Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Jag blir galen av att försöka förstå. därför så tänkte jag att ni ska få hjälpa mig. någon som har skickat en sadel från norrbotten till...
Svar
6
· Visningar
672
Senast: maja300
·
G
Utrustning Hjälp! Imorgon åker jag och hämtar min första egna häst, en nordsvensk valack, köpet blev hastigt bestämt, då jag eg. i första hand var...
2
Svar
21
· Visningar
1 566
Senast: fiaskurken
·
Utrustning Tycker mina Eskadronskydd är lite korta till min långbenta herre. Skulle gärna haft några cm till. Veredus finns ju i både medium och...
Svar
11
· Visningar
838
Senast: Krabban
·
G
Utrustning Vi har planerat att beställa jackor till vårat allsvenska lag innan starten går i april. Har kollat runt på lite sidor men inte hittat...
Svar
4
· Visningar
933
Senast: malumbub
·
J
Utrustning Vart i den står storleken? Ska köpa ny (antaligen sönder) men kan itne hitta storleken.. :crazy:
Svar
3
· Visningar
765
Senast: piggis_83
·
G
Utrustning Vad är det för \"fel\" på Börjes barnridbyxor... ...i jodphursmodell efter som dom bara kostar 59 kronor??? Beställde ett annat par...
Svar
3
· Visningar
860
Senast: piggis_83
·
Utrustning Vad är er erfarenhet av att rida med denna? Jag har hela tiden ridit unghästen på en mycket löst spänd Aachen utan undre nosrem. (Med...
Svar
6
· Visningar
903
Senast: Spirelli
·
Utrustning mina jacson leggings är verkligen på sluttampen, det är inte många trådar som håller ihop dem längre :( det börjar väl bli dags att...
Svar
1
· Visningar
594
Senast: Lollan
·
T
Utrustning Nåt märke som säljer en dressyrsadel där man kommer nära hästen, som är skön, som helst inte ska kosta mer än 5000? Förstår att det lär...
Svar
4
· Visningar
982
Senast: Bella_Bus
·
Utrustning Jag ska sälja min gamla sadel, eftersom den bara tar en massa plats nu efter att min häst växt ur den. Vill veta vad ni tycker är det...
Svar
9
· Visningar
739
Utrustning jag ska köpa en wintecsadel, från början var det meningen en dressyrsadel eftersom det är en sådan jag behöver men jag är så himla sugen...
Svar
13
· Visningar
948
Senast: Farouk
·
H
Utrustning Morris&Nolan Om jag har en allroundsadel från M&N som passar bra... Kan jag då köpa dressyrmodellen "oprovad"? Är dom "byggda" på samma...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: Sammets_rosa
·
S
Utrustning Jag vet inte vilken kategori det här inlägget ska vara men jag provar med att sätta in den här! Jag funderar på om man kan färga min...
Svar
3
· Visningar
837
Senast: Görel
·
L
Utrustning Är dessa skydd bra? de är från börjes. http://www.borjes-tingsryd.se/e-line/images/prod250/7157.jpg
Svar
15
· Visningar
925
Senast: piggis_83
·
S
Svar
6
· Visningar
1 199
Senast: suisyola
·
M
Utrustning om ni vill få bort hår från typ ett schabrak eller nåt och det inte går så prova med en ryktsten ja lovar det funkar kanon, jag gjorde...
Svar
6
· Visningar
2 892
Senast: asa_gasa
·
L
Utrustning hoppas nån här inne kan hjälpa till så ja kan bestämma vilket täcke ja ska köpa antingen ett Kimberly det är blått med lite gråblåaktig...
2
Svar
24
· Visningar
1 792
Senast: Lindaslycka
·
J
Utrustning Några som har den här? Underbart skööön.. hörde att dom skulle sluta tillverka den :(
Svar
18
· Visningar
1 132
Senast: asa_gasa
·
N
Utrustning Hej finns det ngt knep för att åteuppliva misshandlade täcken? Mitt problem är ett Bucas rain som dels är fullt med hår - det är det...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: suisyola
·
Utrustning Hallå!ngn som har hjälmen från hööks, typ hi lite pro? den utan silversak fram eller så att säga...ja köpte den i fredags och jag tyckte...
Svar
6
· Visningar
721
Senast: domino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp