Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Är det någon som kan berätta vad det är för transport i ponnyakuten säsong 3 avsnitt 1? Det är en tjej som har en ponny som är orolig i...
Svar
2
· Visningar
1 108
Utrustning har ngn erfarenhet av Charlies egna hoppsadel? Bra och dåligt... All info mottages tacksamt. PS. Kommentarer om att "du bör prova så...
Svar
0
· Visningar
1 183
Senast: Adnilla
·
Utrustning Det här med ridstövlar på vintern - finns det några som är riktigt varma? De finns ju de som kallas vinterridstövlar men de har ju...
Svar
8
· Visningar
2 732
Senast: Sibylla
·
Utrustning Ja, finns det ett sådant (i form av en godkänd ridhjälm, med nuvarande övergångsbestämmelser och hela fadderullan..) ? Jag kom just hem...
2
Svar
26
· Visningar
3 229
Senast: troxel
·
Utrustning Hej! Jag är ute efter en transport som lite liknar lastbil till transporträdd o klaustrofobisk häst. Tittat på Ume B50 med fölväggar...
2
Svar
27
· Visningar
3 611
Senast: Buck
·
Utrustning Hej, igår red jag min kompis häst. Hästen behövde springa av sig på galoppbanan, då blev det jag som fick rida;) När jag red hästen fick...
Svar
6
· Visningar
1 703
Senast: clovergirl
·
Utrustning Här hos oss i Skåne kan det nu skifta mellan -3 till + 10 grader på samma dag. Vår ponny är i underhull då hon tappade i muskler bla då...
Svar
13
· Visningar
766
Senast: svea
·
P
Utrustning Vår ponny drar 120 i täcke, nästan omöjligt att hitta :cool: Önskar tips på täcken som finns i 125 men som är små i storlekarna/smala i...
Svar
10
· Visningar
769
Utrustning Jag har bestämt att det är dags att investera i en ny hjälm och en uppblåsbar väst. Har hört att CO 4star och Gatehouse HS1 är dom bästa...
Svar
7
· Visningar
1 644
Utrustning Jag sitter här och funderar på hur en pullarnosgrimma inverkar. Jag har för mig att någon för längesedan sagt att de är skarpa, men när...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 115
Utrustning När jag och sambon köpte gård för ett par år sedan så hängde det kvar ett par sadlar, varav den ena är den som tråden handlar om. Tänkte...
Svar
15
· Visningar
3 727
Senast: svea
·
Utrustning Någon som vill ge sadeltips? Kort, bred...många sadlar hamnar i bakvikt. Har haft utprovare hemma, men denne hade ingen som passade...
Svar
7
· Visningar
925
Senast: Buck
·
Utrustning Hej! Jag börjar med att säga att jag har tyvärr inget bra förtroende för de sadelutprovare som finns tillgängliga. Funderar dock på att...
Svar
7
· Visningar
652
Senast: Neia
·
Utrustning Hej! I stallet igår fick jag en kommentar om hur förvånad stallkompisen var över att jag alltid red min häst med hoppgjorden varje dag...
Svar
5
· Visningar
1 244
Utrustning Nu har jag klippt halva hästen med min klippmaskin från Jula, men nu orkar inte skären mer. Någon Julabutik i närheten har jag inte...
Svar
15
· Visningar
2 498
Senast: Helli
·
Utrustning Har köpt westernsadel och undrar om de funkar att ha en fuskfårfäll som sadelpadd. Under ist för sadel filt? Å ska den pälsiga sidan...
Svar
3
· Visningar
577
Utrustning Undrar om det är stor skillnad på 511 och 506? Om det är värt att lägga dom extra pengarna för ett 511? Hur stora hästar har ni kört i...
Svar
5
· Visningar
794
Utrustning Varit och kikat på släp idag och måste säga att jag gillade Humbaur! Många bra konstruktioner och kändes rejäl. Tittade också på...
Svar
5
· Visningar
4 228
Senast: MoQ
·
Utrustning Hej Den engelska sadeln som jag fick med när jag köpte min häst förra året är på tok för liten för mig! För kort och dessutom hemskt...
Svar
16
· Visningar
1 253
Utrustning Pålla har avlånga hovar med ganska understuckna trakter. Finns det nått märke på boots (sånna där skoboots) som funkar till sånna hovar...
Svar
6
· Visningar
857
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp