Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Övr. Djur nån som vet något om akvariefiskar här??? en av fiskarna flyter... det är en mosaik gurami och sedan ca en vecka så flyter den uppe vid...
Svar
16
· Visningar
4 226
Senast: Cuaifeach
·
Övr. Djur Vår hona är nu könsmogen tror vi och bitsk som en furie. :devil: Vi pratade med en djuraffär och dom sa att hon, typ "vaktar sina ungar...
Svar
11
· Visningar
6 071
Senast: Apollo
·
Övr. Djur Vad jag har förstått så är sverige fattigt på både selen och kalk med få undantag. Kalk behöver ju inte kaniner alls mycket av, men...
Svar
4
· Visningar
877
Senast: empty
·
Övr. Djur Okej ska försöka korta ner det här lite. Min kanin har tidigare haft problem med magen som gjort att det fastnat bajs bak i rumpan och...
Svar
3
· Visningar
764
Senast: empty
·
S
Övr. Djur Vad ska jag göra !? Har 2 marsvin, köpte en tidigare än den andra och då hade vi till en början dem i samma bur, den ena fick dock ej...
Svar
16
· Visningar
1 937
Senast: glee
·
Övr. Djur I stallet här vid mig har en linderödssugga (vit med svarta fläckar hängande framåt/neråt öron och liten smal kropp) fått 9 kultingar...
Svar
16
· Visningar
1 610
Senast: Ti_Ti
·
A
Övr. Djur Hej alla! Tycker ni att det är fel med pälsfarmning? En näring där djur föds upp enbart för pälsens skull och dessutom under väldigt...
Svar
6
· Visningar
783
Senast: Osis
·
F
Övr. Djur Ska eventuellt sälja en fågelbur med måtten (cirka) H:70 b:45-50 L:95. Den kostade 995:-, hur mycket kan jag ta betalt nu? Den är i gott...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: gul_zebra
·
R
Övr. Djur Våran kanin kissar gärna på soffan, golvet när hon får vara ute med oss i övriga lägenheten. hon bor i vanliga fall i köket. När vi...
Svar
3
· Visningar
1 019
Senast: Raeman
·
N
Övr. Djur Jag köpte från början ett marsvin, men insåg med tiden att ja itne kunde pyssla om honom så mycket som ja skulle vilja. Köpte därför ett...
Svar
2
· Visningar
2 377
Senast: Karamella
·
Övr. Djur Jag har ett markområde (SNÄLLT sagt :crazy:) som jag funderat på att släppa fåren på. Det skulle endast krävas 50 m extra elstängsel så...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: ameo
·
L
Övr. Djur Vad för slags djur finns det egentligen som är allergivänliga? eller iaf inte lika som "vanliga" djur? vet ju att en del hästar...
2
Svar
27
· Visningar
6 074
Senast: **BORTTAGEN**
·
T
Övr. Djur Är det någon som har tamråtta hemma?? Jag har haft några stycken men dom har blivit sjuka och har blivit avlivade. jag e så sugen på att...
Svar
15
· Visningar
2 273
Senast: **BORTTAGEN**
·
T
Övr. Djur Är det någon som vet om det finns någon uppfödare i skåne?? :bump:
Svar
5
· Visningar
2 714
Senast: **BORTTAGEN**
·
N
Övr. Djur Idag var jag och köpte kaninmat. Det var ett tag sedan jag jämförde de tre olika pelletssäckarna på granngården här, nämligen rabbfor...
Svar
6
· Visningar
8 849
Senast: ninni_
·
I
Övr. Djur jag har två mera udda fiskar, Fladdermus fisk, jag undrar om nån har erfaring av dom? jag har enn så lenge inte sett dom äta,och dom...
2
Svar
26
· Visningar
2 989
Senast: Icebabe_1
·
M
Övr. Djur Vad kan hända om man skiljer kaninungen från sin mamma redan vid 4 veckors ålder? Psykiska och fysiska skador?
Svar
6
· Visningar
1 387
Senast: Stoppard
·
S
Övr. Djur Jag tycker grisar är söta och det skulle vara kul att skaffa en när jag flyttar hemifrån. Någon som har en? Berätta lite om den! :)...
Svar
5
· Visningar
875
Senast: Stoppard
·
D
Övr. Djur Är det någon som vet om det brukar gå bra att flytta ihop marsvin som inte känner igen varandra, när de nått vuxen ålder? Mitt problem...
Svar
3
· Visningar
1 370
Senast: Stoppard
·
M
Övr. Djur Vad ger ni era akvariefiskar? Vilket foder är bäst? Vad kan man ge mer än sådana dära flagor? Vilka "semesterpiller" är bra?
Svar
4
· Visningar
1 096
Senast: Icebabe_1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp