Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur funkar det? Min häst har jag tagit in från Danmark och det var okomplicerat, men hur är det med hund vilka regler gäller?
Svar
1
· Visningar
674
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Är det tillåtet att bada med sin hund vid sidan av de vanliga badplatserna, tex om man hittar en egen vik eller klippa, eller är det...
Svar
10
· Visningar
1 258
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund hur långa ska de vara? (till lydnad). var och handlade och tänkte köpa 1 meter fyrkantig pinne, men ack nej, jag fick köpa hela 3,9 m...
Svar
6
· Visningar
1 005
Senast: Tippan
·
S
Övr. Hund Hej! Hittade en catman kattschampoo i badrumsskåpet. Tror ni att man kan använda den till hunden :angel:
Svar
1
· Visningar
635
Senast: EmelieR
·
Övr. Hund När jag är ute och går med jycken och vi möter en annan hund vill han gå fram och hälsa på den. Om jag håller i honom så börjar han...
Svar
7
· Visningar
989
Senast: EmelieR
·
T
Övr. Hund Jag har alltid blött fodret. Hällt på vatten på kvällen och serverat på morgonen. Men sista tiden har jag kört ett foder som svällt...
Svar
7
· Visningar
847
Senast: Tippan
·
D
Övr. Hund Hur får man två hanar att acceptera varandra? Den ena hanen har dessutom inte umgåtts så mycket med andra hundar så han fattar liksom...
Svar
4
· Visningar
657
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min JR kille (snart 5 mån) kliar sig mkt i öronen och skakar på huvudet. Det verkar bli värre. Har luktat i öronen och det luktar inte...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Lillpuppy håller på att bli man! Fast fortfarande söt som socker :love: Två bilder till...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: Kilauea
·
A
Övr. Hund Hej! Är det någon som kan svara på varför en hund tappar pigmentfärgen på nos & läppar helt plötsligt vid 2 års ålder. Ska till...
Svar
8
· Visningar
4 970
Senast: Tippan
·
M
Hundträning Just nu håller jag på att träna min hund så att vi kan ställa upp i lydnadsettan den 21 mars. Har aldrig tävlat förut så det är nervöst...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 458
Senast: Madde85
·
L
Övr. Hund ..en härlig eftermiddag! :love: Där stack syrran... Kom igen då matte!! Hela albumet...
Svar
11
· Visningar
717
Senast: LadyBlue
·
Övr. Hund På Tv 4 hade dom i torsdags tror jag ett progra om plastikoperationer för djur !! Helt sinnesjukt.. FÅ dom att inte kunna skälla.. men...
Svar
2
· Visningar
632
Senast: Ragge_
·
Övr. Hund Jag har flyttat hemifrån men min hund bor kvar hos familjen! :cry: Jag saknar henne och skulle vilja ta hit henne några veckor på...
Svar
8
· Visningar
1 403
Senast: Poxz
·
O
Övr. Hund Får din hund vara i sängar, soffor mm. Får den vara i hela huset eller är den begränsad till vissa utrymmen? Min hund får vara var...
2
Svar
39
· Visningar
2 022
Senast: Ragge_
·
Övr. Hund Min hund började igår med några konstiga ljud. Det låter som ljudliga snarkningar, fast han blåser utåt. Kan det vara hosta? Det...
Svar
9
· Visningar
4 549
Övr. Hund Det skiljer en del i både pris och villkor på försäkringar, har jag märkt när jag har kollat och ringt runt. IF, Folksam, Agria och...
2
Svar
37
· Visningar
6 758
Senast: Enya
·
N
Övr. Hund Nån som vet om de gör något slags avbrott eller om tikar löper hela livet?
Svar
4
· Visningar
870
Senast: nefretel
·
Övr. Hund I kväll somnade Rocky in hemma i mitt knä. Orkar inte i detalj gå in på vad som hände, just nu känner jag bara tomhet och...
2
Svar
24
· Visningar
1 811
Senast: ako
·
Övr. Hund Fy,hur kan man övht göra så mot mot oskyldiga djur... :cry: :cry: Easton
Svar
19
· Visningar
1 188
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp