Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

I
Hästmänniskan Jag letar febrilt i hästannonserna efter stora hästar (1:a hand halvblod) men känner mig lite begränsad när det gäller sto, hingst eller...
2
Svar
23
· Visningar
2 113
Senast: fejko
·
P
Hästmänniskan hej. jag måste utöka en hage i ett trångt hörn (pga tillfällig lösdrift) och just precis där finns en gammal ladugårdsgrund :devil: med...
Svar
7
· Visningar
870
Senast: pialotta
·
Hästmänniskan Det känns som mina hästproblem är utan ände ,det ena bekymret avlöser det andra. Någon kanske har läst min förra tråd, där vi funderade...
Svar
5
· Visningar
991
Senast: skjona
·
Gnägg Min goa ardenner kille. Här är han bara 1 dag gammal.
Svar
0
· Visningar
126
Senast: plumpen
·
Hästmänniskan Hoppas denna tråden ligger rätt :p Jag vill ha ett snabbt svar för hur mycket man kan tänkas ge för uppstallning av två hästar? Egen...
2
Svar
21
· Visningar
1 475
Senast: Emsan
·
Hästmänniskan Kan man få reda på om det gjorts någon anmälan mot en till djurskyddsinspektören. Är de skyldiga att uppge att det gjorts en anmälan mot...
Svar
16
· Visningar
1 506
Senast: Immer
·
Hästmänniskan en ska flytta från vårat stall (alltså där jag hyr in mig) och frågade om det var nån mer på kö,det var det inte,så frågade jag om han...
Svar
16
· Visningar
1 517
Senast: Sammet
·
T
Hästmänniskan Är det någon som vet vem man ska kontakta om man vill ha en vägskylt uppsatt? Jag står i ett stall väldigt nära en väg och skulle vilja...
Svar
6
· Visningar
1 880
Senast: Kratus
·
Hästmänniskan Jag funderar på gödselplatta vid lösdrift. Måste ett stall ha gödselplatta om den har lösdrift med fler än 5 hästar och hästarna har...
Svar
10
· Visningar
1 687
Senast: svea
·
Svar
0
· Visningar
103
Senast: Linduzz
·
Hästmänniskan Jaha då damp det ner ett brev från folksam! De meddelar att de ska ändra sina försäkringsvillkor. Självrisken ligger kvar på 2500kr (som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 180
Senast: amalia
·
S
Hästmänniskan Eftersom boxen (hyr in mig som privatare på ridskola) bredvid min häst inte är uthyrd frungerar den som gästbox = min häst byter...
Svar
9
· Visningar
1 236
Senast: Giganten
·
I
Hästmänniskan Jag och sambon har precis flyttat till en större gård där vi även kommer att ha plats för hästar. Vi äger dessutom en pluttig liten...
Svar
4
· Visningar
1 859
Senast: Idunvinge
·
H
Hästmänniskan Halloj! jag ska skriva en uppsats om yrket djurskyddsinspktör, men efter att ha skrivit ut massa sidor om det har jag insett att det...
Svar
2
· Visningar
1 735
Senast: HappyOkim
·
J
Hästmänniskan Mina ben brukar låsa sig om jag "hoppar" upp utan pall på en häst...ja iaf på såna som är över 1.50 cm. Min ridlärare tvingade mig en...
Svar
8
· Visningar
4 152
Senast: Miagi
·
E
Hästmänniskan hej! jag undrar om någon vet var man kan köpa ordbok eller lexikon på engelska med hästord i? :bow: :confused:
Svar
3
· Visningar
3 286
Senast: IrishDraft
·
L
Hästmänniskan Hej, Har lite division med stallägaren om vad som är bäst för gödselstacken (om en bonde skall hämta när det brännt). Halm, spån eller...
Svar
17
· Visningar
2 210
Senast: PytteLiten
·
Gnägg Tagen sommaren 06 mitt ardennersto Isa nosar nyfiket på kameran.
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Camilla89
·
Hästmänniskan okei alla. :) Kommentarer på min stallritning? Ritningen är i eksisterande ladugård,så yttermålen är som de är.. Tekniskt rum och...
Svar
19
· Visningar
9 749
Senast: ludda
·
F
Hästmänniskan Hej finns det någon som vet hur jag kan få bort rödklövern från hagarna utan att behöva plöja och så om hela vallen? Tacksam för...
Svar
10
· Visningar
3 585
Senast: borsalino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp