Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

I
Utrustning \"Göra om\" sadel.. Har varit hos sadelmakaren och han tyckte min sadel var för bred. Jag trodde att min gamla var utom allt hopp men...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: alisson
·
Utrustning \"Golden dress\" ridbyxor Söker en ridsportsbutik(helst över nätet) som säljer Golden dress ridbyxor. Någon som vet?? Tycker dom är...
Svar
5
· Visningar
2 346
Senast: SaraMara
·
Utrustning Hur vid är 36:an på dem? och 38:an? Är det bra kvalité på lädret? Tacksam för svar.
Svar
7
· Visningar
5 415
Senast: snickers
·
Utrustning Ska köpa nytt tävlingsschabrak till nya pållen, tänkte ha ett svart med någon riktigt snygg passpoil. Såg för ett tag sedan en häst...
Svar
6
· Visningar
1 048
Senast: LinnHolmbom
·
Utrustning Går det att få vanliga plastsenskydd att glänsa sådär fint som dom gör när dom är nya? Mina har mattats av efter en hel del användning...
Svar
13
· Visningar
1 525
Senast: Annie3
·
Utrustning Ni som har eller har haft såna stövlar, vanliga Tretorn Advance alltså som var och varannan människa hade för några år sedan. Hur är de...
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: Prinzess
·
J
Utrustning Ngn som har den äldre modellen till ST dressage sadeln (föregångaren till den som finns på kaupres hemsida idag)? Nöjd? Vad är...
Svar
2
· Visningar
726
A
Utrustning vart kan man köpa det? det var på en bild här för ett tag sen, det är som ett täcke av en regn jacka, liksom genomskinligt och ofodrat...
Svar
5
· Visningar
1 652
Senast: Långnos
·
M
Utrustning Köpte ett par nya ridstövlar för ca ett halvår sedan. har bara blivit användna några gånger. Är av märket soubirac el nåt? kostade över...
Svar
15
· Visningar
6 167
Senast: M-Meduza
·
W
Utrustning Tacksam för snabba svar! Hej Ska på söndag ut och tävla med medryttarpållen. Hade tänkt köpa honom ett par benskydd, men har inte...
Svar
9
· Visningar
920
Senast: wingdings
·
Utrustning Jag är i behov av en kort hoppgjord/fälttävlansgjord men de få som finns på marknaden är snordyra eller av fel modell. :( Jag tänkte då...
Svar
4
· Visningar
908
Senast: Buck
·
S
  • Låst
Utrustning Vi har en Star diamant -97 som tyvärr börjar bli lite skabbig i färgen både på utsidan och insidan.. Har ingen möjlighet att förvara...
Svar
1
· Visningar
928
Utrustning Kom i samtal igår med en sadelmakare ang sadlar och utprovning, ffa om utprovning till mig som ryttare eftersom vi inte hade hästen...
Svar
19
· Visningar
2 101
Utrustning Jag skulle vilja ha större knästöd på min sadel. Kan en sadelmakare ordna det?
Svar
4
· Visningar
891
Senast: Mogge
·
Utrustning jag vet inte riktigt vad det heter, men sånna här skyltar som är som små whiteboard tavlor som man kan skriva mängden mat bl a på...
Svar
15
· Visningar
1 088
Senast: Sorbe
·
Utrustning Måste man ha "flugor" på tyglar som har "gömda" spännen?""
Svar
14
· Visningar
1 314
Senast: Sorbe
·
J
Utrustning Finns dessa bett (tredelade varianten) i vanligt stål? Andra typer av bett som fungerar liknande i stål då hästen inte tål syntetet...
Svar
11
· Visningar
1 839
Senast: Nate
·
E
Utrustning \"Flippan bettet\" Någon som har erfarenhet av det och ev vet hur myket ett sånt kostar ?
Svar
9
· Visningar
1 590
Senast: Petunia
·
Utrustning Vart kan man hitta ett billigt Flippanbett nu när H**ks inte har dom längre??
Svar
6
· Visningar
1 517
Senast: Sorbe
·
N
Utrustning Fick hem min nya bomlosa sadel forra veckan och det ar lite av en omstallning att rida i den men vad jag marker mest ar att i galoppen...
Svar
7
· Visningar
903
Senast: Nibalda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp