Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag köpte nyligen ett billigt "insektsrack", ingen aning om vad det heter egentligen men en flugsmällare som ser ut som en tennisracket...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Gaaah jag blir galen! Har knappt sovit i natt för att det liksom "ilar" i ryggen hela tiden. Skitsvårt att beskriva känslan, det gör...
Svar
18
· Visningar
6 881
Äldre Det här har stört mig så länge men jag vet inte vad som egentligen är korrekt. I Lalehs låt "Some Die Young" sjunger hon "I will tell...
Svar
16
· Visningar
1 682
Senast: Hepzheba
·
Kropp & Själ Jag behöver göra det, bara den ena tokigt nog. Nån som gjort det och kan berätta? Det är nog inte aktuellt att ta bort den, bara jämna...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
14 371
Kropp & Själ Solglasögon som ser ut som "vanliga" casual solglasögon men har "sportiga" egenskaper som gör att de även lämpar sig för t ex löpning...
Svar
5
· Visningar
449
Senast: Badtz Maru
·
Äldre Nyfiken fråga som jag funderat länge över... Vad är grejen med dessa dekaler som sitter på var och varannan bil numera? "Hund i bilen"...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
16 293
Hemmet Vi bygger hus och kommer snart behöva bestämma gardinlösning för sovrummen. Funderar på att ha sk. hotellgardiner dvs dubbla på skena...
Svar
13
· Visningar
4 772
F
IT & mobiler Jag får totalt damp nu - jag kommer ingenstans :mad: :crazy: Någon som vill bryta ihop tillsammans med mig? Adressen till spelet...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
8 742
Senast: Hidalgo
·
Kropp & Själ Sambon blev igår opererad för diskbråck. Efter operationen kom läkaren in och pratade med honom precis när han vaknat = han var så...
Svar
10
· Visningar
1 001
Senast: kakan89
·
Äldre Jag har igår fått Windows 10 installerat i min dator. Jag har lyckats lägga in alla mina favoriter. Men när ag är ute och surfar hittar...
Svar
7
· Visningar
634
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Läste nyss ett text på nätet skrivet av en person som är så kallad helgalkoholist och inser att det är nog precis det jag är också. Lite...
Svar
7
· Visningar
5 618
Senast: Freeride
·
Kultur Läste ut en bok i går där det nämndes "hästbollar". Av sammanhanget förstod jag att det troligen menades hästbajs. Jag har aldrig hört...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 479
Senast: Fibusen
·
E
IT & mobiler Någon som vet något bra ställe som man kan lagra filer på? Alltså som en hårddisk på nätet? Helst gratis eller iaf inte så dyrt. Jag...
Svar
17
· Visningar
1 089
Senast: Laban
·
Kropp & Själ Vart jag än vänder mig just nu ser jag träningsresultat, "pepptrådar", artiklar om motion och hälsa osv. Det finns en väldigt populär...
24 25 26
Svar
511
· Visningar
24 131
Senast: Petruska
·
IT & mobiler När vi surfar har det börjat hacka en väldans mycket! Det spelar ingen roll om det är IE eller Firefox, det gör ingen skillnad. Det är...
Svar
4
· Visningar
1 520
Senast: cherie
·
Trädgård & Växter Jag vill plantera någon typ av avbalkning/häck in mot min granne. I det huset bodde tidigare ett par som hade en levande blommande...
Svar
10
· Visningar
3 970
Senast: Myelin
·
Kropp & Själ Hur? Allvarligt, hur kan folk vara så dumma?! Jag fattar att den som är sjuk vill tro, även om tvivlet gnager - desperation är fullt...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 911
Senast: Jeffery
·
Hemmet hej! Vi håller på att fixa vårt badrum så nu planerar jag inredning för fullt.. Vi kommer ha blandare och tassar på badkar i krom...
Svar
1
· Visningar
2 491
Senast: aprilmaj
·
IT & mobiler \"Grattis du är den 50 000:e besökaren\" Stod det när jag nyss loggade in på buke. Det måste väl vara nåt mojs? Jag stängde direkt...
Svar
8
· Visningar
1 225
Senast: Prosit
·
Trädgård & Växter Jag läste någonstans, att om man vill få sådär vackert grått trä runt odlingar och rabatter så ska man behandla vanligt obehandlat trä...
2
Svar
26
· Visningar
4 690
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Brukshundar och könsbunden aggressivitet
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp