Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning vad tycker ni om denna? Jag är verkligen kär i den! Pannband
2
Svar
30
· Visningar
1 955
Senast: piggis_83
·
Utrustning Beställde från börjes i tosdags och paketet kom idag! Inte snabbpaket... Mina stövlar däremot... :(
Svar
15
· Visningar
896
Senast: piggis_83
·
Utrustning Är det någon som har testat Sigma Dressyr-sadeln? Ponnyn har inte växt ur sin sadel men byggt om sig så att den inte passar så bra...
Svar
13
· Visningar
933
Senast: lil-sis
·
Utrustning Var inne på Jensens hemsida idag och såg deras ponnysadel Exmoor. Har en kompis av litet format som även har en häst av litet format...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: lil-sis
·
Utrustning Min dressyrtränare hade hört om en sadelgjord som förhindrade dressyrsadeln att glida fram. Verkar vara ett bra alternativ till att köpa...
Svar
13
· Visningar
1 259
Senast: Swannie
·
Utrustning ...är det nån som har gjort det någon gång? Vad kan det kosta i fraktavgifter? Har kikat på ett par Proffessional's Choice skydd och dom...
2
Svar
21
· Visningar
1 771
Senast: Immer
·
Utrustning Min pålle får skav på nosryggen av grimman. Det spelar ingen roll vad för typ av grimma han har på sig eller om jag sätter på honom...
Svar
10
· Visningar
1 016
Senast: Horsen
·
Utrustning Här kommer bilder på min nya freeformsadel....tyvärr så kunde jag bara fota två bilder, sen la kameran av. Tyvärr råkar även jag vara...
Svar
16
· Visningar
1 101
Senast: Cilva
·
M
Utrustning Vad har ni för erfarenheter och rekomendationer. Just nu har de en lånan syntet till Pållen, men den ska lämnas tillbaka. Sen har de en...
Svar
12
· Visningar
964
Senast: Cilva
·
Utrustning Har fått en massa hår på dyra fleecetäcket, efter att ha lagt det under ett annat hårigt täcke. Men hur 17 får man bort håren? Har...
Svar
13
· Visningar
1 130
Senast: Pettsson
·
V
Utrustning Får nästan alltid ridsår efter lektionerna, även av de hästar som är mjuka att sitta på. Någon som har tips på underkläder, för att...
Svar
2
· Visningar
1 323
Senast: Violate
·
Utrustning Angående storlekar i jackor från h**ks, jag har L i vanliga fall men de har ju nummer istället (4, 5, 6 7...) Vad ska man betsälla...
Svar
3
· Visningar
622
Senast: fiaskurken
·
Utrustning Hur länge kan jag räkna med att de håller om man rider en timme var dag i blandat tempo på grus- och asfaltvägar med en normal 650 kg...
Svar
4
· Visningar
789
Senast: Moniq
·
Utrustning Funderar på prova att ha boots på bakbenen för att se om det kan öka bakbensaktiviteten på lilla pållan... :) Är det nån som har...
Svar
5
· Visningar
1 018
Senast: pinky
·
Utrustning Jag håller på att fixa till nya boxar. Det kommer att se ut ungefär såhär: http://photos.yahoo.com/marinastable Jag snackade boxdörrar...
Svar
14
· Visningar
2 616
Senast: Favina
·
S
Utrustning Den ligner veldig på County, og Rikke Schulltz som har skrevet "forstå din islandske hest" har vært med på å utvikle både County...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: superbusan
·
Utrustning Har köpt paddar, svarta i 100% bomull. Dom är mjuka med lodräta "fördjupningar" eller "streck", i dom här "strecken" kan man vika...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: trassel
·
H
Utrustning Vad tycker Ni om BackOnTracks paddar? :eek:
Svar
9
· Visningar
867
Senast: Huntress
·
Utrustning när jag använder en gummisnodd på en häst (vilket inte händer så ofta) så spänner jag den såpass hårt att det blir ett tryck på nacken...
Svar
16
· Visningar
1 238
Senast: Amaterasu
·
Svar
6
· Visningar
845
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • 1-årsvaccination
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp