Bukefalos 28 år!

Beach 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har för övrigt börjat ett "nytt liv", för att vara mig. Efter en helg utan internettillgång kände jag att det var lika bra att drastiskt dra ned på internetanvändandet. Jag skapade en ny mejladress, hänvisade alla viktiga ärenden till den eller telefonen - och tog bort alla appar (Facebook framför allt) från telefonen. Har inte tittat på telefonen på hela dagen och känner mig helt... Rofylld. Tyfusan så skönt!
 
Mina skor är så blöta att de skulle sjunka direkt i en sjö :D Var inne i egna tankar och sen sa det plums när jag var ute och gick.
Desperata försök med skotorken nu för annars blir det jobbigt i morgon bitti.
 
Mina skor är så blöta att de skulle sjunka direkt i en sjö :D Var inne i egna tankar och sen sa det plums när jag var ute och gick.
Desperata försök med skotorken nu för annars blir det jobbigt i morgon bitti.
Knö ner papper i dem om inte skotorken har tillräcklig effekt!
 
Ni är skitduktiga tjejer!! :love:

Själv har jag ätit enormt dåligt hela veckan hittills och inte tränat. MEN, från och med nästa vecka tänker jag att det blir lättare. Då bor jag på ETT ställe, har mina saker på ETT ställe och slipper all jävla pendling. Aah, så skönt det ska bli. Då blir det nya ryck med kost och träning :)
 
Har sett en del klipp och tycker att det ser hur grymt ut som helst, skulle vara häftigt att klara av något sådant. Är det en svensk version eller visar de den amerikanska?
Svensk version! :) min pt var lite lätt sur över att hon är trasig i kroppen så att hon inte kund söka för att vara med :D
 
50 minuter yoga på gymmet idag.
Nu äter jag en macka med smält ost samt dricker varm choklad gjord på mjölk+kakao+vaniljsocker+kokossocker. Himla gott!
Ska värma bort det sista slemmet i bihålorna tänkte jag, det har lossat en del under yogan skönt nog.
 
50 minuter yoga på gymmet idag.
Nu äter jag en macka med smält ost samt dricker varm choklad gjord på mjölk+kakao+vaniljsocker+kokossocker. Himla gott!
Ska värma bort det sista slemmet i bihålorna tänkte jag, det har lossat en del under yogan skönt nog.
Det låter skönt! :)
 
Svensk version! :) min pt var lite lätt sur över att hon är trasig i kroppen så att hon inte kund söka för att vara med :D

Häftigt! Trodde faktiskt aldrig att det programmet skulle få en svensk version, kanske har jag för höga tankar om svårighetsgraden på banorna eller för låga om hur många svenskar som är så komplett tränade.
 
Häftigt! Trodde faktiskt aldrig att det programmet skulle få en svensk version, kanske har jag för höga tankar om svårighetsgraden på banorna eller för låga om hur många svenskar som är så komplett tränade.
Nej jag är väl inte slöt för övertygad om att någon kommer klara det :o:D men det ska ändå bli kul att se!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Kropp & Själ Tråden där vi diskuterar träning, hälsa och välmående (fysiskt såväl som psykiskt) i största allmänhet. Här råder absolut ingen...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
84 571
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Här snackar vi om allt som rör träning och hälsa (och lite därtill). Välkommen att hänga på! Vill även poängtera att det inte råder...
99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
77 242
Senast: Mineur
·
  • Låst
Kropp & Själ Här snackar vi om allt som rör träning och hälsa (och lite därtill). Välkommen att hänga på! Vill även poängtera att det inte råder...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
76 902
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp