tandläkaren? Det slog mig senast idag, på vår...
2
Svar
21
· Visningar
6 525
Senast: vallhund
·
Hemmet Jag har köpt rullgardiner som jag ska sätta upp i fönstren, så jag slipper bli bländad av solen, speciellt med tanke på att det är en...
Svar
12
· Visningar
3 528

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp