Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag skulle gärna se bilder på utrustning som en kille skulle tycka om, en kille som uppskattar döskallar, ja sånt där :p Lite...
2
Svar
23
· Visningar
4 379
Utrustning Hej på er :D Nu har jag beställt ett Chooze schabrak från h**ze , undrar nu om ngn annan har de? Och hur ligger de på era hästar...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: LilaTiger
·
T
Utrustning Någon som vet hur den färgen ser ut, på Horsewares täcken? Edit: Chestnut Tartan with brown and white, står det visst.
Svar
4
· Visningar
700
Senast: Barret
·
Utrustning Jag försöker få "upp" sitsen lite på min Barefoot då jag får ont i höfterna av & sitta så brett i sadeln.Har lagt en gelésits i sätet...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: Snobben
·
N
Utrustning Kan man 'bygga' på knästöd på en allround sadel? Så att det blir lite mera hopp-riktat, min kompis påstår det och jag tror henne inte...
Svar
5
· Visningar
979
Senast: Notorius
·
Utrustning Jag har en gammal (tillv -72) Passier dressyr som jag ÄLSKAR, har provat en hel del dressyrsadlar och inte hittat nån som jag trivs lika...
Svar
4
· Visningar
739
Senast: QuickStar
·
Utrustning \"bygga eget\" snabbspänne till hästtäcke! Jag har några ganska nya hästtäcken som jag är nöjd med, MEN jag önskar att de hade...
Svar
8
· Visningar
2 786
Senast: kopur
·
Utrustning Ja, behöver nog inte vara mer tydlig! :) Har hittat ett stalltäcke ifrån Horse Guard som är beställt, men sen är det stop, hittar...
2
Svar
27
· Visningar
4 113
Senast: Tousse
·
Utrustning Fin blev den, med spec tvättmedel och ullprogram. Men lite tovig. Ytterst lite dock. Men det stod att ullen skulle typ "kammas" ut efter...
Svar
4
· Visningar
729
Utrustning Ni vet, i katalogen kan man köpa ett sadelpaket för 1000 kr :eek: Är det hälsovådligt att sätta på sin häst en sådan sadel? Eller...
Svar
15
· Visningar
1 549
Senast: Kockan
·
P
Utrustning Har precis insett hur kul och nyttigt det är med tömkörning och ska införskaffa en tömkörningsdäckel. Stallkompisen har en Globus som...
Svar
1
· Visningar
683
Senast: Kratus
·
S
Utrustning \"Boll\" med godis i? Någon som vet vart man kan hitta en sån där boll som man lägger foder i och sedan kan hästen rulla den och så...
Svar
9
· Visningar
1 311
Senast: breccia
·
Utrustning För jag behöver verkligen fler träns, not. :angel: Nej, men till denna tävlingssäsong vill jag ha ett riktigt dressyrträns med bred (3-4...
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: Pancakes
·
Utrustning Jag är på jakt efter nytt träns att rida med hemma och ev någon träning ! Ska ju hålla för slut pch släp men även vara snyggt såklart...
Svar
4
· Visningar
1 473
Senast: maoulina
·
Utrustning Behöver ett utetäcke för vintern som gärna också får hålla hela vintern :p Vad har ni för tips på något bra täcke som är billigt...
Svar
14
· Visningar
859
Senast: Sweet
·
Utrustning Ponnyn behöver en hoppsadel. Budget är runt 5000. Vad ska jag tänka? En begagnad hööks-sadel? Jag tycker det känns ganska smart med...
Svar
15
· Visningar
3 774
Utrustning Är det någon som har en "Big Horn Arabian Light" westernsadel och kan tala om för mig hur pass breda de är? Passar de jättebreda hästar...
Svar
11
· Visningar
2 864
Senast: Egonson
·
Utrustning Jag ska nu efter en lång tids uppehåll börja rida min fjordvalack igen och för att komma i form kommer sommaren endast att innehålla...
Svar
11
· Visningar
1 100
Senast: aiquen
·
Utrustning Är det någon som vet vad jag menar :p En liten konstruktion som man enkelt och fort kan använda för att rulla upp benlindorna. Var med...
2
Svar
33
· Visningar
4 225
Senast: Marika
·
Utrustning Är det någon som vet vilka som säljer "Be nice grimmor"? Tror att dom heter så... :bow:
2 3
Svar
46
· Visningar
6 128
Senast: Spirit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp