Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Igår föddes vår blivande valp! Blev väckt av telefonsamtalet att de kommit till världen. Det kommer bli en röd hande, dvärgpinscher...
2
Svar
34
· Visningar
2 218
Senast: Ferrari
·
S
Övr. Hund Vår Golden Retriever hade svart nos som liten som sedan efter ett par månader bleknade av och blev rosa. Hon är väldigt ljus i sin päls...
Svar
5
· Visningar
2 655
Senast: gosebus
·
B
Övr. Hund Äntligen har jag hittat nått som hjälper mot Prickens läckande när han sover... Jag vågade ju inte fortsätta med effidrinet eftersom det...
Svar
9
· Visningar
1 058
Senast: Bee Sweet´s
·
M
Övr. Hund finns det någon här som har en pudel? jag har en dvärgpudel hane på 8 månader....
Svar
19
· Visningar
1 261
Senast: marika_
·
Övr. Hund Här kommer bilder på min fasters hundar! Elli, Springer Spaniel Elli Elli Elli Trött Berta Jack Russel (Stavas?) Berta
Svar
2
· Visningar
644
Senast: Blueeyes
·
A
Övr. Hund Hur galna får människor bli?? http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,613561,00.html :cry:
Svar
4
· Visningar
709
Senast: Imoreien
·
Övr. Hund Har läst på SKK:S hunddata och där står på föräldrarna till de valpar vi är intresserade av att den ena tiken har HD grad a. Jag förstår...
Svar
6
· Visningar
3 348
Senast: lady_vip
·
F
Övr. Hund och kan berätta om de är bra? Första täcket är täcket Skall från Börjes, och det andra är täcket Voff från samma försäljare.
Svar
11
· Visningar
1 026
Senast: panaccea
·
Övr. Hund Någon som ska dit på lördag?
Svar
6
· Visningar
1 376
Övr. Hund här har jag stått ett bra tag och lagat pannkakor, åt några stycken själv och lät resten stå på bordet för att svalna. sedan sprang jag...
Svar
10
· Visningar
1 212
Senast: Milosari
·
P
Övr. Hund Kira håller sig ju alltid i min närhet när vi är ensamma hemma. Detta är ju kanon, jag behöver inte be henne om hjälp, hon bara är där...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: Milosari
·
T
Övr. Hund Vet ni vad den hundrasen heter? De är små och ser ut som små lamm, jätte söta! Tror inte den rasen är så jätte vanlig i sverige?
Svar
11
· Visningar
9 160
Senast: Poxz
·
G
Övr. Hund Hundordbok: Koppel: Ett rep som sitter fast i ditt halsband och gört det möjligt att leda din person dit du vill att han/hon ska gå...
Svar
5
· Visningar
846
Senast: Kilauea
·
G
Övr. Hund Blev det några valpar eller var hon tom? Är nyfiken på hur det gått! :)
Svar
3
· Visningar
716
Senast: Maggan_p
·
C
Övr. Hund Jag tänkte göra eget hundgodis med hjälp av blodpudding. Vad jag vet så går det ju att torka den i mindre "kuber". Och godiset lär vara...
Svar
9
· Visningar
7 078
Senast: gosebus
·
I
Övr. Hund vad ska man göra så nosen blir fuktig igen ?
Svar
2
· Visningar
1 218
Senast: gosebus
·
K
Övr. Hund Jag har tidigare haft Golden Retriever, men efter att hon togs ifrån mig (smärtande historia) vet jag inte om jag klarar av att äga en...
2
Svar
21
· Visningar
2 044
Senast: TCJ
·
Övr. Hund Min vovve fick sin första vaccinationspruta (parvo&valpsjuka) när han var 16 v, när ska han då ha nästa? Jag vet att de i vanliga...
2
Svar
25
· Visningar
2 144
Senast: Toudi
·
G
Övr. Hund Våran tik fick nio valpar i förmiddags och alla mår bra..... :banana: Sju hanar och två tikar, fem svarta och fyra fläckiga i svart...
Svar
6
· Visningar
931
Senast: Ferrari
·
B
Övr. Hund Skulle vilja ställa Pricken någongång i sommar.. Problemet är att jag inte bad veterinären som gjorde det att skriva i hans stamtavla...
Svar
9
· Visningar
1 010
Senast: Grana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • Katter och spädbarn
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp