Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Veterinär besiktningen närmar sig med stormsteg känns det som.. Monstrena har hunnit bli 6 veckor nu och den 21:a ska vi till vet...
Svar
1
· Visningar
581
Senast: Ramona
·
B
Övr. Hund Jag hittade denna film på nätet nyligen och den gav i alla fall mig ett gott skratt: http://www.nosslin.se/RollingRock.wmv (3.1 MB)
Svar
1
· Visningar
780
Senast: nexxa
·
E
Övr. Hund Hundar som går lösa och med uppmärksamhet på husse/matte är rashundar. Korsningshundar är i 9 fall av 10 kopplade. Detta är ingen...
Svar
9
· Visningar
910
Senast: Stoppard
·
Hundträning vi har två australian shepherds hemma, den ena är 3, den andra är 1 (nyss fyllda på båda) de tränas av mamma främst i agility, men hon...
Svar
6
· Visningar
968
Senast: cili
·
Övr. Hund Lite uppdatering om hur det går på kursen!! Igår var det gång 6 av 10. Det börjar närma sig slutet och jag känner redan att jag kommer...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: skrocken
·
P
Övr. Hund Är det någon som vet om man ska höftledsröntga Cairnterrier? :confused: Tex innan man får tävla i agility mm, som man gör med vissa...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: Milosari
·
S
Övr. Hund Jag undrar om det finns någon här som spårar med sin hund. Spårar ni i så fall även i snö? Har alltid hört att man ska undvika det då...
Svar
6
· Visningar
1 467
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Happs.. då har Mulle gått å fått öroninflammation då. Otitis ex(?) lr va d nu va vet sa. så nu är det 2,5 veckas kur med Fucidin som...
Svar
8
· Visningar
1 500
Senast: Kaate
·
B
Övr. Hund Vet en tjej som köper första bästa blandning småhundar för att para så fort dom går in i löp... Senaste tillskottet är en tik och en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 746
Senast: Bee Sweet´s
·
Övr. Hund Nu har 1½ vecka förflutit sedan Rocky "valde" att vandra vidare. Igår var första gången jag kom hem till Lägenheten ( har varit...
Svar
10
· Visningar
1 000
Senast: glee
·
Övr. Hund Nästa helg ska vi ställa ut vår guldklimp igen, men tyvärr har jag inte så mycket tid att träna vår älskling tillsammans med andra...
Svar
11
· Visningar
1 002
D
Övr. Hund Snälla!! Hjälp mig reda ut alla dessa utmärkelser, och i vilken ordning kommer dom?? Skall gå på hundutställning nästa helg och det hade...
Svar
7
· Visningar
1 445
Senast: Tippan
·
T
Övr. Hund Har fastnat lite för sötnosarna, och fundera kan man ju alltid :angel: Hur funkar dom med större hundar? Tror ni vår urgoa tax o...
Svar
6
· Visningar
734
Senast: Tican
·
Övr. Hund Hur gör ni när det är dax för valpning? Semester? komp? eller går ni till jobbet? AJg förmodar att de flesta tikar föder på natten.
Svar
7
· Visningar
920
Senast: marieka
·
L
Övr. Hund Är det någon här som har en liten corgi? Skriv och berätta i så fall! Är ju en någorlunda annorlunda ras så är alltid roligt med folk...
Svar
14
· Visningar
5 121
Senast: Lord Owen
·
F
Övr. Hund Någon här som ska dit? Någon speciell ras ni ska spana in? Själv så ska jag stå troget vid softiesarna och se min f.d dagmattevovve...
Svar
14
· Visningar
933
Senast: cleo66
·
P
Hundträning Tänkte bara höra om det är någon här som tränar och tävlar lydnad med liten hund (typ yorkshireterrier, chihuahua etc)? Någon som har...
Svar
7
· Visningar
1 386
Senast: skrocken
·
F
Övr. Hund Om en vecka får jag hem en 8-årig toypudel på prov, men nu börjar jag bli nervös. Jag har aldrig haft det fulla ansvaret för en hund...
Svar
9
· Visningar
1 239
Senast: morris
·
K
Övr. Hund Jag och ungarna satt ock kollade på Scooby-Doo idag och började diskutera vilken ras han ska föreställa. Nå´n som vet?
Svar
5
· Visningar
11 464
Senast: Grim
·
Övr. Hund Igår föddes vår blivande valp! Blev väckt av telefonsamtalet att de kommit till världen. Det kommer bli en röd hande, dvärgpinscher...
2
Svar
34
· Visningar
2 218
Senast: Ferrari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Träningströjor!
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp