Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har köpt westernsadel och undrar om de funkar att ha en fuskfårfäll som sadelpadd. Under ist för sadel filt? Å ska den pälsiga sidan...
Svar
3
· Visningar
579
Utrustning Undrar om det är stor skillnad på 511 och 506? Om det är värt att lägga dom extra pengarna för ett 511? Hur stora hästar har ni kört i...
Svar
5
· Visningar
794
Utrustning Varit och kikat på släp idag och måste säga att jag gillade Humbaur! Många bra konstruktioner och kändes rejäl. Tittade också på...
Svar
5
· Visningar
4 250
Senast: MoQ
·
Utrustning Hej Den engelska sadeln som jag fick med när jag köpte min häst förra året är på tok för liten för mig! För kort och dessutom hemskt...
Svar
16
· Visningar
1 258
Utrustning Pålla har avlånga hovar med ganska understuckna trakter. Finns det nått märke på boots (sånna där skoboots) som funkar till sånna hovar...
Svar
6
· Visningar
859
Senast: caballus
·
Utrustning Kära övriga personer i sadeldjungeln. Jag har gått och gjort något tokigt. Har beställt helt ny HDR pro close contact. Den har sk. RTF...
Svar
2
· Visningar
1 064
Senast: idaida
·
Utrustning Se för dig att du kan beställa en hoppsadel, helt ny, men du har inte möjlighet att prova den, och inte heller att ångra ditt köp...
2
Svar
21
· Visningar
2 199
Senast: Prodin
·
Utrustning Santa cruz i allmänhet och modell Merina i synnerhet. Är det någon vänlig själ här inne som har en sådan sadel med normal bomvidd och...
Svar
2
· Visningar
2 715
Senast: Brian
·
Utrustning Varför ska man inte använda sköljmedel på ridbyxor? Jag använder sköljmedel, orkar inte hålla på och tvätta ridbyxorna separat, och har...
Svar
12
· Visningar
1 127
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Ni som har dessa, vad tycker ni? Vad tycker er häst? Funkar de tekniskt som de ska? Är de värda pengarna? Betyga är ni snälla!:)
Svar
7
· Visningar
9 547
Senast: lil-sis
·
Utrustning Efter att ha fått prova kompisens gamla ELT-gjord köpte jag en egen begagnad (för rätt saftig prislapp). När den kom kollade jag mest...
2
Svar
28
· Visningar
4 386
Senast: tuaphua
·
Utrustning Hej! Är här någon här som har en tekna s-line hopp? Har en sådan utprovad till hästen, men eftersom jag så smått börjat leta...
Svar
0
· Visningar
773
Senast: lett
·
Utrustning Hej! Jag har tänkt köpa en kamera att ha i transporten. Först och främst vill jag ju se hästen när vi är ute och åker men sen vore det...
Svar
1
· Visningar
1 180
Senast: Snubbelfot
·
Utrustning Som rubriken lyder, vad är syftet med skärmen på ridhjälmarna? Är det något mer syfte än att skydda mot sol och så? Tänker på de vanliga...
Svar
16
· Visningar
3 528
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Hej. Ska köpa nya chaps imorgon. Har brun sadel. Bör jag köpa bruna chaps? Det jag tänker på är om någon varit med om att sadeln...
Svar
5
· Visningar
1 005
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Någon som vet när/om Horseware kommer med ny kollektion/nya färger på täcken. Om de ens gör det på våren....?☺
Svar
1
· Visningar
558
Senast: Fiorano
·
Utrustning Hej! Jag såg en transport på hopp SM-et i Falun för något år sedan som hade som en "vägg" istället för en bom fram och samma sak bak...
Svar
9
· Visningar
1 673
Senast: ponnyrider
·
Utrustning Nu är jag nyfiken och förstår inte hur jag ska googla för att hitta svaret, så jag frågar här. Vad kan det finnas för anledning till att...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 262
Utrustning Vill köpa en repgrimma och undrar vilken som är bäst att köpa. Ska användas för hantering från marken av min unghäst.
Svar
5
· Visningar
2 627
Senast: mazariin
·
Utrustning Har just sålt iväg ett Rambo Sweet Itch flugtäcke av den anledningen att det är så otroligt tungt och känns väldigt varmt och är nu på...
Svar
8
· Visningar
1 702
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp