Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Ber om ursäkt på förhand för virrigt inlägg.. Jag har en lång utbildning bakom mig, där jag tidigare testat på lite olika kurser innan...
Svar
1
· Visningar
438
Senast: Smulan75
·
Skola & Jobb 1. Min chef verkar inte kunna skriva ett arbetsgivarintyg, tim-antalet ser inte ut att stämma. På två av månaderna ser det ut att vara...
Svar
0
· Visningar
633
Senast: emma74
·
Skola & Jobb 1. Grupparbeten 2. Gruppens medlemmar 3. Gruppens dåliga kommunikation 4. Mycket att läsa på 5. Man glömmer lunchen hemma 6...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 925
Senast: MiniLi
·
Svar
278
· Visningar
33 205
Senast: Stefffie
·
Skola & Jobb Frågan är så här: Anteckna i bifogade konteringsrutor hur omföringarna i samband med bokslutet ska konteras Är en konteringsruta till...
Svar
0
· Visningar
2 471
Senast: Sparvoga
·
Skola & Jobb Jag har aldrig sökt ett jobb på det normala sättet (alltså med ansökan, CV, personligt brev, intervju och sånt) utan de anställningar...
2
Svar
25
· Visningar
2 703
Senast: Flixon
·
Skola & Jobb ...i jobbannonser, är det nån som vet vad det egentligen betyder? :idea:
2 3
Svar
41
· Visningar
4 444
Senast: TinkerBell
·
Skola & Jobb Ja - hur ska man svara vid en anställningsintervju när den frågan dyker upp? Jag sitter lite i den sitsen just nu då jag har satt igång...
Svar
18
· Visningar
3 756
Senast: hier
·
Skola & Jobb Idag blev jag irriterad och kände mig utnyttjad på jobbet. En person över mig, kom på den smarta idén om att be en reporter göra ett...
Svar
10
· Visningar
1 269
Senast: Lager
·
Skola & Jobb Jag läser just nu Engelska 6, där ingår att skriva en bokanalys utifrån ett "thesis statement" och jag har så svårt att komma på vad jag...
Svar
2
· Visningar
6 173
Senast: GardenAngel
·
Skola & Jobb Jag behöver en spark i baken! Det råder någons slags grym ironi i att jag, som ägnar en del av min arbetsdag åt att försöka motivera...
Svar
19
· Visningar
2 166
Senast: Tjôta
·
Skola & Jobb En liten skylt sitter uppsatt på en arbetsplats. Den hotar om våld som bestraffning vid nedskräpning. Alla på arbetsplatsen verkar...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
13 222
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jag sitter och kollar massor på olika utbildningar. Det känns absolut lockande och jag kan tänka mig allt mellan enstaka kurser till...
2
Svar
34
· Visningar
2 488
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Vad innebär det egentligen? Jag läser till ingenjör och har läst första året, och jag har klarat allt, utom en 4 hp tenta nu i våras...
Svar
2
· Visningar
2 351
Senast: lizan
·
Skola & Jobb Det är ju ett ämne som kommer på tal lite då och då i TV och tidningar. Helt i ärlighetens namn har jag aldrig tagit reda på mer fakta...
2
Svar
27
· Visningar
3 543
Senast: Sol
·
Skola & Jobb Jag kommer köpa ett AB, kontrakt är skrivet och överlåtelsen är bestämd tills på torsdag. Idag kommer ägarna (2 st) och säger att de...
Svar
11
· Visningar
1 857
Senast: dpmatte
·
Skola & Jobb Ja, det har ett flertal studenter på högskolan börjat använda i sina uppsatser, i meningar där "man" är generellt som i "man kan ju...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 564
Senast: Trani
·
Skola & Jobb Bah. "Du ser trött ut" fick jag höra från min kollega idag. Tack för det...:meh: Inte nog med att jag jobbar mer än jag borde, för att...
2
Svar
31
· Visningar
2 100
Senast: Youma
·
Skola & Jobb Vet inte vad det kallas faktiskt? Jag saknar ca 6 hp för att få studiemedel, visserligen kommer dessa poängen ganska snabbt men skolan...
Svar
13
· Visningar
1 217
Senast: Blueberry
·
Skola & Jobb Jag har ett litet jobbrelaterat dilemma ... Jag jobbar natt sedan några år och börjar bli rätt less på det nu. Jag och en kollega (som...
Svar
7
· Visningar
1 132
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ultraljud
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp