Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

V
Hästmänniskan Har hamnat i en ganska knepig situation och jag behöver tips och råd om vad jag ska göra. Har en häst på foder som jag har bestämt...
Svar
15
· Visningar
1 676
Senast: Valkyriaa
·
Hästmänniskan Jag ska i sommar ha tre hästar på sommarbete här hos mig. Jag skulle vilja skriva ett kontrakt med ägaren så att det inte finns några...
Svar
1
· Visningar
991
Senast: MiaMaria
·
A
Hästmänniskan Hej Någon som vet var man vänder sig om man vill "typa" om sin transport, dvs väga ner den så att det går att köra den med B-körkort...
Svar
7
· Visningar
3 180
Senast: Skatan
·
Hästmänniskan NU är ridpaddocken klar! Dränerad, dukar, grovsand och nu ska det ytliga läggas på! Tips på vilket material man ska satsa på som...
Svar
2
· Visningar
682
Senast: Hrannar
·
Hästmänniskan Hur blir man en bättre ryttare snabbare? Jag är för närvarande så vansinnigt frustrerad för jag tycker inte att jag gör tillräckliga...
Svar
13
· Visningar
1 284
Senast: Stolermeyer
·
S
Hästmänniskan Köra över med hästen till Danmark vet jag vilka regler som gäller för och också hur slappa tullen är där. :angel: Hur är det med att...
Svar
12
· Visningar
1 246
Senast: Spider84
·
Hästmänniskan I markerna runt vårt stall sitter det uppe halvtrasiga taggtrådsstängsel lite här och var. På vissa ställen står det upp, men till...
Svar
14
· Visningar
2 833
Senast: fnorr
·
S
Hästmänniskan Ska ta en fd travare på foder. Är kompisar som äger den men jag vill ändå ha ett fodervärdsavtal skrivet. Man vet ju aldrig vad som kan...
Svar
4
· Visningar
1 088
Senast: Televinken
·
Hästmänniskan Nu har jag gett upp... hittar ingen häst som jag kan fylla upp min ena box med... så nu tänkte jag att det kanske är nån som vill...
Svar
7
· Visningar
1 171
Senast: PrittePuff
·
Hästmänniskan Hur fungerar det med ridhusridning där ni bor? Om ni vill rida i ridhus, hur betalar ni, hur mycket, för hur lång tid? Spelar det...
Svar
13
· Visningar
1 280
Senast: lina
·
Svar
0
· Visningar
127
Gnägg hade den här hästen på foder i 8 månader. så underbar, kommer aldirg glömma dig min älskade chagall
Svar
0
· Visningar
151
Hästmänniskan Vet inte alls om tråden ligger rätt nu tyvärr men hoppas den kan flyttas rätt om inte. Det är så att vi har en gård vi får använda...
Svar
5
· Visningar
1 044
Senast: Mitrolle
·
T
Hästmänniskan :o Ska köpa en häst nu som står en bra bit ifrån mig. Jag var dit och tittade på den hästen, bestämde mig efter några dagar och vi...
Svar
12
· Visningar
1 882
Senast: Borkan
·
Svar
0
· Visningar
131
Senast: Linduzz
·
Hästmänniskan Vad bör stå i ett medryttaravtal? Uppsägningstid Kostnad Speciella krav på ridning eller jobb i stallet Vad mer? /Linda -...
Svar
5
· Visningar
1 245
Senast: Luxi
·
M
Hästmänniskan Jupp, svårare än så blir det inte ;) Hur gör ni för att rengöra boxarna när ni inte har brunn i boxen? Jag har alltid använt högtryck...
2
Svar
25
· Visningar
4 248
Senast: BeastieBabe
·
Hästmänniskan Hur gör ni och hur tänker ni? Sparar ni hagarna till visst datum oavsett om det är bra väder eller ej? (ex betessläpp 1/6 el. dyl.)...
Svar
16
· Visningar
2 514
Senast: evis
·
Hästmänniskan Okej, här kommer en stängselfråga till som jag behöver lite hjälp med. Hästarna ska gå i en hage de aldrig har gått i förut, tyvärr...
Svar
6
· Visningar
1 085
Senast: Docka-93
·
J
Hästmänniskan Vad betalade ni för en vet. besiktning (ej röntgen). Jag har nämligen kontaktat veterinär där jag bor och den veterinären jobbar på en...
2
Svar
28
· Visningar
2 192
Senast: miamiSwing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp