Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

J
Hästmänniskan Jag håller på att bli galen! Nån som kan hjälpa mig?? Letar efter resultaten från treårsfinalerna år -99 och -00, men kan verkligen...
Svar
2
· Visningar
535
Senast: Choklad
·
E
Hästmänniskan Funderar på att i framtiden bygga ett ridhus, modell mindre. Har någon byggt ett och vet vad det kan kosta? Antar att det är som att...
Svar
19
· Visningar
9 502
Senast: Blixtra
·
Svar
0
· Visningar
122
Senast: Flyttfogel
·
Svar
0
· Visningar
117
Senast: Underbar
·
Svar
0
· Visningar
174
Senast: Flyttfogel
·
L
Hästmänniskan Hej! Har läst någonstanns hur mycket hästnäringen i Sverige omsätter. Är det någon som har siffran i huvudet? Många tack! Lina
Svar
1
· Visningar
796
Senast: lenven
·
Q
Hästmänniskan Jag och mn sambo skall bygga två uteboxar. Vi är inte jättehändiga själva, och funderar på om vi skall köpa två uteboxar från ute-boxen...
Svar
2
· Visningar
1 702
Senast: oki
·
Hästmänniskan på utbildning av häst, finns det något sådant? Eller är man helt utlämnad till att betala x- antal tusen för pissig utbildning ...
Svar
1
· Visningar
863
Senast: Midi
·
S
Hästmänniskan Tolkar jag lagen rätt om att det krävs tillstånd om man har 3 egna hästar och en inackordering? "Förvarar eller utfordrar 4 eller...
Svar
10
· Visningar
1 337
Senast: elle12
·
Hästmänniskan Jag funderar på vad ni har för erfarenheter med de olika försäkringsbolagen, vilka rekomenderas, rekomenderas inte och i så fall varför...
Svar
4
· Visningar
678
Senast: Idunvinge
·
B
Hästmänniskan är det någon som vet någon bra sida på holländska hästars stamtavlor? :bow:
Svar
1
· Visningar
888
Senast: Sofia72
·
M
Hästmänniskan Om jag säljer min häst själv är ansvaret mitt. Men om jag lämnar in min häst på tillridning och försäljning vems är då ansvaret? För...
Svar
2
· Visningar
725
Hästmänniskan Jag märker nu tydligt när jag rider min unghäst att jag är mycket svagare i vänsterbenet än i högerbenet och självklart blir det ett...
Svar
2
· Visningar
1 158
Senast: diartistakasha
·
Q
Hästmänniskan Hej, I bl a Ridsport annonserar ett antal personer om att de tar emot hästar för försäljning. De tar rundligt betalt för detta...
Svar
6
· Visningar
1 806
Senast: lina
·
Hästmänniskan Någon som har några bar övningar så man stärker ryggen igen efter en behandlingsperiod? Var rätt rejält sned innan jag fick det...
Svar
4
· Visningar
2 743
Senast: sthu
·
Hästmänniskan Jag är ifärd med att planera belysningen i stallet. Är det någon här som vet vilken kapsling som krävs? IP 44 verkar all...
Svar
3
· Visningar
765
Senast: tinaiva
·
Hästmänniskan Hur har ni hittat dessa? Försöker hitta, men lyckas inte. Blir så mycket lättare att förklara vad man menar om ryttaren SER vad det är...
Svar
1
· Visningar
1 039
Senast: Mustang
·
P
Hästmänniskan Bygga stall med trä eller "lecasten"! Erfarenheter vilket är bäst. Kan lecastenen gå sönder om en hästspark kommer mot? Vilket är...
Svar
4
· Visningar
769
Senast: Emmainc
·
M
Hästmänniskan Har hittat en hästgård som säljes med tillhörande skog. Tänkte bara höra om någon duktig människa här vet vad skog kostar i dagens...
Svar
1
· Visningar
622
Senast: Strajder
·
T
Hästmänniskan jag vet att i ett stall ska det vara minst 2.20 m till tak, eller 1,5 x mankhöjd, men betyder det att ett inackorderingsstall ej får ta...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 883
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp