Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Hundavel & Ras Min fina Tiiamii fick imorse 3 små små söta bebisar :love: Däremot har jag inte lyckats att få med henne ut för att kissa ännu hon var...
Svar
0
· Visningar
961
Senast: makejo
·
Hundavel & Ras Jag har påbörjat projekt leta valp och har nu silat ner det till fyra tikar som jag är intresserad av en valp efter. Alla tikarna tävlas...
Svar
15
· Visningar
1 164
Senast: Fetaost
·
L
Hundavel & Ras Hur gör ni när ni har valpningar? klipper ni navelsträngen på valparna och stryper den eller låter ni tiken fixa det själv?
Svar
3
· Visningar
772
Senast: Gnist
·
Hundavel & Ras Funderar på att ge mig ut på djupt vatten och välja en ras som jag inte alls har någon nuvarande koppling till eller kontakter inom. Så...
Svar
6
· Visningar
1 111
Senast: Fisherling
·
Hundavel & Ras "A head of a lamb, a heart of a lion" Jag vill slå ett slag för "min ras! Bedlingtonterriern! Citatet ovan , är en utmärkt...
Svar
18
· Visningar
7 361
Senast: Modig_Korn
·
K
Hundavel & Ras Va på My Dog och kikade runt idag och traskade ner till rashörnan där de presenterar lite spännande raser.. Hittade en hund som jag...
Svar
16
· Visningar
4 844
Senast: Lizah
·
Hundavel & Ras Min syster vill ha en egen hund. Egentligen borde jag väl inte motsätta mig, för jag var ett år yngre när jag fick Sirius och det har ju...
2
Svar
28
· Visningar
11 794
Hundavel & Ras Jag är som en del kanske märkt ganska vilse i rasträsket. Lite är jag inne på en brukshund typ kelpie eller ACD men samtidigt känner jag...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
24 609
Senast: caprilli
·
Hundavel & Ras Vill veta allt! Tex varför vorsteh inte är uppdelad på hårlag utan som olika raser? Och om man ändå kan para över päls/rasgränserna...
2
Svar
24
· Visningar
10 022
Senast: Laa
·
Hundavel & Ras Plötsligt är den hashtaggen på instagram, tydligen för att protestera mot att Norge tänker förbjuda malinois som polishund för att rasen...
2
Svar
25
· Visningar
2 118
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Eftersom den andra är stängd öppnar jag en ny tråd för frågor om olika mentalbeskrivningar och -test. Personligen välkomnar jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 134
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Jag har läst ovanstående flera gånger här på hundforumet nu och undrar om någon kan förklara det? För mig känns det självklart att...
2
Svar
39
· Visningar
3 343
Hundavel & Ras Stämmer verkligen det :confused:
Svar
17
· Visningar
2 719
L
Hundavel & Ras Hejhej, tänkte be er kloka bukefalister om lite kloka råd. Jag har sedan länge vart förälskad i rasen Australian Shepherd, och nu har...
2
Svar
24
· Visningar
3 772
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Smått inspirerad av inbrottstråden på Senior, och Lagens långa nos på tv, sitter jag här och funderar. Jag vill någon gång i framtiden...
2
Svar
37
· Visningar
5 692
Senast: Modig_Korn
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag är ny här och har suttit och bläddrat lite. Eftersom jag har två så kallade scandinavian hounds här hemma så har jag...
Svar
17
· Visningar
6 406
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Jahapp... mina asikter kan jag slanga in senare, men vill hora era tankar om det har...
Svar
4
· Visningar
2 002
Senast: Bewildered
·
Hundavel & Ras Jag behöver lite hjälp! Jag går och funderarpå vad nästa hund ska bli även om det inte är aktuellt än på ett tag. Men jag vill ju...
2
Svar
23
· Visningar
2 894
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras Jag har börjat kika på vad jag ska ha för nästa hund och kommer byta ras totalt, har en vallhund i nuläget och nästa gång vill jag ha en...
Svar
9
· Visningar
2 664
Senast: Puffindog
·
Hundavel & Ras Hej! (Tror tråden ligger rätt) Jag och pojkvännen är sugna på hund, så klart så har vi olika meningar om vilken hund vi skulle...
Svar
5
· Visningar
1 916
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Brukshundar och könsbunden aggressivitet
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp