Bukefalos 28 år!

Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Jag har lite guppys i ett avelskar nu och de flesta är på smällen, varav tre vääääldigt feta nu. Fick runt 20 yngel i torsdags, men jag...
2
Svar
32
· Visningar
12 080
Senast: Vargdotter
·
M
Övr. Djur Vilken form utav sax tycker ni att det blir bäst resultat av när man klipper marsvninens klor. Jag har provat några olika, men jag...
Svar
19
· Visningar
3 371
Senast: moonlightgarden
·
V
Övr. Djur har flyttat hemifrån...till mina föräldrar rättare sagt ,min kattushling lät dom aldrig va ifred ,och dom kunde inte va lösa som förut...
Svar
3
· Visningar
656
Senast: Osis
·
Övr. Djur Vi har två hönor och en tupp. Den äldre av hönorna satte tidigt igång att värpa och den yngre var ca 2 veckor senare. Den äldre blev...
Svar
4
· Visningar
2 777
Senast: Asa_S
·
L
Övr. Djur Jag ska ta en kull på min hona, en kull hoppkaniner. Har ett gårdsnamn, Sävast Hoppkaniner. Nu behöver jag hjälp med ett bra kulltema...
Svar
4
· Visningar
834
Senast: _Sascha_
·
T
Övr. Djur Planerar att inskaffa lite dvärghamstrar (Roborowskis) och har lite funderingar. Hur många roborowskis kan man ha i ett akvarium som är...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: Dimmans_Elaine
·
S
Övr. Djur vid badningen i helgen, eller snarare vid torkningen..
Svar
11
· Visningar
904
Senast: Kilauea
·
S
Övr. Djur hur gör jag?? :confused: jag har dagit ner på kraftfodret till nästan ingeting, hon får hö (givetvis) och grönsaker. Är ute flera timmar...
Svar
13
· Visningar
2 327
Senast: squirlett
·
S
Övr. Djur Nu när jag snart flyttar till egen lägenhet kommer jag äntligen kunna skaffa marsvinen jag drömt om i flera år, men inte fått ha. Så jag...
Svar
3
· Visningar
794
Senast: Blaze_Of_Glory
·
M
Övr. Djur Mitt ena marsvin är ett långhårigt marsvin och nu på sistone har hon börjat få så himla lång päls så att om hon råkar kissa utanför...
Svar
15
· Visningar
1 331
Senast: moonlightgarden
·
A
Övr. Djur Jag skall ju hämta mitt nyförvärv om två veckor (längtar!) och undrar när hon skall vaccineras om mamman A) är vaccinerad eller B) inte...
Svar
18
· Visningar
1 341
Senast: ninni_
·
R
Övr. Djur jag hadde en råtta för ett tag sen som slog av käkbenet så vi va tvugna att avliva honom... nu e problemet bara hans kompis... han trivs...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: rat_girl_4ever
·
F
Övr. Djur Min nymfhona har lagt ett ägg, och kommer säkert att lägga fler. Så nu undrar jag om jag borde ge henne något tillskott? Detta är min...
Svar
1
· Visningar
612
Senast: Karamella
·
F
Övr. Djur Eftersom TCJ visade sin flock så tänker inte jag vara sämre. Det blev lite många :o
Svar
19
· Visningar
908
Senast: Tican
·
M
Övr. Djur Nu har jag hämtat honom. Eddie Meduza heter han. En hamster, en stor sådan. Tjock är han också.. hehe... Ska köpa en ny bur till honom...
Svar
2
· Visningar
702
Senast: mulle_mustang
·
T
Övr. Djur Ska köpa kanin! En alldeles egen hoppkanin! :idea: (utan lampa) Hona eller hane? Vill själv ha egen uppfödning - hona, men å andra...
2
Svar
32
· Visningar
2 029
Senast: empty
·
M
Övr. Djur Har ett jätttte stort problem nåogon råkade kläma toys svans i drren min *öken råtta*så den sitter typ lös på mitten vad gör jag?? är de...
Svar
12
· Visningar
850
Senast: moonlightgarden
·
R
Övr. Djur Jag behöver råd. Måste klippa min lilla Bamsi runt juvret. Hur ska jag gå till väga när jag ska sätta henne på ändan? Vill ju inte dra...
Svar
8
· Visningar
881
Senast: annele
·
Övr. Djur Brunbröstade kilstjärtsparakiten Greta Undulaterna Elvis&Doris Undulaten Vera Nymfkakaduan Linus :love:
2
Svar
23
· Visningar
1 401
Senast: talåj
·
R
Övr. Djur Igår fick jag hem min alldeles nya digitalkamera :D :D :bump: Filmade ett litet klipp på mina fåglar idag, tänkte att jag kunde visa er...
2
Svar
24
· Visningar
1 573
Senast: TIGERHEART
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp