Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

V
Gravid - 1år Nu vänder jag mig till alla kära bukeföräldrar med mitt gnäll istället, eftersom alla närvarande (dvs Nikki) har tröttnat på mig och...
Svar
13
· Visningar
3 153
Senast: FrontLine_
·
C
Gravid - 1år Det är nästan så att man dras med i omgivningens vagnhysteri... "VA!!! HAR NI INTE SKAFFAT VAGN ÄN???" Nej? ska jag dras runt...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 284
Senast: doglover
·
C
Gravid - 1år Beräknad förlossning igår men ingen bebis än. Fy vad trist det är att vänta. Minns denna frustration från förra gången också. Jag tror...
Svar
15
· Visningar
1 206
Senast: vansinnet
·
Gravid - 1år Nu är jag i vecka 37, oiiii vad tiden har gått fort, känns som att det bara var ett par månader sedan jag plussade :). Nu börjar jag...
Svar
5
· Visningar
919
Senast: Andorra
·
Gravid - 1år Är nu i v12 och har sedan 6 dagar tillbaka haft småblodningar på nätterna. Är lite orolig om det kan vara början till missfall... Har...
Svar
4
· Visningar
1 070
Senast: Krusan
·
O
Gravid - 1år När man får barn och magen växer så är det väldigt lätt hänt att man får väldiga bristningar på magen. Hur blir det med dem sen? Vissa...
2
Svar
27
· Visningar
7 005
Senast: emma74
·
Gravid - 1år Jag har börjat tappa kopiösa mängder hår på sistone. Får rensa ur borsten varannan dag typ, och efter jag duschat ligger det ett helt...
2
Svar
23
· Visningar
2 395
Senast: CillaW
·
Gravid - 1år Jag tänkte jag vänta med att starta en sådan här tråd ganska länge till men det går bara inte. Vi har startat bäbisverkstaden...
Svar
6
· Visningar
1 127
Senast: vindvissla
·
C
Gravid - 1år Nervöst så det förslår. Nästa vecka har vi bokat in ett extra Ultraljud...ett 3D som visar så otroligt mkt mer än ett vanligt. Någon...
2
Svar
26
· Visningar
14 951
Senast: skogersson
·
Gravid - 1år Eftersom syrrorna strejkar är sjukvårdsrådgivningen i Uppsala län stängd - utan hänvisning någonstans. Ärendet är knappast något...
2
Svar
20
· Visningar
5 728
Senast: boccia
·
L
Gravid - 1år Jag har bara en undran... Hur stor är risken att man blir gravid om man har oskyddat sex under ägglossning och tar sedan akut p-piller...
Svar
8
· Visningar
10 211
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Har varit och kollat mig hela graviditeten eftersom barn i min familj föds för tidigt. På senaste kollen hos läkare blev jag sjukskriven...
Svar
10
· Visningar
6 990
Senast: vaduville
·
Gravid - 1år Jag har lite problem med att äta. Är i vecka 16 och de senaste veckorna har det varit riktigt dåligt med maten när jag jobbat. Jobbar...
Svar
3
· Visningar
1 157
Senast: lilltrolle
·
Gravid - 1år Nu har sonen sovit drygt 2 timmar på fm-tuppluren (normalt 1-1,5 timme) och nu sover han fortfarande sin lunch-tupplur (uppe i 2 timmar...
Svar
6
· Visningar
942
Gravid - 1år Hur känsliga är småbarn för höga ljud? Exempelvis hundskall? Sonen är 5 v så runt den åldern.
Svar
8
· Visningar
5 522
Senast: Roheryn
·
P
Gravid - 1år Jag har idag för första gången pumpat ur med en bröstpump från apoteket. Den som man drar för hand med. Det kommer ur mjölk men ganska...
2
Svar
32
· Visningar
2 057
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år En fördel med att lillen inte vill komma ut än är att mitt hem är rent iallafall. Jag städar och städar till herre förbannelse. Det är...
2
Svar
23
· Visningar
1 995
Senast: pernilla_s
·
A
Gravid - 1år hur lång tid tog det för er att bli gravida efter att ni slutat med p-piller? Hur länge hade ni ätit?
2
Svar
21
· Visningar
2 460
Senast: Allimac76
·
C
Gravid - 1år Eftersom ts är lagom road över att hennes tråd spårat ur föreslår jag att ni som känner att ni har teorier som återstår att skriva...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 414
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år sitter och funderar en massa för mkt för mitt eget bästa:angel: men hur tänkte ni? när ni skaffade barn var de alltid planerade? hade...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 729
Senast: nDian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp