Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Kort bakgrund: jag mådde väldigt dåligt i tonåren vilket ledde till att jag var inaktiv, tröståt en massa o gick upp väldigt mycket i...
Svar
10
· Visningar
1 685
Senast: tanten
·
Äldre Jag brukar köpa strumpbyxor från H&M. Svarta, 40 den. Tyvärr har de en söm längst fram som syns igenom rätt tydligt om jag har till...
Svar
16
· Visningar
2 853
Kropp & Själ Det var längesen jag skrev här nu, och jag vet egentligen inte varför...men jag behöver någonstans att ventilera och jag glömmer aldrig...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 124
Senast: Sonic76
·
Trädgård & Växter Vi har mestadels mossa på baksidan av huset som vi nu skulle vilja få väck och sätta gräs istället. Vilka vis är effektiva men som ändå...
Svar
10
· Visningar
2 869
Senast: Zewz
·
Äldre Hej alla bukare, jag behöver lite hjälp av er. Jag ska på möhippa i helgen och ska ha med mig en liten present som ska symbolisera våran...
Svar
4
· Visningar
1 926
Senast: Zewz
·
Fritid Hej, vi hade en plan att åka till Norge i sommar, bila och vandra. Men det blir ju TOKDYRT, så nu tittar vi på Sverige istället. Var kan...
Svar
10
· Visningar
1 096
Senast: ptr
·
Äldre Troligtvis svt Tittade på första delen av en deckare på play igår. Ung kvinna åker hem till Norrland på begravning o upptäcker att den...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ ...vad ville ni då bli när ni blev stora? Hur långt från er drömbild av vad ni skulle jobba med hamnade ni? Vågade ni statsa på...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
9 560
Senast: Modest
·
Äldre Jag är alltid den grå musen som ingen hör, ser eller märker när det är en grupp med folk. Behöver inte vara någon jättegrupp men där...
2
Svar
24
· Visningar
2 475
Senast: Praeterea
·
Äldre Har ju lyckats bryta fotleden och ligger mest i soffa/säng och har TRÅÅÅÅÅÅKIGT. Seriöst aptråkigt. Så vad kan man hitta på när man är...
2
Svar
21
· Visningar
1 211
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ www.facebook.com/photo.php?fbid=1010347545716723&set=a.176271445791008.46680.100002244620441&type=3 (Varför syns inte bilden...??? Den...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
12 819
Kropp & Själ Dom flesta trådar jag gjort handlar om mediciner eller liknande... Och det är inget undantag nu heller! Är det någon här som äter...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
12 777
Senast: Saeta
·
Äldre Det har blivit väldigt poppis att lägga upp citat på Facebook. En färgglad text på en vacker bakgrund och voilà du har ett citat som får...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 631
Senast: Sporthorse
·
Äldre Jaha. Första gången för mig att deklarera värdepapper. Gjorde en hel del försäljningar förra året och tänkte därför lösa det enkelt med...
Svar
8
· Visningar
1 337
Senast: fem
·
Kropp & Själ Hur kommer man över den? Å hur ska jag förmå mig att ringa dom? Har sen några dagar haft värk i munnen och har själv lyckats lokalisera...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 630
Senast: MM
·
Kropp & Själ Hej på er! Jag är helt novis på vad man passar i för snitt och typ av kläder som överviktig. Kan ni komma med lite tips åt mig? Jag...
2
Svar
24
· Visningar
5 835
Senast: Maoam
·
Kropp & Själ Vi bor i ett vanligt villakvarter med 2 barn. Allt är toppen förutom att en medelålders granne glor. Alltså på ett obehagligt sätt varje...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 215
IT & mobiler Jag undrar varför det darrar i fingret när man drar det över en Mac (laptop) som laddas? Det känns som att den då är strömförande på...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: Silkisif
·
Hemmet Jag har förstått att marmor är väldigt känsligt för vatten, syra, etc. etc. Nu råkar det vara så att det är en marmorskiva i köket i det...
2
Svar
24
· Visningar
3 167
Kropp & Själ Nej, nu överdrev jag. Men jag känner mig ledsen idag och skulle behöva lite stöd. Jag har varit singel i 2,5 år efter uppbrottet med...
Svar
5
· Visningar
1 046
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp