Bukefalos 28 år!

Tant och gubbe traden part 6

Sv: Tant och gubbe traden part 6

Bilder kommer en annan dag för här snöar det på tvären nu och är svinkallt!! Guud va kul att titta på era bilder men det vore skoj att veta vem som är vem :angel:

Nu ska jag dra på mej kläderna och fara till affärn, fryser redan :eek:
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

Visst är det underbart härligt att vara lat i bland och bara vara :bump: Och va äckligt det är att dra in hår i munnen :eek: Man spottar ju hårbollar i flera timmar efteråt :D
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

åh..de var ju trevligt att du tycker så...:D men nu är de ju så att de där med facebok , har jag ingen kläm på o min arma skalle fattar ju inte de där....tror jaag....hittar nada där.....

jaja ...får leta efter en guide som kan lotsa mig fram i snårskogen....

datorer hmpfffff
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

men varför står du med foderluckan på vid gavel för...:laugh: var tyst o stäng den så blir de mycket mindre...:angel:
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

Ha ha:)!Tror aldrig dina hästars päls slår Kats pållars!Tajger och McMarco åt fjordhästhår igår!Bilder finns på fb för er som känner mig.

kl
Tack Kat! för att du bjöd oss till Värmland just denna sköna helg,sol,sol,sol!Annat här hemma just nu,kommer snö och blåser hårt.

Kan väl summera så här i efterhand att en hel del blev gjort,kanske inte allt som stog på Kats lista men i allafall:).

Gissningsvis kommer hon att bli tokig på oss mer än en gång för att vi bytt plats på hennes grejer,tanter i städtagen går inte att stoppa:D.Kat: om du undrar så finns grimmorna längst in ,längst ner till vänster i "vårt rum",där minns jag bestämt att dom hamnade:angel:.

Ett litet kort kan jag bjuda på,värdinnan har fastnat i en snödriva:

32246860.jpg
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

Ja vad bra nu vet man ju vem som är vem :laugh:
Vad kul ni ser ut att haft. Hoppas det blir en till i sommar som man ka vara med på.

Pinto det är dax att skaffa facebook, ett måste ju för att veta vad vädret är runt om i Sverige ;)

Här har det börjat snöa massor. Blev ingen springtur då jag vaknade med nackspärr :(
Så jag har latat mig hela dagen och ätit äpplepaj och tyckt synd om mig själv :crazy:
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

Jag ska fixa en länk så att du kan komma in i albumet. Det är rätt många, men jag ska lägga upp några stycken här också.
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

Får väl ta hjälp o försöka fixa ett konto vill ju komma åt tant o gubbtråden.
Nu får ni skylla er själva för gissa om att jag kommer att skrika på hjälp när jag inte fattar :crazy:
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

på facebok går väl an......:laugh:


men tala om hur fasen man gör med de där på facebok. då.....en redig beskrivning begriplig för en karl....om de går...
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

Ring Tant Kat kanske. Hon kan guida dig. Men jag lovar att det inte är så svårt. Min kära make klarade av det alldeles själv, och det vill inte säga lite det :D
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

Du går till facebook (med två st oo ) och fyller i deras formulär och så aktiverar du. Allt står på svenska och är man läskunnig så är det ganska lätt. T.o.m jag kalrade det. Och min nivå på datakunskaper har ni ju sett prov på :o


Kat- Sadeln verkade ligga jättefint.
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

Gubbtjyv :Tackar för kortet på en stilig man i uniform som kom efter en hel kvälls tjat:)!Dock var det så diskret taget så åtminstone jag skulle aldrig känna igen dig om jag mötte dig på gatan:confused:.

Och kanske tur att inte chefen vet allt,du hann väl inte med så mycket jobb i går kväll:angel:?
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

hmm...får väl ringa min dataexpert i uppsala som fixat de mesta i dataväg....duktig en men jobbar man med det så....:laugh:

en balja kaffe o en flaska rom...så fixar de sig nog....:p
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

diskret....hmm...blir inte bättre med min gamla enkla mobil....o taskig belysning...:laugh:

jodå...allt ordnade sig som vanligt.....mesta sitter i ryggmärgen...så Borg fick rejäl påfyllning i statskassan....:p
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

Det är ju lättare med facebook än att klara av buke :D
Där står det tydligt allt man ska göra och vad man gör, här får man ju gissa lite då och då ;)

Nu ska jag gå ut och lasta den lilla shettisen som har varit här på kollo några dagar :laugh:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Samma som forut.. Rent chat om allt, speciellt vara pallar. Bild pa pallar, er sjalva, barn hundar makar/sambor, katter , diskmaskinen...
97 98 99
Svar
1 967
· Visningar
113 648
Senast: Tajger
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 934
· Visningar
113 165
Senast: McMarco
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
98 99 100
Svar
1 985
· Visningar
119 666
Hästmänniskan Flytta traden om den ligger fel... Jag fryser, enormt.. det ar sa hemskt att jag inte vill vara ute i stallet/ladan.. gor saker fort...
2
Svar
20
· Visningar
3 186
Senast: moholmarabs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp