Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Övr. Djur Nu är jag minst sagt konfunderad! Funderar på att så småningom skaffa ett par virvelmarsvin, då jag hade ett som barn som jag var...
Svar
3
· Visningar
3 119
Senast: Modig_Korn
·
T
Övr. Djur Ska köpa betesbur att ha kanin i ett par timmar på dagarna på sommaren. Behöver man ett litet hus? Behöver dom vatten om dom är där två...
Svar
6
· Visningar
956
Senast: ninni_
·
Övr. Djur världens gladaste råttor. Jag ska då köpa en bur på 100*60*220 cm (L*B*H) för bara 200 :love: Jippie! :bump:
Svar
16
· Visningar
1 277
Senast: Mergur
·
Övr. Djur Precis fått reda på att en ponny på ridklubben har ringorm. Hur stor är risken att smitta mina djur (råttor och marsvin)? Några tips för...
Svar
4
· Visningar
799
Senast: gul_zebra
·
S
Övr. Djur Vad har ni för leksaker och hus till era hamstrar i buren? Vad är eran hamsters favorit? Min gillar mest sitt hus som jag har byggt på...
Svar
5
· Visningar
1 454
Senast: Tican
·
Övr. Djur Hur stor bur behöver två dvärgvädurar? Minst 120x60 va? Har hittat en 140x70, det kanske är bättre? Tack på förhand :)
Svar
2
· Visningar
1 238
Senast: kpist
·
M
Övr. Djur vi har parat våra kaniner. det som var konstigt var att honan försökte hoppa på hanen och para sig. varför? :confused:
Svar
1
· Visningar
695
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Vad ger ni för matt till era smådjur? Och hur många gånger om dagen? Vad är det för djur? Har ni djuret ute eller inne? (tänkte om det...
2
Svar
26
· Visningar
1 689
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Övr. Djur Trodde inte jag skulle bli så knäckt som jag blev. Men hon var ju ändå en familjemedlem. Min ökenråtta dog ikväll. Hon blev 3½ år...
Svar
12
· Visningar
954
Senast: **BORTTAGEN**
·
T
Lantbruksdjur Har absolut ingen erfarenhet av hönor och djuren ifråga är inte mina utan en i stallets. Hönorna bor i stallet (avskärmade med vägg och...
Svar
6
· Visningar
11 139
Senast: LIA
·
R
Övr. Djur Jag har gett våran kanin Pretty Pets men idag köpte jag Xtra Vital. Nån som har något bra/dåligt att säga om de olika sorterna? Gjorde...
Svar
3
· Visningar
781
Senast: Raeman
·
M
Övr. Djur Hej! Min kanin har varit med i ett skaks mål och jag undrar om man kan ha någon salva som kanske kan göra så att det läker fortare...
Svar
1
· Visningar
996
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Djur Hej kan kaniner få löss eller loppor?? För jag mistänker att mina kaniner kanske har det.. För ders ben har tapat pels på insidan och...
Svar
3
· Visningar
8 698
Senast: Kilauea
·
Ha!
Övr. Djur På tal om stora burar... Mamma har just sagt att jag får hennes stora fågelbur för den får inte plats. Gissar på att den är minst...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: gul_zebra
·
Lantbruksdjur Någon annan hönsägare som varit med om höna med tuppfasoner? Hon var först bara aggressiv mot främlingar men idag var det min tur att...
Svar
19
· Visningar
5 007
Senast: LIA
·
T
Övr. Djur 2 små marsvin sitter just nu på en klinik i Sthlm inlämnade av fd oansvariga ägare. Kliniken har självklart ingen möjlighet att behålla...
Svar
13
· Visningar
1 121
Senast: yackie
·
W
Övr. Djur Har för tillfället 1-2 st hanråttor, men funderar på om det är möjligt att kastrera dom och vad det skulle kosta isåfall? Har nämligen...
Svar
11
· Visningar
922
Senast: Wandering_Child
·
O
Övr. Djur jag har ett marsvin på två och ett halvt år.. när han väl börjar dricka vatte så tycker jag att hon dricker väldigt mkt mot för vad hon...
Svar
4
· Visningar
1 609
Senast: Osis
·
R
Övr. Djur Jag vill köpa en ko av rasen Jersey,men jag vet inte vart jag ska leta.Någon som vet nån bra internetsida med annonser eller nåt anat...
Svar
10
· Visningar
5 316
Senast: Lurasmatte
·
S
Övr. Djur med kanin som är vääääldigt öhum... "sexfixerad"? :confused: min nyaste började jucka på våran stallkatt.. :o
Svar
8
· Visningar
895
Senast: squirlett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp